AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #81 Del Skrevet 17. januar 2018 Målløs og sjokkert over oppførselen til Nora Mørk. Det spørs vel om ikke Nora Mørk burde utestenges/suspenderes fra landslaget i stedet for å få sjansen til å 'gi seg'. Makan. En sak jeg gikk fra å ikke bry meg særlig mye om (dog synes jeg det var kjipt da jeg hørte om saken første gang), til å irritere meg over gjør meg nå egentlig bare skikkelig forbanna. Håpløs oppførsel og nå er det faen meg MER enn nok. Sånn går det rett og slett ikke an å holde på. En god håndballspiller, men jeg har mistet all respekt for henne. Helt, helt utrolig. Hun lar NHF som arbeidsgiver få ansvaret for hva de ansatte har gjort i en privat setting. Skal hun gå på Statoil, Posten, If og andre firmaer og kreve at de sparker ansatte som har sett på bildene hennes? Jeg tør ikke kommentere med nick her, plutselig ramler det en bot ned i postkassa fra Elden og co. Anonymkode: 5d6c0...13c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #82 Del Skrevet 17. januar 2018 Før Nora Mørk var ute i media og snakket om disse bildene, så var nok temmelig få som faktisk hadde fått med seg at hun hadde fått mobiltelefonen sin hacket. Men hvor mange mennesker fikk med seg at nakenbilder var spredd (og deretter blitt nysgerrige på alt oppstyret) fordi Nora Mørk selv gikk ut og snakket om dette? Anonymkode: c839b...bf0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 17. januar 2018 #83 Del Skrevet 17. januar 2018 On 16.1.2018 at 7:07 AM, AnonymBruker said: Hun krever en beklagelse fra Håndballforbundet, ikke hele idretts-Norge. Og ja det er på sin plass. Det har vil ikke fått noen konsekvenser for de mannlige spillerne som har delt bildene, så en beklagelse bør da være en god måte å løse det på. Håndballforbundet ser heller ut til å ville dysse ned saken, men sånn er det vel over hele fjøla der menn regjerer. Anonymkode: 1aa37...f08 Dette er nytt for meg at de aktivt har delt bildene ? de er ikke ansvarlige på noen som helst måte ved å kun motta bildene. Det er om de aktivt er med å deler dem som er spørsmålet. Har de\noen gjort det så er ikke en beklagelse godt nok. Da er det erstatning\oppreisning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 17. januar 2018 #84 Del Skrevet 17. januar 2018 13 minutter siden, Xcase33 skrev: Dette er nytt for meg at de aktivt har delt bildene ? de er ikke ansvarlige på noen som helst måte ved å kun motta bildene. Det er om de aktivt er med å deler dem som er spørsmålet. Har de\noen gjort det så er ikke en beklagelse godt nok. Da er det erstatning\oppreisning. I følge det som kom fram i går, så var det 2? stk fra herrelandslaget som hadde MOTTATT bildene. Ikke delt de videre. Det var blitt tatt kontakt med Nora, de ga beskjed om at bilder av henne var på avveie. Så de varslet om bildene. Om dette stemmer, så er det vel ikke guttene som skal beklage synes jeg. Skal bli interessant, det kommer nok en uttalelse fra herrelandslaget i løpet av dagen i dag forstod jeg, på intervjuet med Bjarte i går. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 17. januar 2018 #85 Del Skrevet 17. januar 2018 Hvor har Nora Mørk lært å argumentere som en psykopat? Sitat Mørk svarer onsdag på utspillet i en epost sendt til NTB. Hun sier det er «sårt» at Bjarte Myrhol har sirkulert sine tanker om timing, fordi han for henne og familien er en ekte helt. – Jeg ber pent om forståelse for at jeg ikke har kunnet kontrollere timingen og er fanget av menn fra idrettens ledelse som ikke har bidratt, skriver hun blant annet i eposten, der hun først og fremst kritiserer idrettens ledelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 17. januar 2018 #86 Del Skrevet 17. januar 2018 1 minutt siden, tonebelinda said: I følge det som kom fram i går, så var det 2? stk fra herrelandslaget som hadde MOTTATT bildene. Ikke delt de videre. Det var blitt tatt kontakt med Nora, de ga beskjed om at bilder av henne var på avveie. Så de varslet om bildene. Om dette stemmer, så er det vel ikke guttene som skal beklage synes jeg. Skal bli interessant, det kommer nok en uttalelse fra herrelandslaget i løpet av dagen i dag forstod jeg, på intervjuet med Bjarte i går. Om de kun har mottatt bildene og ikke aktivt delt som så har de ikke noe juridisk ansvar. Selv om mottaker av bildene har oppfordret til å få dem mottatt, så er det den