Gå til innhold

Silikonerfaringer - en sommer har gått...

Fremhevede innlegg

Skrevet

...og den har vært helt fantastisk!

Det er nå tre måneder siden jeg fikk lagt inn silikon.

Jeg er ubeskrivelig fornøyd! Var FULLSTENDIG flat før oprasjonen og fyller nå en B cup. I sommer har jeg kunnet bade uten å måtte bekymre meg for synlig polstring eller løspupper på avveie!

Topper, kjoler med stropper o.l. kunne jeg tidligere bare drømme om. Nå har jeg skapet full!

Jeg har ikke angret ett eneste lite sekund!

Hvordan er det med deg Lyeta? Har du vært til etterkontroll?

Jeg har ikke anledning før om et par ukers tid.

Er storfornøyd med resultatet. Har noen folder på yttersiden av den ene, men det visste jeg at jeg var i risikosone for å få. De syns ikke , men kan kjennes. Eller s blir puppene stadig mykere og de ser helt naturlige ut.

Arrene er fremdeles synlige, men det kan ta litt tid.

Hvordan har din sommer vært? Det hadde vært morsomt å høre fra deg!

Og til dere som snart skal opereres: Lykke til og gled dere!

Hilsen Mia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veldig gledelig historie, vil høre flere slike!

Det er hyggelig at sannheten om silikon endelig kommer fram! Ned med Marthe Torklidsen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg visste jeg kunne regne med deg!

Tusen takk skal du ha, Waco!

(ned med Thorkildsen!)

Mia.

Gjest sexysadie
Skrevet

Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid

Godt du ble fornøyd iallfall.

Gjest Lyeta*
Skrevet

Hei Mia!

Så fint å høre fra deg igjen! Jeg har tenkt på deg i sommer, så det er godt å vite at du er like fornøyd som meg! :D

Kjenner i likhet med deg disse foldene, men det plager meg ikke. Regnet med det siden jeg er så tynn.

Ellers har jeg bare kost meg, solt meg i bikini og badet - uten å prøve å skjule meg - gått i topper og kjoler jeg aldri kunne bruke før.

Endelig er det moro å kjøpe og bruke undertøy også!

Arrene er jo der, men det kan som vi fikk vite ta inntil ett år før de forsvinner. De ser derimot ikke så ille ut, to tynne lyserøde streker, så det blir nok bra til slutt.

Brystene er blitt mykere og mer "bevegelige", så de ser og kjennes bare mer og mer naturlig ut.

Har ikke hatt tid til etterkontroll ennå. Vært hektisk på jobb etter ferien... men jeg har tenkt til å ringe neste uke. Gir en rapport når jeg har vært der.

En ting er sikkert: Jeg angrer overhodet ikke, så dette har vært en investering vel verdt pengene!

Ha en fin helg, Mia!

Klem Lyeta :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har veldig små pupper, men fy så glad jeg er som ikke må ty til silikon!

Dere kommer sikkert til å angre når gutta kommer løpende etter dere, og finner ut at dere har silikon, ikke ekte pupper (hvis ikke de allerede har sett de to appelsinene deres stå RETT OPP når dere ligger på ryggen på stranden!) og plutselig får litt avsmak...

Men, det var jo fint at du/dere er fornøyde da...

Skrevet

Gjest... og du må ikke glemme at silikonpupper ikke bare ser bedre ut... men de er også deiligere å kjenne på.

Tror nok de fleste gutter liker silikon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fint å høre at du også er fornøyd Lyeta!

Vi "snakkes" etter etterkontrollen! :D

God helg til deg også!

Klem, Mia.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lykke til med struttepuppene når dere blir 60-70 år, da blir dere nok et vakkert syn :hoho:

Skrevet

Vet du hva Gjest? Slike kommentarer synes jeg du bare kan spare deg. Det finnes mange grunner til hvorfor noen vil velge å operere brystene, og hva som er grunnene her vet du ingenting om. Og om en gutt virkelig liker en jente, tror jeg ikke akkurat at han bryr seg så veldig mye om det er silikon der eller ikke, for det er faktisk ikke det som er viktig i et forhold.

Mia og Lyeta: Fint å høre at dere har hatt en fin sommer og at dere er fornøyd med puppene deres! Det viser at for dere var operasjon det riktige valget.

Skrevet

Jeg har også hatt mine i 3 mnd og er suuperfornøyd.. Men har deres blitt mye mykere eller bare litt? Mine er fortsatt ganske harde..

Gjest Lyeta*
Skrevet

Hei Nøtteliten!

