Gå til innhold

Syden! Bikini? Eller bruker dere bare undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Spyro skrev:

Jeg for min del har brukt string når jeg har solt meg for å få et mindre skille da jeg blir VELDIG brun i syden. Når jeg har skullet ut i vannet eller gå til kiosken så har jeg tatt på meg en skjorts. Jeg har ikke noe flatterende bakdel, men at den ikke er likbleik hjelper betraktelig, og derfor velger jeg å sole den :) Skjønner ikke helt hvilken type undertøy du bruker selv, som tydeligvis ikke gjør jobben sin og dekker det de skal dekke.

Vi diskuterer jo ikke undertøy her.  Mine bikinitruser dekker både foran og bak.  Når jeg ligger på magen drar jeg bikinitrusa litt inn i sidene så skillet blir mindre.  Problem løst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker selvsagt bikini. Syns ikke string er noe pent, enten det er vanlig string eller stringbikini. Badedrakt er jo også in for tiden:tommelsmil:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Peonjenta said:

String begynner å bli ganske vanlig blant de som elsker å vise seg fram mest mulig på stranda.  Sett det både blant egne venner, i Spania og i Norge. 

Da er vi på ulike strender. Har som sagt ikke sett det på lenge. Og det er ikke som at jeg ikke har vært på stranden de siste årene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på bikini og truse og BH? Jeg tror ikke jeg hadde sett forskjell. Jeg har sikkert sett folk bruke undertøy uten at jeg visste om det mange ganger.

Anonymkode: 3b815...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, VinterSnø skrev:

Da er vi på ulike strender. Har som sagt ikke sett det på lenge. Og det er ikke som at jeg ikke har vært på stranden de siste årene. 

De bruker ofte ikke string men en type bikini som er veldig smal bak, da glir den selvfølgelig opp i rumpa.

Brazilian Bikini Panty

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det så nøye da?  Reiste på ferie i sommer med 2 gode venninner.  En litt "koselubben", en finere enn de fleste fotomodeller. Den første med stor bikini.  Den andre med veldig liten bikini som nesten ikke dekket noe.  Jeg med noe midt i mellom.  Men jeg var først med å ta vekk bikinioverdelen.  Da gjorde de 2 andre det også.  Fikk litt lyst å kaste underdelen også. Noen som har prøvd?  Flott ferie.  Vi reiser til sommeren også.

Anonymkode: 35113...681

På en offentlig strand beholder man underdelen på. Vil du sole deg naken finner du deg en nudiststrand.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Peonjenta said:

De bruker ofte ikke string men en type bikini som er veldig smal bak, da glir den selvfølgelig opp i rumpa.

Brazilian Bikini Panty

Helt riktig, det er ikke string og ikke det jeg snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

På en offentlig strand beholder man underdelen på. Vil du sole deg naken finner du deg en nudiststrand.

Tror jeg skjønner det :) Det som var spørsmålet, var om noen hadde solt seg uten underdel.

Anonymkode: 35113...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peonjenta skrev:

Vi diskuterer jo ikke undertøy her.  Mine bikinitruser dekker både foran og bak.  Når jeg ligger på magen drar jeg bikinitrusa litt inn i sidene så skillet blir mindre.  Problem løst. 

Hvis bikinitrusa/stringen ser likens ut (siden det gir det samme skillet), hvorfor bryr du deg da om det er en bikinitruse trykt inni rumpa eller om det er en stringtruse på ei jente som ligger og soler seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Spyro skrev:

Hvis bikinitrusa/stringen ser likens ut (siden det gir det samme skillet), hvorfor bryr du deg da om det er en bikinitruse trykt inni rumpa eller om det er en stringtruse på ei jente som ligger og soler seg?

Fordi jeg liker ikke å se opp i rumpa på folk.   Syns det er ekkelt.  Det bør være frivillig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Peonjenta skrev:

Fordi jeg liker ikke å se opp i rumpa på folk.   Syns det er ekkelt.  Det bør være frivillig. 

Nå må du lese hva jeg skriver (og hva du selv skriver). Prøv igjen, du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha litt klasse og kjøp deg en fin badedrakt

Anonymkode: 4a4fa...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎01‎.‎2018 den 9.18, AnonymBruker skrev:

Ha litt klasse og kjøp deg en fin badedrakt

Anonymkode: 4a4fa...3e1

Man går vel på stranden for å bli brun?

Tanlines 3.jpg

Anonymkode: 35113...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man går vel på stranden for å bli brun?

Tanlines 3.jpg

Anonymkode: 35113...681

Jeg går på stranden for å svømme. Sole seg kan en gjøre hjemme

Anonymkode: 4a4fa...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på stranden for å svømme. Sole seg kan en gjøre hjemme

Anonymkode: 4a4fa...3e1

Snakk om å kverulere kun for å være vanskelig. Noen både soler seg og bader på stranda, andre ligger i vannet hele dagen, mens noen blir liggende å sole seg hele dagen. Ikke kom her og si at en av de delene er "feil", ditt bitre menneske! 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typen underdel er vel brazilian cut. Ganske fin, ikke så veldig komfortabel. Vet at de har noen på Victorias Secret, hvis du rekker å bestille derfra :)

Anonymkode: ec594...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på stranden for å svømme. Sole seg kan en gjøre hjemme

Anonymkode: 4a4fa...3e1

Ja for vi har så flotte sommere i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på stranden både for å få sol og svømme litt.  Er godt å ha en avslappende dag på stranden.  Jeg bruker alltid bikini. Velger bikini som ikke gir masse stripete solmerker slik som bildene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...