Gå til innhold

-

Gjest Lilleprinsesse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, hun må bare innse at hun er en gammel og utgått merr og mannen hennes, som de fleste menn, har lyst på litt ungkjøtt.

Anonymkode: d742c...f86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har bare ett råd å komme med: send damen en tekstmelding der du beklager deg og sier at du skammer deg for oppførselen deres. Det ville ihvertfall jeg selv ha satt pris på, om jeg var denne damen. Det er fullt ut menneskelig å gjøre noe dumt (særlig når man har drukket alkohol) for så å angre intenst på det etterpå. 

Endret av lillesky
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleprinsesse
På 14.1.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 4382d...eba

-

Endret av Lilleprinsesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er dere to som nok blir første i køen til å rope #metoo - ha litt selv respekt frøken - dette er deg om 30 år, når din kjære sikler på jentene som er 20 år yngre enn deg!

Endret av Outlander
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektløse og ekle mot denne damen var dere ja, alle sammen. Du og venninnen din, kjærestene deres og denne sjefen. Ganske motbydelig egentlig, forstår godt at du angrer. Du kan jo sende en melding eller ringe og beklage deg og da gi en ordentlig beklagelse, ikke skylde på alkohol eller ditten og datten, da er det bedre å la være. ville vel ikke forventet noe svar fra henne, men da har du fått gjort det. 

Anonymkode: 3d2ae...800

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært så flau!! Å oppføre seg slik som dere beskriver er skikkelig vulgært. La andre menn tafse på dere her og der. Kanskje på tide å jobbe med å opparbeide dere bedre selvfølelse og integritet.

Hva gir det dere å oppføre dere på den måten?  Drøfter dere ikke hvordan deres atferd virker på andre og hva atferden din sier om deg med andre? Er dette den bekreftelsen du søker? Da er det på tide å tenke over hvordan du vil andre folk skal se deg.

Hva er dine verdier? Hva er viktig for deg? 

Jeg vil tro at dere er snakks i etterkant av en slik fest. 

Anonymkode: c2494...a8a

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Han syns ikke at det var flaut. som jeg har skrevet så var han med på det... Vi spiste middag og snakket sammen først. Og jeg ble tatt for å være veldig jordnær. Også skjer dette... :S 

- TS

Det er enda verre. Du tøser deg til og han bryr seg ikke med at du byr deg frem for sjefen hans. 

Jordnær er dessverre ikke det som slår meg...... 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, selv om den handlingen dere gjorde var ufin og respektløs mot den damen, så er denne tråden et glohett bevis på at folk elsker å kaste skitt hvis de kan. Holder liksom ikke å lette bittelitt på trykket, virker som at det heller er om å gjøre å lade kanonen med ti tonn kloakk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du angrer på situasjonen, og forstår at det ikke var bra. Du virker reflektert, og du lærer. Det er det viktigste. 

Når det gjelder kona til sjefen er det kun en person hun trenger å være skuffet over - mannen sin. Jeg har selv en mann som jobber på en arbeidsplass der kvinnene kan bli ganske slitsomme på firmafest. Men det er kun en person som trenger å svare i forhold til meg. Hva hans kollegaer gjør eller prøver seg på kunne jeg ikke brydd meg mindre om. 

La dette ligge. Oppfør deg bedre på neste firmafest. Og begrens alkoholinntaket i slike sammenhenger dersom du ikke kan stole på egen adferd. 

Anonymkode: 2b5d5...9d7

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, BeautyBox skrev:

TS, selv om den handlingen dere gjorde var ufin og respektløs mot den damen, så er denne tråden et glohett bevis på at folk elsker å kaste skitt hvis de kan. Holder liksom ikke å lette bittelitt på trykket, virker som at det heller er om å gjøre å lade kanonen med ti tonn kloakk. 

Er det noe her som er kloakk så er det oppførselen til ts. Ikke tar hun innover seg hvordan hun oppførte seg heller; "kan være fordi at han har så mye eldre kone, at de syns han fortjente litt ungjenter som hang på han."

Anonymkode: 25f34...b08

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe her som er kloakk så er det oppførselen til ts. Ikke tar hun innover seg hvordan hun oppførte seg heller; "kan være fordi at han har så mye eldre kone, at de syns han fortjente litt ungjenter som hang på han."

Anonymkode: 25f34...b08

Nei, jeg er ikke enig i at oppførselen til TS fremstår slik du beskriver. Er vel heller du som overtolker, eller kanskje smører bittelitt ekstra på når du beskriver vedkommende? 

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...