AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #1 Del Skrevet 16. januar 2018 Har du opplevd noe som fikk deg til å tenke eller føle dette? Vil høre deres historier. Anonymkode: c2044...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. januar 2018 #2 Del Skrevet 16. januar 2018 Nja, arven min går til venninne og ikke til familie. Har lagd testament tilfelle noe skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #3 Del Skrevet 16. januar 2018 Ja, det blir jo litt omvendt. Eller kanskje du anser venninnen din som familie? Anonymkode: c2044...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #4 Del Skrevet 17. januar 2018 Ja... opplever det hver gang jeg er med familie. Anonymkode: b6b5a...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 18. januar 2018 #5 Del Skrevet 18. januar 2018 Tvert i mot - livet har lært meg at felles historie, bakgrunn, holdninger og etikk er MYE tykkere enn felles blod. F.eks. kjenner jeg ingen tilhørighet til min søster, som jeg ikke vokste opp sammen med. Jeg ser likheten i utseende, men som personer er vi helt ulike. Omvendt med min fosterbror. Vi er ulike å se på, men har de samme verdier og den samme etikk, fordi vi vokste opp under samme forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #6 Del Skrevet 18. januar 2018 Nei, tvert imot Anonymkode: 3ec50...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. januar 2018 #7 Del Skrevet 18. januar 2018 Nei, jeg syns ikke dette stemmer for meg. Venner er mye nærmere og viktigere for meg enn den nærmeste familien. MEN, det er meg. Vet mange har det helt anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #8 Del Skrevet 18. januar 2018 Dersom man har vokst opp sammen, så ja, da er bold tykkere enn vann (nå er det strengt talt tykkere enn vann uansett da). Dersom man ikke har vokst opp sammen, så er det likevel et sterkere bånd mellom familie enn med totalt fremmede, men dette båndet (til ukjent familie) blir som regel trumfet av båndet man skaper med venner. Anonymkode: a7dff...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #9 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg klarer ikke skjønne helt dette uttrykket. For meg er ikke familien så viktig som den bør være. Anonymkode: 6a277...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #10 Del Skrevet 18. januar 2018 "Blod er tykkere enn vann. Det vet alle som har smakt begge deler." Anonymkode: 470f7...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå