Gå til innhold

Janne Jemtland


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Journalist: Søker dere på land eller vann?

Politi: Vi søker i Glomma. Som er en elv....

Har de hørselsskader disse journalistene, siden de ikke klarer å høre hva politiet sier i innledningen? Eller MÅ de få med stemmen sin på nyhetene, så de spør om hva som helst, uansett hvor hjernedødt det er?

 

Anonymkode: 2f87a...c82

Hørte ikke dette, men journaliste pleier jo å stille spørsmål de allerede har fått svar på i håp om at politiet skal ordlegge seg bittelitt annerledes for hver gang og til slutt uten å mene det røpe detaljer de "ikke kan gå inn på nå."

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, JuliaKepler said:

Glomma ja

Lykke til

Det aller viktigste, sånn juridisk, er at det forligger en erkjennelse av at det eksisterer et lik. At JJ er død. Å faktisk finne liket kan jo bli vanskelig.

Anonymkode: 0f6ce...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg imponert over politiet. En drapsmann hadde to døgn på aeg til å skjule både ugjerning og sine spor. To uker senere er han tatt. Veldig, veldig bra jobbet! 

Det må jo ha vært grusomt for de som har hatt omgang med denne mannen og mistenkt ham for drapet, uten å være 100% sikker. Hvem er nestemann?

Nå er han bak lås og slå, og får forhåpentligvis aldri sin frihet tilbake igjen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JuliaKepler skrev:

Må si meg imponert over politiet. En drapsmann hadde to døgn på aeg til å skjule både ugjerning og sine spor. To uker senere er han tatt. Veldig, veldig bra jobbet! 

Det må jo ha vært grusomt for de som har hatt omgang med denne mannen og mistenkt ham for drapet, uten å være 100% sikker. Hvem er nestemann?

Nå er han bak lås og slå, og får forhåpentligvis aldri sin frihet tilbake igjen. 

Hva mener du med Hvem er nestemann?

Anonymkode: 5b095...bd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva mener du med Hvem er nestemann?

Anonymkode: 5b095...bd8

Han mener meg.

Anonymkode: 0f6ce...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han mener meg.

Anonymkode: 0f6ce...31f

Jeg forstår fremdeles ikke. Nestemann til hva da?

Anonymkode: 5b095...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, JuliaKepler skrev:

Må si meg imponert over politiet. En drapsmann hadde to døgn på aeg til å skjule både ugjerning og sine spor. To uker senere er han tatt. Veldig, veldig bra jobbet! 

Det må jo ha vært grusomt for de som har hatt omgang med denne mannen og mistenkt ham for drapet, uten å være 100% sikker. Hvem er nestemann?

Nå er han bak lås og slå, og får forhåpentligvis aldri sin frihet tilbake igjen. 

Blir vel ikke forvaring med mindre det kan bevises overlegg, så han slipper nok ut etter hvert.

Anonymkode: 597e8...33d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars barn, 11 og 13 år gamle, om så er tilfelle at de har tatt rett gjerningsmann, så mister de begge foreldrene på under en mnd

Anonymkode: 5c6a1...5c4

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor han var i disse 20 årene sine? Jeg ser han oppgir selv å ha deltatt i Gulfkrigen, men ellers? 

Anonymkode: 1f9d0...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars barn, 11 og 13 år gamle, om så er tilfelle at de har tatt rett gjerningsmann, så mister de begge foreldrene på under en mnd

Anonymkode: 5c6a1...5c4

Mulig dumt spørsmål, men er ekte-/drapsmannen far til barna eller er de fra tidligere forhold? Hvis han er faren er dette så tragisk som det kan få blitt.

 

Anonymkode: f377d...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor han var i disse 20 årene sine? Jeg ser han oppgir selv å ha deltatt i Gulfkrigen, men ellers? 

Anonymkode: 1f9d0...186

Det finnes link til artikkel om dette i Hamar Arbeiderblad, på Flashback forum.

Anonymkode: 5b095...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt.. denne brua de søker med er egentlig ikke lett å vite om. Er han fra området? Et bra sted å dumpe et lik, men ikke helt lett å vite om.. 

Anonymkode: b81ec...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

VG forteller at hun er funnet.

Anonymkode: 3584c...0c3

Nei, de skriver at et lik er funnet. Det er ikke bekreftet, selv om det er ganske opplagt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Den røde fare skrev:

Nei, de skriver at et lik er funnet. Det er ikke bekreftet, selv om det er ganske opplagt. 

Ok. Så på livesendingen jeg, skjønner du. Men uansett..

Anonymkode: 3584c...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JuliaKepler skrev:

Det er jo det hele Norge har lurt på de siste dagene

Happy nå? 

Anonymkode: 0b9be...829

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...