Lene25 Skrevet 9. august 2018 #561 Del Skrevet 9. august 2018 Spennende tider ❤️👏🏻 Enig med at du bør kanskje si at familie å sånn ikke vet det enda. Nå kjenner jeg ikke de som du jobber med, men av erfaring så er det alltid noen som babler og plutselig er det hos noen i familien 🤔 Vi har foreløbig bare fortalt foreldre våres, men resten av familien får vente til ca uke 15😅 Og jobben min får vente til etter de igjen tenker jeg 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 9. august 2018 Forfatter #562 Del Skrevet 9. august 2018 19 minutter siden, Lene25 skrev: Spennende tider ❤️👏🏻 Enig med at du bør kanskje si at familie å sånn ikke vet det enda. Nå kjenner jeg ikke de som du jobber med, men av erfaring så er det alltid noen som babler og plutselig er det hos noen i familien 🤔 Vi har foreløbig bare fortalt foreldre våres, men resten av familien får vente til ca uke 15😅 Og jobben min får vente til etter de igjen tenker jeg 👍🏻 Yep, greit å være på den sikre siden, selv om jeg ikke tror at noen av de finner på noe slik 😊👍 Så gøy! Hvordan fortalte dere det til dem? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 10. august 2018 #563 Del Skrevet 10. august 2018 16 timer siden, Kaiaermeg skrev: Yep, greit å være på den sikre siden, selv om jeg ikke tror at noen av de finner på noe slik 😊👍 Så gøy! Hvordan fortalte dere det til dem? 😁 Alltid bedre å være på den sikre siden enn ikke😅🙈 Bare fortalte det rett frem egentlig 🙈 At de skulle bli besteforeldre. De ble veldig glade 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 10. august 2018 Forfatter #564 Del Skrevet 10. august 2018 50 minutter siden, Lene25 skrev: Alltid bedre å være på den sikre siden enn ikke😅🙈 Bare fortalte det rett frem egentlig 🙈 At de skulle bli besteforeldre. De ble veldig glade 😄 Så koselig 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 11. august 2018 Forfatter #565 Del Skrevet 11. august 2018 11+5 I dag skjedde det noe veldig morsomt og koselig! Vi bestemte oss i går for å fortelle om graviditeten til min bror og svigerinne, slik at jeg kunne spørre om å låne doppleren hennes. Så vi skreiv "I februar får jeg et søskenbarn" på en lapp, som vi tenkte å legge i hånden til dattra deres når vi besøkte de, og så være litt sånn, oi hva har du funnet, må vise til mamma og pappa... Så kom vi dit, og de gav niesen min på 8 mnd til meg, så la jeg lappen i hånden hennes samtidig som hun fikk en bamse. Så sa svigerinne min, "hva har hun i hånden, hvor fant du det?" osv, veldig undrende og nysgjerrig, så hun tok lappen fra henne og åpnet den, og så begynte hun å gråte, og viste den til broren min, og begge bare "er det sant??". Og så ble de litt rare, og broren min kviskret "skal vi si det?", og så spurte jeg om de også var gravide, og jammen var de det! 😍😍 Hun har termin rundt midten av mars, og jeg har i slutten av februar 😍 kjempekoselig! Haha, men nå får ikke jeg lånt med meg doppler, men får låne når vi besøker de 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. august 2018 #566 Del Skrevet 11. august 2018 Så utrolig koselig!! 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 11. august 2018 #567 Del Skrevet 11. august 2018 Så morsom måte å fortelle dem på,og så koselig at dere skal ha nesten samtidig😍synd med doppleren da men😂👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 11. august 2018 Forfatter #568 Del Skrevet 11. august 2018 1 time siden, Pupsilure skrev: Så utrolig koselig!! 😍😍😍 Ja, det var helt perfekt! 😍 Så koselig å gå gravid sammen med noen nære, og ikke minst å få så tette søskenbarn ❤️ 1 time siden, TeamWP skrev: Så morsom måte å fortelle dem på,og så koselig at dere skal ha nesten samtidig😍synd med doppleren da men😂👌 Ja, angrer på at vi ikke filmet det! Var jo skikkelig plot twist 😂 haha, ja den var litt kjip! Og forsåvidt alle babytingene jeg hadde håpet å arve 😂😂 menmen, absolutt stas med enda en tantunge ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2018 Forfatter #569 Del Skrevet 13. august 2018 12+0 Feirer 12+0 med kvalme og en natt med svært lite søvn 😂 Skulle kose oss med taco og film i går kveld, men den taco'en kom rett opp igjen gitt... aner ikke hva som skjedde. Kvalmen fortsatte i hele natt, og er der fortsatt. Skikkelig irriterende. Trodde 2. trimester skulle være fantastisk 😂 jaja, det kan bare gå oppover her ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 13. august 2018 #570 Del Skrevet 13. august 2018 1 time siden, Kaiaermeg skrev: 12+0 Feirer 12+0 med kvalme og en natt med svært lite søvn 😂 Skulle kose oss med taco og film i går kveld, men den taco'en kom rett opp igjen gitt... aner ikke hva som skjedde. Kvalmen fortsatte i hele natt, og er der fortsatt. Skikkelig irriterende. Trodde 2. trimester skulle være fantastisk 😂 jaja, det kan bare gå oppover her ifra! 12 👏🏻😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 13. august 2018 #571 Del Skrevet 13. august 2018 Hurra for 12+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2018 Forfatter #572 Del Skrevet 13. august 2018 52 minutter siden, Lene25 skrev: 12 👏🏻😍❤️ 22 minutter siden, plastfolien skrev: Hurra for 12+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 13. august 2018 #573 Del Skrevet 13. august 2018 Wee, 12+0! En milepæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2018 Forfatter #574 Del Skrevet 13. august 2018 5 minutter siden, Aryamili skrev: Wee, 12+0! En milepæl Jaa Tenk at det sannsynligvis går bra denne gangen 😍Begynner å synke inn litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. august 2018 Forfatter #575 Del Skrevet 13. august 2018 Var hos fastlegen i dag for å ta blodprøver, og da fikk vi heldigvis en UL 😄 Kvaliteten var ganske dårlig, utstyret er noe helt annet hos gyn. Veldig utydelig og dårlig bilde, men vi kunne se både hjerte og bevegelse, og hun målte babyen til å være 12+3 Det stemmer egentlig overens med Gyn sine mål for to uker siden, men jeg tenker at vi er 12+0 uansett 😂 Har bestemt oss for å prøve oss uten flere UL før OUL som er om 5-7 uker. Prøver å tenke at nå skal vi glede oss, og at vi har en frisk liten baby på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 14. august 2018 Forfatter #576 Del Skrevet 14. august 2018 12+1 Tenk at du er der inne. Enda. En aktiv liten sak - jeg vet ikke hva jeg skal kalle deg ennå, du er fortsatt så ukjent og litt fjern for meg. Men jeg gleder meg veldig til å bli bedre kjent med deg. Kjenne deg sparke, snakke med deg, synge til deg. Lage klart alt til du kommer til verden. Kjøpe inn det du måtte trenge. Det er vanskelig å sette ord på hva jeg føler for deg akkurat nå. Selvsagt uendelig med kjærlighet, men hvem er du? Er du gutt eller jente? Er du aktiv på morgen, dag eller kveld? Vi gleder oss så, så mye, til alt med deg. Livet med deg. Livet som en familie på 3. Gleder oss til å bli kjent med deg, vise deg kjærlighet. All kjærlighet i verden, for det fortjener du. Du er så liten, men samtidig ganske stor. På størrelse med en klementin. Likevel er magen min stor - jeg som er vandt med helt flat mage, er nå oppblåst konstant. Blæra er alltid full, virker det som. Og jeg får i meg veldig lite variert mat, da ingenting smaker godt lenger... Enn så lenge synes jeg at det er litt morsomt å kunne skylde på deg, når pappa'n din himler med øynene når jeg sier at jeg ikke kommer til å spise pizza på en stund (favorittretten min). "Babyen liker ikke pizza", sier jeg da. Det er litt morsomt, alt du får meg til å tenke, føle og sanse, samtidig som du "bare" er en liten klementin ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 14. august 2018 #577 Del Skrevet 14. august 2018 Godt å høre at det ikke bare er jeg som "skylder" på babyen Fint skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 14. august 2018 Forfatter #578 Del Skrevet 14. august 2018 1 time siden, Aryamili skrev: Godt å høre at det ikke bare er jeg som "skylder" på babyen Fint skrevet Haha, det er i hvert fall ikke jeg som ikke vil ha all favorittmaten min 😂😂❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 14. august 2018 #579 Del Skrevet 14. august 2018 Så herlig at du har kommet til uke 12! Koselig "brev" til lille klementin! Tenk at noe så lite kan bety så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 14. august 2018 Forfatter #580 Del Skrevet 14. august 2018 2 timer siden, sullå skrev: Så herlig at du har kommet til uke 12! Koselig "brev" til lille klementin! Tenk at noe så lite kan bety så mye! Ja, det føles virkelig godt! Slår oss mer og mer til ro med tanken nå ❤️ Hihi, ja tenk 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå