Gå til innhold

Janne Jemtland


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvil i fred Janne💚 Mine tanker går til barna som har mistet to foreldre på to uker.. 

Anonymkode: a67f5...8bf

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Dagladet står det at det er bekreftet at det er en død kvinne.

Anonymkode: 5b095...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På Dagladet står det at det er bekreftet at det er en død kvinne.

Anonymkode: 5b095...bd8

...og at det ikke er andre savnede i området. Du klarer ikke å regne ut 1+1 eller?

Anonymkode: f377d...9d2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrelinjefølelsene mine er at han har vondt og.

Anonymkode: 0f6ce...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, dette begynner å bli altfor drøyt. "minutt for minutt" filming av leting etter liket.... Sannsynligvis vet ikke engang de involverte hjelpemannskapet at VG sitter i en bil 50 meter unna å filmer gjennom glassruta. Dette er uproft og respektløst syntes jeg!

Anonymkode: aab17...c88

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oi, dette begynner å bli altfor drøyt. "minutt for minutt" filming av leting etter liket.... Sannsynligvis vet ikke engang de involverte hjelpemannskapet at VG sitter i en bil 50 meter unna å filmer gjennom glassruta. Dette er uproft og respektløst syntes jeg!

Anonymkode: aab17...c88

Samme hadde de da det var helikopterstyrt utenfor Turøy for noen år siden. Da sa en av journalistene "Det er vel lite tenkelig at noen kan ha overlevd dette ut fra hva vi ser her".

Ehh???? Presseetikk???

Anonymkode: 56650...66b

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oi, dette begynner å bli altfor drøyt. "minutt for minutt" filming av leting etter liket.... Sannsynligvis vet ikke engang de involverte hjelpemannskapet at VG sitter i en bil 50 meter unna å filmer gjennom glassruta. Dette er uproft og respektløst syntes jeg!

Anonymkode: aab17...c88

Helt enig. Det er jo flest partnerdrap. Og dette er jo en kjempetragedie for alle involverte. Men godt familien får svar!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme hadde de da det var helikopterstyrt utenfor Turøy for noen år siden. Da sa en av journalistene "Det er vel lite tenkelig at noen kan ha overlevd dette ut fra hva vi ser her".

Ehh???? Presseetikk???

Anonymkode: 56650...66b

Forferdelig! Dette er IKKE underholdning! Send klage til PFU! Jeg fyller ut min klage nå!

Anonymkode: aab17...c88

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forferdelig! Dette er IKKE underholdning! Send klage til PFU! Jeg fyller ut min klage nå!

Anonymkode: aab17...c88

Jeg klagde da. Jeg sendte også melding til VG uten å få noe svar den gangen. Melder også dette til PFU, samt at Dagbladet la ut saken med åpent kommentarfelt på Facebook igår hvor navnet på ektemannen florerte blant kommentarene.

Anonymkode: 56650...66b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig for de pårørende å få en grav. Jeg forsto ikke det før jeg opplevde det selv.

Anonymkode: 0f6ce...31f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klagde da. Jeg sendte også melding til VG uten å få noe svar den gangen. Melder også dette til PFU, samt at Dagbladet la ut saken med åpent kommentarfelt på Facebook igår hvor navnet på ektemannen florerte blant kommentarene.

Anonymkode: 56650...66b

Er det lett å finne klageskjema? Har ikke sett dette selv, men med tanke på pårørende, så er dette helt idiotisk! Det er som flere sier, IKKE underholdning. Ja, de fleste som ikke er direkte berørt, vil gjerne vite hva som har skjedd, hvorfor osv, men det kommer frem når det er tid for det. 

Anonymkode: 2f0d9...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Politiet sier de tror de vet hvordan hun ble drept

https://www.tv2.no/nyheter/9609128/

Anonymkode: 4ca8e...b20

Merkelig, han kvittet seg med liket i Glomma men etterlot så tydelige spor hjemme/i søpla at politiet kan regne ut hvordan hun ble drept...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Husmusa70 skrev:

Merkelig, han kvittet seg med liket i Glomma men etterlot så tydelige spor hjemme/i søpla at politiet kan regne ut hvordan hun ble drept...

Det tenker jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lett å finne klageskjema? Har ikke sett dette selv, men med tanke på pårørende, så er dette helt idiotisk! Det er som flere sier, IKKE underholdning. Ja, de fleste som ikke er direkte berørt, vil gjerne vite hva som har skjedd, hvorfor osv, men det kommer frem når det er tid for det. 

Anonymkode: 2f0d9...aed

http://presse.no/pfu/slik-klager-du-til-pfu/klageskjema/

 

Anonymkode: afcc1...7ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig dumt spørsmål, men er ekte-/drapsmannen far til barna eller er de fra tidligere forhold? Hvis han er faren er dette så tragisk som det kan få blitt.

 

Anonymkode: f377d...9d2

Står de har to barn sammen:

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/A23po3/janne-saken-drapssiktet-ektemann-har-bakgrunn-fra-fremmedlegionen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...