Mine er veldig myke synes jeg, men det varierer nok - etter hva jeg har lest av andres erfaringer. De blir vel enda mykere etterhvert antar jeg!

---------

Ellers skjønner jeg ikke at det er noe å bruke tiden sin på å rakke ned på oss, men dere får vel en slags syk tilfredstillelse av det.

Det som strutter mest hos meg er selvtilliten - og jeg tror jeg blir en flott 60-åring, for jeg har ikke så mye aggresjon, bitterhet og surmagede tanker om andre menneske inni meg, som mange her tydeligvis har.

Og DET setter spor når man blir eldre...

Skrevet

Heisann

Jeg har hatt mine i 1,5 år, og de er myke.

Etter ca 6 mnd. så er de som de skal være.

Er kjempefornøyd og har ikke angret et sekund.

Lykke til :blunke:

Skrevet

Ikke for å rakke ned på dere eller noe, men kan jeg spørre hvorfor dere valgte å ta silikon? Uten at jeg angriper dere, så må jeg bare si at min mening rundt emnet er at man p.g.a manglende personlighet el. likn, pusser på noe som kan veie opp for det... det er sånn jeg føler angående den saken, og kan liksom ikke se poenget med å gjøre noe sånt...

Skrevet

Mine er myke og jeg kjenner ikke innleggene engang. Har hatt dem i 5

mnd. :D

Bompi: Det har ikke noe med at "noe mangler med personligheten", det er snarere noe man føler mangler rent fysisk, og at det dermed fører til dårligere selvbilde osv.

-xeyes

Skrevet

En ting jeg alltid har undret meg over er kvinnens evne til å irritere seg over andre kvinners valg når det dreier seg om utseende.

Er det sjalusi? For at noen "jukser" eller rett og slett er penere?

Det samme gjelder klær. En kvinne skal ikke bli for kreativ eller for feminin før de karakteristiske blikkene fra andre med samme kjønn begynner spre gift.

Hvorfor?

Og hvorfor kan ikke de som her har valgt silikon, få den tilliten at de har gjort det på riktig grunnlag?

At gutter liksom ikke skulle like henne på grunn av silikon. Hallo?

Det gutter ikke liker er visslende slanger som alltid må slenge dritt om sine medsøstre ved første anledning.

Dessverre er det mange av dem.

(Ikke tro at vi ikke legger merke til det)

Men heldigvis er det mange som ikke er sånn!

Heldigvis er det mange deilige damer som er seg selv og tør å mene ting som ikke står i kvinneboken fra 70tallet.

Heldigvis.

Skrevet

leoanna.... skjønner ikke at du gidder bry deg om gjest.... gjest har nemlig lyst på fine hengepupper som syttiåring skjønner du... pupper som henger og slenger ned på magen.... slike man må løfte opp når man er i dusjen og skal vaske seg.... to bananskinn som dasker og klasker når man løper... ja slike pupper gleder gjest seg til og få....

Bompi.... ja du lurer fælt.... la meg spørre deg, om det en vakker dag hadde kommet en fe til deg og gitt deg et ønske... nemlig at du får lov til å prøve silikonpupper i en uke... hadde du da takket ja...?

Waco

Skrevet

nei waco, det hadde jeg nok takket nei til. Jeg kan ærlig talt ikke se poenget, og har aldri kunnet gjøre det. Må dere ha større pupper for å få bedre selvbilde så er det en feil et sted... det mener jeg virkelig. Men, for all del, flott for dere at dere trives med dem... jeg må bare få fortelle min mening, ikke sant?

Eneste grunnen til at jeg selv skulle utført noen form for plastiske operasjoner er hvis jeg f.eks var utsatt for en ulykke el. likn.. da kan jeg godta det, men å gjøre det bare fordi man ikke er fornøyd med det man har blitt gitt det blir helt uaktuelt for meg. Det fins faktisk mange andre, og bedre måter å få bedre selvtillit på jenter!

Og for å ha sagt det... grunnen til at jeg sier dette er ikke sjalusi eller likn.. det er bare rett og slett undring...

Skrevet

Bompi, nå forstår jeg hva du mener. At jeg ikke tenkte på det. Noen mennesker vil ikke tenke nytt eller prøve alternative ting. Jeg vet ikke hvem du prøver å lure, deg selv eller oss.... selvfølgelig hadde du takket ja til ukestilbudet om en fe hadde gitt deg sjansen... hvor teite tror du vi er?

De fleste jeg kjenner ville til og med byttet kjønn for en dag....

Waco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...