Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med bæretube/kengurutopp ala denne? Eller som eventuelt har prøvd andre varianter over temaet som dere kan anbefale? Jeg vurderer å kjøpe den før nummer to dukker opp. Jeg har en caboo close carrier og en ergobaby 360 fra førstemann, og regner med å bruke dem ute pluss når baby blir litt eldre. Førstemann krevde mye bæring (kolikk), så denne gangen vurderer jeg en bæretube for enkel innendørsbæring i nyfødtfasen som gir meg hendene fri - med en småtting fra før av som krever sitt virker det veldig praktisk. Setter pris på å høre både positive og negative erfaringer :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt den på sykehuset med begge mine premature. Den gir nok dessverre ikke frie hender. Jeg følte i allefall jeg måtte støtte med en hånd mens jeg gikk selv om tuben satt veldig trangt. Men den avlaster en hånd da! Og så er det veldig koselig å gå sånn, hud mot hud. Byttet til ergobaby adapt så fort jeg kunne med nr 1 og til caboo close og ergobaby så fort jeg kunne med nr 2. 

Anonymkode: ec610...abd

Skrevet

Det er koslig, men ikke ment som et bæresjal. Det er grei støtte når man sitter eller ammer. De fleste sykehus har til utlån på barsel. Mange steder kan man kjøpe de der dersom man liker det. Jeg endte opp  med ånhekker bruke sjal og baby k'tan (sjal uten knyting)

Anonymkode: 4b352...f88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...