AnonymBruker Skrevet 20. januar 2018 #21 Del Skrevet 20. januar 2018 30 minutter siden, WubWub skrev: jeg er kjempe snill, livskvaliteten hennes vil bli bedre nå som hun har blitt kjent med meg Heller rev i hønsegårdsdDPS Anonymkode: afe4f...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 20. januar 2018 #22 Del Skrevet 20. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heller rev i hønsegårdsdDPS Anonymkode: afe4f...f84 jasså er det slik å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 20. januar 2018 #23 Del Skrevet 20. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glad vi er såpass forskjellige, til tross for samme diagnose. Med deg sagt virker du litt morsom. Anonymkode: 6b441...407 om vi har lik diagnose så er vi til syvende og sist ganske like. forskjellen handler i stor grad om ytre fasader, jeg liker tøyse og tulle. jeg tar ingenting seriøst. jeg ler av folk som har det vanskelig, noen kaller meg sadist mens jeg kaller det humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #24 Del Skrevet 21. januar 2018 Har borderline pf med en del trekk fra narsissistisk pf. Det du beskriver i HI er noe jeg delvis kan kjenne meg igjen i (manipulasjonen du beskriver etc), dog har dette lite (tilnærmet ingenting) med min borderline og gjøre. Det er noe som er forbundet med mine narsissistiske trekk. Anonymkode: b65cb...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2018 #25 Del Skrevet 21. januar 2018 18 timer siden, WubWub skrev: om vi har lik diagnose så er vi til syvende og sist ganske like. forskjellen handler i stor grad om ytre fasader, jeg liker tøyse og tulle. jeg tar ingenting seriøst. jeg ler av folk som har det vanskelig, noen kaller meg sadist mens jeg kaller det humor. Jeg trodde du omtalte deg selv som den mest empatiske personen du visste om Anonymkode: edc9f...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 21. januar 2018 #26 Del Skrevet 21. januar 2018 Jeg ler meg ihjel av henne mens hun prøver presse meg for penger og true meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #27 Del Skrevet 1. februar 2018 Flere med borderline? Er dere i jobb? Anonymkode: cd347...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå