Dovendyr1 Skrevet 30. januar 2019 #101 Del Skrevet 30. januar 2019 Håper alt går bra denne gangen Så fantastisk med den oppfølgingen fra helsevesenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svakni Skrevet 28. april 2019 Forfatter #102 Del Skrevet 28. april 2019 Mange tårer, mye uro og angst, blødninger og risikosvangerskap, sykemeldinger, men her er jeg, 24+2 og et hjerte som slår og bevegelser hver dag! Har til og med turt å gjøre et par innkjøp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 1. mai 2019 #103 Del Skrevet 1. mai 2019 På 28.4.2019 den 21.15, svakni skrev: Mange tårer, mye uro og angst, blødninger og risikosvangerskap, sykemeldinger, men her er jeg, 24+2 og et hjerte som slår og bevegelser hver dag! Har til og med turt å gjøre et par innkjøp 😊 Så fantastisk gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svakni Skrevet 23. juni 2019 Forfatter #104 Del Skrevet 23. juni 2019 Burde kanskje flyttet over i graviddagbøkene, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det? 😂 uansett, så er jeg faktisk 32+2 i dag og kjenner MASSE liv, det er ikke til å tro ... har ikke hatt blødninger de siste månedene heller, og sist ultralyd i uke 28 viste at det var helt normale forhold i magen. Ennå nervøs, men positiv. Må jo nesten snart begynne å tro på at det går 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svakni Skrevet 16. september 2019 Forfatter #105 Del Skrevet 16. september 2019 Lille baby er allerede 1 mnd! Tenk, jeg trodde dette aldri kom til å gå bra noen gang. Lykke til alle dere som fortsatt prøver, det går som oftest bra til slutt ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå