Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #321 Del Skrevet 13. juni 2018 1 minutt siden, blomst12 skrev: Gratulerer så masse!!!:) Tusen takk! ❤️❤️ Akkurat nå, grønnplante skrev: Ååå nå ble jeg glad! Så fantastisk 🙌🏼❤️☺️ Gratulerer så mye ☺️☺️☺️ Tusen hjertelig! Det er helt utrolig ❤️ vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, hvordan skal jeg klare å holde lokk på alle disse følelsene gjennom hele arbeidsdagen 😂 kommer til å glise som en dust gjennom hele dagen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 13. juni 2018 #322 Del Skrevet 13. juni 2018 Jaaa! Ååå nå ble jeg skikkelig glad!For noen nydelige tester! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #323 Del Skrevet 13. juni 2018 Akkurat nå, Aryamili skrev: Jaaa! Ååå nå ble jeg skikkelig glad!For noen nydelige tester! Gratulerer Hjertelig takk ❤️ Helt fantastisk! Er selvsagt bekymret for om det ender i en ny SA, men jeg skal prøve å fokusere på at frem til det motsatte er bevist har jeg en frisk og fin spire ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 13. juni 2018 #324 Del Skrevet 13. juni 2018 3 hours ago, Kaiaermeg said: !! 😭😭😭😭 7 PP'er etter BO/SA... Det har vært endeløst og skikkelig tungt. Men, endelig ❤️ måtte du klamre deg fast, lille venn ❤️ håper virkelig at det er du som er ment for oss, og at du klarer deg hele veien ❤️ Streken på A1 var såpass tydelig at jeg dristet meg til en digital. Det ble en tårevåt morgen for meg og mannen ❤️ Jaaaa! 😭😭😭 så fantastisk! Gratulerer 💜💜💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #325 Del Skrevet 13. juni 2018 28 minutter siden, Gakkepus skrev: Jaaaa! 😭😭😭 så fantastisk! Gratulerer 💜💜💜 Hjertelig takk! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 13. juni 2018 #326 Del Skrevet 13. juni 2018 Æææh!!! Fy søren så fantastisk !! 😍 Gratulerer så mye!! Endelig ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 13. juni 2018 #327 Del Skrevet 13. juni 2018 Hurra gratulerer ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 13. juni 2018 #328 Del Skrevet 13. juni 2018 Gratulerer så masse @Kaiaermeg ❤️❤️ Dette er helt fantastisk! 😄❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol. Skrevet 13. juni 2018 #329 Del Skrevet 13. juni 2018 Gratulerer så mye - så glad på dine vegne!! Denne holder seg der inne i ni måneder 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #330 Del Skrevet 13. juni 2018 8 timer siden, Lene25 skrev: Æææh!!! Fy søren så fantastisk !! 😍 Gratulerer så mye!! Endelig ❤️❤️ ❤️❤️❤️!! Takk 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #331 Del Skrevet 13. juni 2018 8 timer siden, plastfolien skrev: Hurra gratulerer ❤️❤️ Tusen hjertelig takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #332 Del Skrevet 13. juni 2018 7 timer siden, Tyah skrev: Gratulerer så masse @Kaiaermeg ❤️❤️ Dette er helt fantastisk! 😄❤️ Tusen, tusen takk! ❤️❤️ Måtte denne klamre seg fast. Krysser fingrene for deg også💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #333 Del Skrevet 13. juni 2018 5 timer siden, sol. skrev: Gratulerer så mye - så glad på dine vegne!! Denne holder seg der inne i ni måneder 👌🏼 Tusen takk! 😍 Ja, det må den nesten bare gjøre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 13. juni 2018 #334 Del Skrevet 13. juni 2018 Gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 13. juni 2018 Forfatter #335 Del Skrevet 13. juni 2018 26 minutter siden, Sille4 skrev: Gratulerer ❤️ Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. juni 2018 #336 Del Skrevet 13. juni 2018 Gratulerer så mye! Endelig var det deres tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 14. juni 2018 Forfatter #337 Del Skrevet 14. juni 2018 11 timer siden, Sille4 skrev: Gratulerer ❤️ 7 timer siden, Pjusk skrev: Gratulerer så mye! Endelig var det deres tur Tusen takk, dere to! ❤️Selv om jeg er bekymret (som alle andre...) for at det skal gå galt denne gangen også, kjenner jeg en voldsom ro i kroppen. Akkurat samme som sist jeg ble gravid. Det kjennes bare helt rett, som at bitene faller på plass ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 14. juni 2018 Forfatter #338 Del Skrevet 14. juni 2018 3+3 På en måte er det rart å allerede være "så langt" på vei, siden vi akkurat fikk vite det, men samtidig føles det farlig kort. IKM er på lørdag/søndag, så det føles nesten litt ulovlig ut å konstantere at jeg er gravid allerede nå 😂 Gru-gleder meg til tidlig UL 3. juli, vil så veldig gjerne at der skal være et bankende hjerte - men frykter at vi blir møtt med "ingenting", slik som sist. Enn så lenge velger jeg å tro at vi har en frisk spire ❤️ Våknet av litt strekk og sviing på høyre side, ved siden av hoftebenet i dag - DEILIG å kjenne at det skjer noe ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 14. juni 2018 #339 Del Skrevet 14. juni 2018 Forstår godt at du er urolig og har mange bekymringer, men prøv å tenk at du er gravid ❤️ Prøv å ikke tenk på hva som kanskje kan skje i morgen eller om ei uke, for akkurat nå har du en liten spire i magen, som du mest sannsynlig møter om 9 måneder. Nyt tanken ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 14. juni 2018 #340 Del Skrevet 14. juni 2018 Gratulere så mye ❤ håper dette går veien!! Så deilig det er å kjenne at kroppen er blitt rugekasse 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå