Gå til innhold

Trang liten badebukse på menn-ok?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest HenrikB

Jeg går i en trang badebukse-shors på stranden, like trang som Speedo, men formet som en shorts. Men ser dere på utstyret, jenter?

Jeg har en penis på 11 cm i erigert tilstand, og 6 cm slapp, så jeg slipper ihvertfal å virke brifende.

Nyter jentenes blikk, jeg! Har fått mange smil og blunk fra jentene på stranden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannfolk i bitte-små badebukser ser direkte latterlig ut. :hoho::hoho:

Minner som tidligere sagt,om han jåte fyren i VG reklamen.....

Det spiller ingen rolle hvordan kroppen for øvrig ser ut,om den er perfekt eller mindre perfekt...

Små badebukser er UT,og passer best for menn over 70!!

:kul: Ismen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes vel ikke personlig at trang, liten badebukse som viser alt, er favoritten. Men det plager meg ikke om noen går med det.

Men er enig i tanken til vinga, om at de som sprader rundt på stranda kun i den hensikt i å "ta seg ut", "se og bli sett", "vise frem sin fantastiske kropp" etc ikke heller hos meg appelerer til tanken "oj.... h*n var interessant, har sikkert mye å fare med..."

Bimboer, både mannlige og kvinnelige, er ute etter godkjennelse pga sitt utseende, da får man godta at det er det man får også da!

Kanskje det er fordomsfullt waco, men du er jo en av de med seriøse fordommer her inne (i forhold til kvinner), så vær forsiktig med å kaste stein i glasshus!

spradebasser som spretter rundt i vannkanten, tar sine sit-ups foran full badestrand, og jogger rundt lykkelig troende om at alle som smiler mot dem faktisk smiler til dem, går for meg inn under begrepet "strand-løve", og de fleste av dem blir mer ledd av en til tror jeg!

Men dette har ikke nødvenigvis noe med størrelsen på badebuksa å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Gå med hva du vil, så lenge du føler deg vel. Men ikke regn med at du ikke kommer til å se at noen jenter går forbi, og sekundet etter de har gått forbi hører du et latterbrøl! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

(Leo:Hva bruker Alex og Ian nu da??'

hadde jeg fått en natt m alex Popov hadde jeg ikke skulle klaget på noe mere!!!! Han e bare smellvakker!!!!)

Du som la inn hovedinnlegget: Bare kos deg i badebuksa på stranden du!Vi har jo alle våre små kinkye opplegg på gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ian og Alex bruker- som alle andre proffsvømmere i dag- en hel drakt belagt med teflon. Dette for å minske friksjonen mellom hud og vann. Praktisk er det også, for da slipper svømmere å barbere seg foran hvert stemne.

Små badebukser er ut, det skjønner vi jo ut fra denne tråden her. Men hva med badebukser formet som en vanlig bokser? Vi er jo tross alt på stranden for å sole oss vi også, og da er det jo kjipt med en lang fotballshorts. Blir liksom ikke akkurat brun på låra med en slik. Samtidig tørker de mye seinere også. Er det minimale og stramme bare for kvinner, selv om de har disselår og celulitter? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis går gutter i hva dem vil.... vi er nok ikke like forfengelige og fasadeorientert som det kvinner er....

Waco

Og godt er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Drakter av teflon......Hva er vitsen m å dra å se på ett svømmestemne da??

Men de må da så gjerne barbere seg for d.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvorfor ikke bruke bikininen til kona/kjæresten ?

Hun bruker jo underbuksene (boxeren) våre..

Hilsen chris, som vurderer å få silikon i puppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...