AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #1 Del Skrevet 18. januar 2018 Hesteløse har ikke hester som krever mye økonomisk. Grime, kule hesteoutfits(sexy ridestøvler, hjelm etc), utstyr til å møkke, fôr, stallplass... De har og mulighet til å disponere fritiden sin. For dere som er hundeløse, hva unner du deg? F.eks. å ligge å lese en hel dag uforstyrret, hudpleie, kino på ukedag, kunne lage kvalitetsmat f.eks. ertestuing fra bunnen av og ikke fra pose osv? Og de med hester, hva ville du unnet deg som du savner nå? Anonymkode: 99f8e...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #2 Del Skrevet 18. januar 2018 Nå begynner det å bli litt slitsomt. Anonymkode: 427ca...7e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i så fall Skrevet 18. januar 2018 #3 Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Glemte du å endre "hundeløse" til "hesteløse" midt inni der eller? Endret 18. januar 2018 av i så fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #4 Del Skrevet 18. januar 2018 Akkurat nå, i så fall skrev: Glemte du å endre "hundeløse" til "hesteløse" midt inni der eller? Ja -TS Anonymkode: 99f8e...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i så fall Skrevet 18. januar 2018 #5 Del Skrevet 18. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja -TS Anonymkode: 99f8e...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 18. januar 2018 #6 Del Skrevet 18. januar 2018 Sexy ridestøvler? Holdt med hest i 25 år, og må si jeg aldri gikk etter utstyr som var sexy... Utstyr som uansett skal dekkes i gjørme, hestemøkk, snørr og annet gørr, da vil jeg heller ha noe som er praktisk... Men ok, jeg sluttet med hest for noen år siden, og jeg unner meg litt mer mat ute, og en ikke fullstendig skrapa sparekonto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 18. januar 2018 #7 Del Skrevet 18. januar 2018 Unner meg fine klær og sko som ikke blir tilgriset med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå