Gå til innhold

Merkelig respons fra utleier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på visning i helga og skulle få svar i midten av uka i følge utleier.

Klokka 9 satt jeg på bussen på vei til jobb når jeg så han ringte meg. Det var rett før stoppet mitt så jeg lot være å ta den og ringte opp 2 minutter etterpå.

Da nekter han for at han har ringt til meg (har dobbelt sjekket anropsloggen så det er ikke tilfelle) og sier han ikke ønsker henvendelser om utleie når han er på sin andre jobb.

Jeg ble paff og beklaget før han la på uten å si hadet eller noe annet.

Ikke hørt noe mer fra han i dag, så tenker jeg ikke får leie leiligheten. Men kanskje like greit, dette er vel litt merkelig oppførsel. Eller?

Anonymkode: 650c2...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at du uansett ikke vil leie med ham. Han høres litt ustabil ut. 

Anonymkode: 7c7d9...fa5

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du ikke skal leie hos han du. Han hørtes ustabil ut. Sikkert en som finner ut at han skal stille rare krav til deg som leietaker enda det ikke står noe i kontrakten om det. 

Anonymkode: 742ff...b46

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sur ut, ja, selv om han genuint ikke visste at han ringte deg eller at andre ringte med hans telefon, så er det fortsatt en sur måte å være på

Anonymkode: c63ac...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som en type du ønsker å leie av. Makan til frekkhet... selv om han ikke ringte med vilje, så går det an å være hyggelig, og i det minste si hadet. Finn deg noen andre å leie hos!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosemoren

Jeg tror han ble tatt på fersken i å bruke arbeidstiden til personlige ting, sikkert etter å ha fått advarsel om det samme tidligere, og så sa han det han sa for å redde eget skinn.

(Jeg har opplevd det samme, og da var det forklaringen)

Endret av Rosemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være glad han ikke ble utleieren din, han virker litt ustabil. Noe som ville ført til mye frustrasjoner og sære regler.

Anonymkode: c7590...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Try2 skrev:

evt ringelomming:edie:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om han har lommeringt deg

Anonymkode: 77f54...25b

Er man et normalt oppegående menneske så blir man ikke sint for det, man er ydmyk og sier at hvis det skjedde så må det ha vært et uhell.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Jeg var på visning i helga og skulle få svar i midten av uka i følge utleier.

Klokka 9 satt jeg på bussen på vei til jobb når jeg så han ringte meg. Det var rett før stoppet mitt så jeg lot være å ta den og ringte opp 2 minutter etterpå.

Da nekter han for at han har ringt til meg (har dobbelt sjekket anropsloggen så det er ikke tilfelle) og sier han ikke ønsker henvendelser om utleie når han er på sin andre jobb.

Jeg ble paff og beklaget før han la på uten å si hadet eller noe annet.

Ikke hørt noe mer fra han i dag, så tenker jeg ikke får leie leiligheten. Men kanskje like greit, dette er vel litt merkelig oppførsel. Eller?

Anonymkode: 650c2...e4b

Ha ha. Jo det er nok like så greit. Er nok mange rare folk som leier ut leilighet. Tenk hvis det er en overgripsmann/kvinne som liksom leier ut en leilighet? Vær glad du slapp å bo i hans leilighet. Han hadde sikkert ringt deg opp når du flytta inn og sagt at du ikke fikk leie leiligheten allikevel eller noe sånt rart noe... 

Anonymkode: 29fde...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2018 den 19.13, fitnessjenta skrev:

Høres ikke ut som en type du ønsker å leie av. Makan til frekkhet... selv om han ikke ringte med vilje, så går det an å være hyggelig, og i det minste si hadet. Finn deg noen andre å leie hos!

Jeg tror faktisk at en del menn leier ut leiligheter og bare sier at de leier ut en leilighet, også vil de sjekke opp damer og sånt. Så ikke lei av ekle slibrige menn! :sjokk: Jeg hadde aldri leid av en som svarte slik din utleier svarte ts. Frekt er bare fornavnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Vær glad du ikke skal leie hos han du. Han hørtes ustabil ut. Sikkert en som finner ut at han skal stille rare krav til deg som leietaker enda det ikke står noe i kontrakten om det. 

Anonymkode: 742ff...b46

Puss opp hele leiligheten, legg parkett og sett opp ny rosett i taket. :skratte: Dette er forventningene til deg som leietaker. :ler: 
Ikke ha et liv utenom leien i din nye leilighet (bare gå rundt i ring hjemme), forvent å bli kommandert rundt av din utleier og bytt til en jobb som utleier mener du bør ha, få deg nye venner som er litt mer utleierens type venner, ha på en type musikk bare utleieren din liker, forvent en haug med frekke svar og spm, pluss masse masse mer. Det burde vært en god del strenge krav til noen som skal leie ut en leilighet slik ts opplever men få følger dem. Som sagt: dette er litt mer oppførselen til en overgripsmann/kvinne som leier ut leilighet og ikke til en seriøs uteier. ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...