Gå til innhold

Janne Jemtland


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal noe til å fjerne blodspor 100 %. Har du ikke sett krimserier?

Anonymkode: 75288...9e4

Selvfølgelig. Men når det har gått så lang tid så regnet jeg kanskje med at mannen har gjort reasearch på hvordan fjerne blod 100%. 

Anonymkode: b4a44...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, de fleste drapsmenn i Norge er IKKE seriemordere. Kanskje du bør vurderer å kjøpe bøker ett annet sted enn på nærkiosken. 

Anonymkode: ca1ba...1ab

Så du ville ikke hatt noe betenkeligheter ved å tilbringe tid med en morder? Feste med ham? I verste fall gjøre ham forbanna? En iskald morder? Uten noen skrupler? Grøss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Men når det har gått så lang tid så regnet jeg kanskje med at mannen har gjort reasearch på hvordan fjerne blod 100%. 

Anonymkode: b4a44...d9d

Trodde vel at han hadde fjernet alt. Han fikk lurt til seg 2 døgn

Hbor skulle han gjort research hen? Google?

Endret av JuliaKepler
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også på hvor stygt det er ovenfor hennes familie og ikke minst egne barn å sette igang den store påkjenningen en svær leteaksjon er - mens man hele tiden selv vet at den er uriktig. Å la familien og barna bli dratt inn i alt det ekstra de har måttet forholde seg til de siste to ukene. Å la media og hele Norge bli involvert i saken - ikke at det ville gitt barna moren tilbake om han selv la kortene på bordet første dagen da han ringte politiet, men det ville i hvert fall spart de pårørende for det voldsomme kaoset fra en leteaskjon og "forsunnet" sak.

Anonymkode: 4ca8e...b20

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, JuliaKepler skrev:

Trodde vel at han hadde fjernet alt. Han fikk lurt til seg 2 døgn

Veldig vanskelig å fjerne blodflekker på tøy som madrass matter pledd osv

Anonymkode: 58de1...370

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også på hvor stygt det er ovenfor hennes familie og ikke minst egne barn å sette igang den store påkjenningen en svær leteaksjon er - mens man hele tiden selv vet at den er uriktig. Å la familien og barna bli dratt inn i alt det ekstra de har måttet forholde seg til de siste to ukene. Å la media og hele Norge bli involvert i saken - ikke at det ville gitt barna moren tilbake om han selv la kortene på bordet første dagen da han ringte politiet, men det ville i hvert fall spart de pårørende for det voldsomme kaoset fra en leteaskjon og "forsunnet" sak.

Anonymkode: 4ca8e...b20

Er snakk om en ond mann dett.

Anonymkode: 58de1...370

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, JuliaKepler skrev:

Så du ville ikke hatt noe betenkeligheter ved å tilbringe tid med en morder? Feste med ham? I verste fall gjøre ham forbanna? En iskald morder? Uten noen skrupler? Grøss

Jeg skrev innlegget om kommandosoldater, på bakgrunn av at en av mine beste venner er en slik. En iskald drapsmann, dog på oppdrag for konge og fedreland. Nei, jeg har ingen betenkligheter med å henge med han, men jeg er forsiktig med alkohol, gjør han aldri forbanna etc., så ja jeg tar forbehold. Han har en mørk passasjer som jeg trår varsomt rundt, og hadde han ikke vært den fine, omsorgsfulle personen han er ellers, så hadde jeg ikke omgått han. Verden er ikke svart hvit, og han møter nok fordommer i samfunnet ellers, med store sorte hull på cv`n han ikke kan prate om, om ikke han skal møte det i vennskap.

 

Anonymkode: ca1ba...1ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at det er et helt annet nivå på enkelte kommenteringer her enn det er på andre fora...

Anonymkode: 5b095...bd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hun funnet i Glomma i Våler kommune?? Det er jo milevis unna Brumunddal. Herrefred, hadde han ikke tilstått ville hun vel aldri blitt funnet. 

