Gå til innhold

Dark på Netflix


Ella Grisella

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne? Akkurat ferdig å se, FOR en avslutning!!! Også kommer ikke sesong 2 før i 2019 :O

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bedre enn Stranger Things? Den var jo rævva, men om dette er langt bedre kan man kanskje gi det en sjanse.

Anonymkode: ed4e2...0f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ella Grisella skrev:

Noen som har sett denne? Akkurat ferdig å se, FOR en avslutning!!! Også kommer ikke sesong 2 før i 2019 :O

Så lenge til! Faen! Den er konge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bedre enn Stranger Things? Den var jo rævva, men om dette er langt bedre kan man kanskje gi det en sjanse.

Anonymkode: ed4e2...0f7

Ja, Stranger Things er gørr dårlig. Si meg, er ikke du riktig vel bevart? Du må være den eneste som syntes Stranger Things er dårlig. Da kan du like godt drite i å se Dark.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mr. Kilmister skrev:

Ja, Stranger Things er gørr dårlig. Si meg, er ikke du riktig vel bevart? Du må være den eneste som syntes Stranger Things er dårlig. Da kan du like godt drite i å se Dark.

Jeg synes også Stranger Things er gørrkjedelig, en serie som er skikkelig opphauset. Ungene i serien er flinke skuespillere, for all del, men selve serien er zzzzzznork. 

Anonymkode: 7c9a8...3bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også Stranger Things er gørrkjedelig, en serie som er skikkelig opphauset. Ungene i serien er flinke skuespillere, for all del, men selve serien er zzzzzznork. 

Anonymkode: 7c9a8...3bc

Du behøver heller ikke se Dark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Ja, Stranger Things er gørr dårlig. Si meg, er ikke du riktig vel bevart? Du må være den eneste som syntes Stranger Things er dårlig. Da kan du like godt drite i å se Dark.

Takk for tipset. Stranger Things må være den mest oppskrytte serien noensinne, så om Dark ikke er bedre er det altså ikke noe å kaste vekk tid på.

Anonymkode: ed4e2...0f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Flere som har sett serien Dark nå? 

Jeg så den på tre kvelder nå, og må si det er en av de beste seriene jeg har sett på lenge! Jeg likte den bedre enn Stranger Things, og at den er på tysk plaget ikke meg i det hele tatt.

Ble glad for å lese at det kommer en sesong til :) Noen som vet når i 2019?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra serie, traff meg totalt! Elsker tidsreiser og når det også er en helt utrolig bra historie rundt så blir det ikke bedre. Gleder meg til sesong 2. 

Og det at det var tysk var bare morsomt. Jeg kan ikke tysk, men etter noen episoder så lærte jeg meg en del. 

Anonymkode: 8d4ad...91c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! En av de beste serien på mange år. Alt var så gjennomført. Var veldig skeptisk. men må si jeg syntes den var veldig bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så den for noen måneder siden. Veldig bra! 

Likte de første episodene av Stanger Things, og den autentiske stemningen. Men den er ikke så sinnsykt bra som alle skal ha det til. 

Anonymkode: e9ce4...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, så den for noen måneder siden. Veldig bra! 

Likte de første episodene av Stanger Things, og den autentiske stemningen. Men den er ikke så sinnsykt bra som alle skal ha det til. 

Anonymkode: e9ce4...132

Enig, likte stemningen i Stranger Things også. Syntes at andre sesongen ble litt unødvendig egentlig... Jeg elsker serier, og hater filmer. Tror denne serien er en av de beste jeg har sett og jeg har sett mange, kanskje litt for mange (?!). Det handler om at alt som skjer har en mening, man skjønner alt tilslutt. Er så givende for hjernen!  Til og med Twin Peaks blir slått av denne, da Twin Peaks hadde en del unødvendige scener. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset. Stranger Things må være den mest oppskrytte serien noensinne, så om Dark ikke er bedre er det altså ikke noe å kaste vekk tid på.

Anonymkode: ed4e2...0f7

Dark er mye, mye bedre.

Anonymkode: 0e599...eba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Dark var en dårlig kopi av Stranger things... prøver så hardt men får det ikke helt til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Leonetta skrev:

Synes Dark var en dårlig kopi av Stranger things... prøver så hardt men får det ikke helt til.

Enten har du ikke sett begge seriene, eller så må du ha sett dem med øynene lukket. Eller så er du i så fall helt blottet for intelligens, for de seriene er to totalt ulike serier som ikke kan sammenlignes. 

Anonymkode: b4273...d05

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enten har du ikke sett begge seriene, eller så må du ha sett dem med øynene lukket. Eller så er du i så fall helt blottet for intelligens, for de seriene er to totalt ulike serier som ikke kan sammenlignes. 

Anonymkode: b4273...d05

Siden du er så hyggelig så kan jeg svare enda enklere, Dark er dårlig, stranger things er mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har akkurat sett den, og den gjorde stort inntrykk på meg. 

Liker å tro at vi ikke vet pøkk om tid og at begrepet i seg selv er vilt ubegripelig (no pun intended). 

 

 

Anonymkode: cefa4...f22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg trodde først ikke sesong 2 kunne bli like bra, men jaggu... bare å skru frem tiden til sesong 3 nå.

Anonymkode: 79e1c...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...