Gå til innhold

Dark på Netflix


Ella Grisella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis de begynner med parallelle univers her i tillegg blir det virkelig komplisert.

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

27. juni (selvsagt) drar vi i gang igjen med sesong 3. Noen flere som gleder seg? Tror nesten jeg må se de første sesongene i reprise, det begynte å bli ganske intrikat sist. 

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

27. juni (selvsagt) drar vi i gang igjen med sesong 3. Noen flere som gleder seg? Tror nesten jeg må se de første sesongene i reprise, det begynte å bli ganske intrikat sist. 

Anonymkode: 79e1c...9ad

Skal absolutt se sesong 3, jeg synes serien er veldig bra! Gleder meg!

Anonymkode: 8d4ad...91c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snødråpe

Var underholdende. Mtp sesongslutten så virker det som om de kan begynne rote seg bort... Jeg tror det er vanskelig å holde styr på så mange tråder uten å ende opp med svære plotthull, men vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dark er en av de bedre seriene jeg har sett. Det jeg liker er den gjennomførte dystre stemningen, og at de klarer å overraske gang på gang med å avsløre flere og flere sammenhenger. Men det begynner å bli litt vel komplisert når man må holde styr på 3 utgaver (aldre) av mange av personene i serien. Tommel opp og jeg gleder meg til sesong 3!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ze.Xhx said:

Dark er en av de bedre seriene jeg har sett. Det jeg liker er den gjennomførte dystre stemningen, og at de klarer å overraske gang på gang med å avsløre flere og flere sammenhenger. Men det begynner å bli litt vel komplisert når man må holde styr på 3 utgaver (aldre) av mange av personene i serien. Tommel opp og jeg gleder meg til sesong 3!

Ja, og det er så mange ulike historier og biplott. Man kan nesten glemme en karakter helt, fordi man blir så oppslukt av en annens historie. Og så plutselig "ah, han også ja, hva skjedde der?" Og ikke minst etter den siste scenen i sesong 2, hva søren skjedde nå. 😅

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er så mange ulike historier og biplott. Man kan nesten glemme en karakter helt, fordi man blir så oppslukt av en annens historie. Og så plutselig "ah, han også ja, hva skjedde der?" Og ikke minst etter den siste scenen i sesong 2, hva søren skjedde nå. 😅

Anonymkode: 79e1c...9ad

Denne kan være til stor hjelp når øyne og hjerne går i kryss... 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ze.Xhx said:

Denne kan være til stor hjelp når øyne og hjerne går i kryss... 😃

Haha, det ble ikke enklere. Er nok ingen vei utenom å binge de to første sesongene igjen før jeg starter på den tredje. 😀 

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste sesong (og siste) kommer 27. juni :)

Anonymkode: 2cd1c...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2020 den 19.00, AnonymBruker skrev:

27. juni (selvsagt) drar vi i gang igjen med sesong 3. Noen flere som gleder seg? Tror nesten jeg må se de første sesongene i reprise, det begynte å bli ganske intrikat sist. 

Anonymkode: 79e1c...9ad

Jeg gleder meg helt vilt! :bolledeig:

Så nettopp sesong 1 og 2 for å friske opp litt, og må si jeg ikke gleder meg mindre nå🙊

Virkelig en av de beste seriene jeg har sett!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.5.2020 den 19.06, snødråpe skrev:

Var underholdende. Mtp sesongslutten så virker det som om de kan begynne rote seg bort... Jeg tror det er vanskelig å holde styr på så mange tråder uten å ende opp med svære plotthull, men vi får se. 

Dark er vel en av fåtallet når det gjelder serier, mtp på at serieskaperne planla ferdig hele historien fra start til slutt før de allerede var begynt å lage første sesong. Dette er jo stort sett noe som bare er vanlig med mini-serier. 
 

Så selv om slutten naturligvis aldri kan tilfredsstille alle (det vil rett og slett være umulig), så kommer den likevel til å avsluttes slik det alltid var ment, og jeg synes skaperne har visst seg talentfulle nok til å tro at de får det til uten å rote seg bort. Jeg skal ærlig innrømme at traileren for sesong 3 har gjort meg litt smånervøs da det ser ut til at MYE skal skje på bare 8 korte episoder (*host*Game of Thrones sin siste sesong*host*), men jeg tror likevel de får til å nøste opp de løse trådene og gi oss en verdig avslutning! 
 

 

Anonymkode: b4273...d05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så i morgen er D-dagen. Kommer alle episodene på en gang? Og når? Og hvor mange? Skal dere binge? 😁

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episode sett, og jeg vet ikke hvem som er mest forvirret av meg og Jonas. 😀

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med dere i dag? 😃

dark.jpg

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...