Anonymkode: c3e88...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Eller, Våler i Hedmark ser jeg nå.  Jeg tenkte Våler i Østfold. (Hvorfor har vi to kommuner med samme navn så tett inntil hverandre?) Likevel langt unna. 

Anonymkode: c3e88...845

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si at det er et helt annet nivå på enkelte kommenteringer her enn det er på andre fora...

Anonymkode: 5b095...bd8

KG holder høyt nivå, mener du?

Anonymkode: 597e8...33d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Politiet er virkelig dyktige. De er langt bedre enn de ofte får kred for. 

Anonymkode: d3479...6f1

Ofte, men ikke alltid. Skrekkeksempelet er jo Baneheia-saken, som ennå ikke er blitt offisielt «korrigert».For øvrig har vi Boomerangsakene i Bergen, Thomas Quick-, Birgitte Tengs- og Bjugn-sakene er andre eksempler, men dette er jo lenge siden.

Anonymkode: 597e8...33d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå er det på tide å la saken være og vise respekt for den tragedien dette er. Saken er oppklart og det er ingen grunn til å holde den oppe i folks bevissthet. 

Vis respekt både for avdøde og pårørende ved å oppføre dere som om dette er "underholdning". Det er det ikke! 

Anonymkode: d0ba9...afa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev innlegget om kommandosoldater, på bakgrunn av at en av mine beste venner er en slik. En iskald drapsmann, dog på oppdrag for konge og fedreland. Nei, jeg har ingen betenkligheter med å henge med han, men jeg er forsiktig med alkohol, gjør han aldri forbanna etc., så ja jeg tar forbehold. Han har en mørk passasjer som jeg trår varsomt rundt, og hadde han ikke vært den fine, omsorgsfulle personen han er ellers, så hadde jeg ikke omgått han. Verden er ikke svart hvit, og han møter nok fordommer i samfunnet ellers, med store sorte hull på cv`n han ikke kan prate om, om ikke han skal møte det i vennskap.

 

Anonymkode: ca1ba...1ab

Forskjell på å gjøre det for fedrelandet, og drepe sine ektefelle? Sitt barns mor? Og gjemme liket hennes? Lyve for alle rundt seg? Forstår du forskjellen??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Nå er det på tide å la saken være og vise respekt for den tragedien dette er. Saken er oppklart og det er ingen grunn til å holde den oppe i folks bevissthet. 

Vis respekt både for avdøde og pårørende ved å oppføre dere som om dette er "underholdning". Det er det ikke! 

Anonymkode: d0ba9...afa

Du bidrar jo selv til å holde tråden i gang

Og hvem er du til å ta avgjørelsen for når saken skal ut av folk bevissthet? Det er enda ingen som er siktet for drapet en gang!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JuliaKepler skrev:

Du bidrar jo selv til å holde tråden i gang

Og hvem er du til å ta avgjørelsen for når saken skal ut av folk bevissthet? Det er enda ingen som er siktet for drapet en gang!

Ektemannen er drapssiktet!

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/A23po3/janne-saken-drapssiktet-ektemann-har-bakgrunn-fra-fremmedlegionen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, JuliaKepler skrev:

Hurra! Da har vi siktelse også!! 

Du er jammen ikke sann. Eier du ikke skam?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, JuliaKepler skrev:

Du bidrar jo selv til å holde tråden i gang

Og hvem er du til å ta avgjørelsen for når saken skal ut av folk bevissthet? Det er enda ingen som er siktet for drapet en gang!

Merkelig at du ikke har fått med deg dette om du er så opptatt av saken. Mannen ble siktet i går kveld, det var direktesendt pressekonferanse kl. 22.15 fredag kveld. 

Anonymkode: 36cab...bdc

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Merkelig at du ikke har fått med deg dette om du er så opptatt av saken. Mannen ble siktet i går kveld, det var direktesendt pressekonferanse kl. 22.15 fredag kveld. 

Anonymkode: 36cab...bdc

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...