som har delt bildene med (evt oppfordrende) mottaker som har ansvaret og kan stilles juridisk ansvarlig. Det er egentlig ganske logisk at det må være slik også. Jeg kan ikke gi en unnskyldning for noe jeg mottok i posten. Hvis det er det Nora ser for seg så vil jeg si hun er litt mer umoden enn det jeg forventa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #87 Del Skrevet 17. januar 2018 Sånn som jeg har skjønt hendelsesforløpet er det noen av de norske spillerne som har blitt tilsendt Mørk-bildene, og at det er blitt en "snakkis". De har så selv, på eget initiativ, kontaktet Mørk, og fortalt henne om at bildene sirkulerte. Ingen har påstått at bildene har blitt videresendt innad i laget, kun at de har blitt mottatt av enkelte (2 stk.?). I utgangspunktet synes jeg da ikke at herrelandslaget har gjort noe som helst galt, og fortjener definitivt ikke å få dette i ansiktet dagen en skjebnekamp skal spilles. Det kommer riktignok litt an på hva som ligger bak "snakkis". Det er stor forskjell på "Sjekk kroppen til Nora da, høh høh!" og "Er dette Nora? Det er ikke ok altså! Hva gjør vi med dette?" Anonymkode: fea0f...c75 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #88 Del Skrevet 17. januar 2018 Altså, OM vi antar at Myrholds fremstilling er korrekt, at noen spillere mottok bildene - ikke spredte de videre - og så sletta de, så sto jo Elden på tv i går og sa at det å motta et bilde og så slette det, naturligvis ikke er straffbart. Ingen kan holdes til ansvar for å motta noe de ikke har bedt om, som han sa. "Forbundets undersøkelser bekreftet at bildene bare har blitt mottatt, noe som ikke er ulovlig. De har mottatt, men hvis de spres, vil de måtte stå til ansvar som alle andre […] Vi har ikke foretatt noen anmeldelse fordi vi ikke har fått bevis eller dokumentering på spredning. Ingen er ansvarlig for det man får inn på telefonen sin med mindre man har bestilt det selv" I så fall er vi jo der at Mørk - og hennes lagvenninner - krever unnskyldning for noe hennes egen advokat står på tv og sier ikke er problematisk. Og da er vi jo tilbake til det store kardinalspørsmålet her: OM vi antar at Myrhols fremstilling er korrekt - noe Elden langt på vei bekrefter at de også forholder seg til - hva er det da forbundet og herrelandslaget skal beklage? Anonymkode: 16e30...c14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #89 Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg hadde faktisk glemt denne saken, noe jeg tror de fleste andre også har gjort før nå. Anonymkode: ce15d...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #90 Del Skrevet 17. januar 2018 Altså, noen av guttene på herrelandslaget får bildene av Nora tilsendt og velger da å si ifra til henne at telefonen hennes kan være hacket. Det skal hun da ha unnskylding for nå? Beklagelse fra Norges Håndballforbund?! Oppreisning og betaling av advokatutgifter også da eller?! Så får hun en slags beklagelse av Myrhol, de forstår henne og føler med henne. Men hun gnager videre, det er fortsatt ikke bra nok. Det er "sårt" osv osv. Hva er bra nok da? Nå holder det vel snart? Dette begynner å bli patetisk. Anonymkode: cc4a3...e8e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 17. januar 2018 #91 Del Skrevet 17. januar 2018 På 16.1.2018 den 7.04, AnonymBruker skrev: Noen av spillerne på herrelandslaget har sett Nora Mørks private bilder og snakket om det. Dette gjør at Nora Mørk vurderer å gi seg på landslaget om hun ikke får en offisiell unnskyldning fra det norske håndballforbundet. https://www.vg.no/sport/i/1k7rkM/mork-rasende-pa-handballforbundet-hevder-private-bilder-er-spredt-pa-herrelandslaget Går hun for langt, eller rett og rimelig å forlange unnskyldning fra hele idretts-Norge for at noen menn som tilfeldigvis også spiller håndball er blant de mange som har sett og snakket om disse bildene? Anonymkode: 5d6c0...13c Det som ihvertfall er fullstendig på trynet av henne er å dra dette opp i media NÅ. Nå skal gutta konsentrere seg om å kjempe om heder ære medaljer og forhåpentligvis GULL. Da skal de slippe og måtte få slike ting i fleisen. For det er landslagsgutta hun rammer når hun henger dette ut i media mitt under EM. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Even Skrevet 17. januar 2018 #92 Del Skrevet 17. januar 2018 "Mørk ber alle menn om å ta en pust i bakken, heve blikket og tenke over hvordan situasjonen oppleves for henne som kvinne. – Du er naken og sårbar for resten av livet. Du får aldri vite hvem som ser eller har sett deg. Du føler trykket hver dag, hver kveld og hver natt. Opplading til mine kamper i mitt mesterskap og min hverdag er preget av de vondeste tankene, skriver hun." Og hva så? Hva har dette med andre menn å gjøre? Så fordi du har blitt krenket så er det nå hele Norges plikt å rette opp i den ugjerningen som har rammet deg? Hvordan det oppleves for deg som kvinne er ikke mer interessant enn hvordan du ødelegger for de du feilaktig forsøker å dele skyld på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #93 Del Skrevet 17. januar 2018 Lurer på om hun tenkte hvordan det var for Kåte Conradi da det skjedde med han, Anonymkode: ce15d...9e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Even Skrevet 17. januar 2018 #94 Del Skrevet 17. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på om hun tenkte hvordan det var for Kåte Conradi da det skjedde med han, Anonymkode: ce15d...9e9 Hun tenker ikke over noe annet enn hvor snurt hun er og hvor mye hun skal få i oppreisning for det. Vet ikke hva som er verst. Å se et menneske oppføre seg så til de grader selvopptatt og urimelig eller å se alle disse jentene som ser på henne som et forbilde fordi hun holder på sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #95 Del Skrevet 17. januar 2018 7 hours ago, Horten Market said: Hvor har Nora Mørk lært å argumentere som en psykopat? @WubWub du er eksperten på kvinnelige psykopater. Hva sier du? Anonymkode: 757e7...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. januar 2018 #96 Del Skrevet 17. januar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om hun tenkte hvordan det var for Kåte Conradi da det skjedde med han, Anonymkode: ce15d...9e9 Og Rune Rudberg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 17. januar 2018 #97 Del Skrevet 17. januar 2018 On 1/16/2018 at 7:07 AM, AnonymBruker said: Hun krever en beklagelse fra Håndballforbundet, ikke hele idretts-Norge. Og ja det er på sin plass. Det har vil ikke fått noen konsekvenser for de mannlige spillerne som har delt bildene, så en beklagelse bør da være en god måte å løse det på. Håndballforbundet ser heller ut til å ville dysse ned saken, men sånn er det vel over hele fjøla der menn regjerer. Anonymkode: 1aa37...f08 Meg bekjent har Elden sagt at det er 2stk på herrelandslaget som har motatt bilder og ikke sendt vidre. Jeg vil se det som naturlig at det blir en hvis form for snakkis i mange miljøer når slike bilder blir lekket og ser ikke noen grunn til at det skal være noe forskjell på herrelandslaget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #98 Del Skrevet 17. januar 2018 On 16.1.2018 at 7:07 AM, AnonymBruker said: Hun krever en beklagelse fra Håndballforbundet, ikke hele idretts-Norge. Og ja det er på sin plass. Det har vil ikke fått noen konsekvenser for de mannlige spillerne som har delt bildene, så en beklagelse bør da være en god måte å løse det på. Håndballforbundet ser heller ut til å ville dysse ned saken, men sånn er det vel over hele fjøla der menn regjerer. Anonymkode: 1aa37...f08 Ingen spillere har bedt om å få bildene tilsendt. Ingen spillere har videresendt dem. Hva er det egentlig du mener Håndballforbundet skal beklage? Og hvorfor mener Mørk og Elden at Håndballforbundet attpåtil skal betale advokatregninga til Mørk? Anonymkode: f76f2...827 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 17. januar 2018 #99 Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Elden har en lei tendens til å miste gangsynet på vegne av klientene. Skråler og skriker uten å ha dekning for lydnivået. Vi så det samme under Jensen-saken. Og i Andrea-saken før det. Endret 17. januar 2018 av Horten Market 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2018 #100 Del Skrevet 17. januar 2018 Noen må snart forklare Nora Mørk forskjellen på "private" Nora og "håndballspilleren" Nora. Slik jeg oppfatter dette, så er bildene tatt av "private" Nora og dessverre ble telefonen hacket. Det er da likegyldig om ett par på herrelandslaget har sett de bildene. Slutt å ha sånne bilder på mobilen!! Noen lærer aldri! Blir i hvert fall helt feil å ta skittentøyvasken i media under herrenes EM. Ris til egen ræv!! Anonymkode: d9648...2e4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå