Gå til innhold

Borderline

Gjest Anonym11345

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, WubWub skrev:

jeg er kjempe snill, livskvaliteten hennes vil bli bedre nå som hun har blitt kjent med meg

Heller rev i hønsegårdsdDPS:laugh:

Anonymkode: afe4f...f84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heller rev i hønsegårdsdDPS:laugh:

Anonymkode: afe4f...f84

jasså er det slik å forstå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad vi er såpass forskjellige, til tross for samme diagnose. Med deg sagt virker du litt morsom. ;) 

Anonymkode: 6b441...407

om vi har lik diagnose så er vi til syvende og sist ganske like. forskjellen handler i stor grad om ytre fasader, jeg liker tøyse og tulle. jeg tar ingenting seriøst. jeg ler av folk som har det vanskelig, noen kaller meg sadist mens jeg kaller det humor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har borderline pf med en del trekk fra narsissistisk pf. Det du beskriver i HI er noe jeg delvis kan kjenne meg igjen i (manipulasjonen du beskriver etc), dog har dette lite (tilnærmet ingenting) med min borderline og gjøre. Det er noe som er forbundet med mine narsissistiske trekk.  

Anonymkode: b65cb...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, WubWub skrev:

om vi har lik diagnose så er vi til syvende og sist ganske like. forskjellen handler i stor grad om ytre fasader, jeg liker tøyse og tulle. jeg tar ingenting seriøst. jeg ler av folk som har det vanskelig, noen kaller meg sadist mens jeg kaller det humor. 

Jeg trodde du omtalte deg selv som den mest empatiske personen du visste om :fnise: 

Anonymkode: edc9f...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...