AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #41 Skrevet 10. januar 2018 Ville ikke reagert. De hadde en avtale med dine foreldre og du vet ikke hva som ble sagt mellom dem. Håper de har satt noe tilbake, f.eks. toalettpapir de har brukt, salt, pepper, zalo og nødvendige ting, og ikke noen brus og par kjøttstykker. Du høres litt bortskjemt ut, beklager men. Anonymkode: 56249...c90 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #42 Skrevet 10. januar 2018 23 timer siden, Anciol skrev: Foreldrene mine eier 2 ferieleiligheter hvor den ene brukes av meg , min mann og våre barn! I forfjor hadde jeg vært i Sverige og handlet en del mat, brus, snop og kjøtt! Så lar mamma slektningene sine låne leiligheten (det er greit); men når jeg kommer opp neste gang, så er en pk carpisonne borte, 1/2 brett brus, + en del kjøtt og drikke. Da har slektningene forsynt seg av mine varer! Så sommeren 2017 var , jeg på ny svenskehandel og handlet inn mye det samme, denne gangen låste jeg og fryste alt ned i boden som jeg og foreldrene mine har nøkkel til . Mannen min mener jeg er smålig som låser inn svenskevarene! MEn jeg synes det er på sin rette plass, da det er irriterende at folk bare forsyner seg med varene mine og ikke gir noe igjen! Kanskje slektningene trodde at de kunne forsyne seg som de selv ønsket? Anonymkode: 9847d...cd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå