AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har strikkepinner i alle størrelser, og det er et eneste stort rot. Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene? Anonymkode: 11434...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Del Skrevet 9. januar 2018 I posen de kom i, om jeg har den, ellers i i ziplocposer, i en boks. En rundpinne pr pose, så det ikke blir noen floker. Og sortert etter størrelse. Anonymkode: 71753...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har laget en "strikkepinne planke/trebit veggbilde???". Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Men skal prøve å forklare. Denne har jeg hengt på veggen i "arbeidsrommet kjøpte en planke som er like bred som strikkepinnene, eller litt bredere. Tykk ståltråd som jeg bøyde i U form. og hamret inn disse i plankenen på hver side, og da kan jeg tre pinnene inn i disse så henger dem "fint" på veggen etter størrelse Anonymkode: f71f5...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 9. januar 2018 #4 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Har de i en boks med lokk. De fleste pinnene ligger i posene de ble kjøpt i. Løse korte pinner har jeg strikk rundt, sånn at jeg fort finner pinner i samme størrelse. Endret 9. januar 2018 av Muskath Feilstavinv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Del Skrevet 9. januar 2018 Rundpinner har jeg i en gammel CD-mappe. Til rette pinner har jeg en mappe av den typen kunstnere bruker til pensler. Anonymkode: bf5ee...3e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg bruker en strikkepinnemappe fra KnitPro. Anonymkode: 7ec14...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 9. januar 2018 #7 Del Skrevet 9. januar 2018 I håret Seriøst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Del Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå har jeg strikkepinnekaoset i en pose, men min mor har dem i en "mappe" med adskilte rom merket med pinnestørrelse. En sånn har jeg også planer om å skaffe meg, eventuelt sy en Anonymkode: 3e617...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 9. januar 2018 #9 Del Skrevet 9. januar 2018 Nå bruker jeg bare knit pro-pinner, dvs wire og pinner som skrus sammen. Da blir det begrenset med sammensurium, og jeg har faktisk alltid med meg alle pinnene mine i strikkeposen med det pågående prosjektet. Har wirer i fire forskjellige størrelser, som er kveilet sammen, og så har jeg alle pinnene samlet sammen i to av plastetuiene de kom i. Alt dette har jeg i en avlang pung, litt som et flatt penal. Der har jeg også annet strikkeutstyr, som en liten saks, et par nåler, målebånd og maskemarkører. De gamle rundpinnene, som jeg har i reserve oppbevarer jeg bare i en ziplock-pose i en skuff. Strømpepinner bruker jeg heller nesten aldri lengre, fordi jeg strikker ermer osv med magic loop, men strømpepinnene har jeg festet sammen med strikk etter størrelse og lagt sammen i en ziplock-pose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. januar 2018 #10 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg bruker nesten utelukkende 120 cm-pinner (strikker alltid med magic loop så trenger ikke annet) så det er begrenset hvor mange jeg trenger og da blir det også ikke særlig mye rot. Resten oppbevares i posen de kom i i en plastboks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tannkost Skrevet 9. januar 2018 #11 Del Skrevet 9. januar 2018 Rundpinner har jeg ikke noe lur organisering på for å være ærlig. Men strømpepinner har jeg i tomme tannkost-etui etter størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 10. januar 2018 #12 Del Skrevet 10. januar 2018 De strømpepinnene jeg bruker oftest er i en egen mappe hvor hver «lomme» er numrert. De andre ligger i en plastboks sammen med et par rundpinner. Ellers har jeg en egen mappe til rundpinner jeg oftest bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. januar 2018 #13 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg oppbevarer pinnene i de posene de ble kjøpt i så lenge som mulig. Hvis denne posen blir ødelagt legger jeg dem i zip-lockposer som jeg merker. Strømpepinner setter jeg som regel bare strikk rundt når originalemballasjen er gåen. Alt dette organiserer jeg i et hjemmearkiv, der hver pinnetykkelse har fått hvert sitt rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi323 Skrevet 15. januar 2018 #14 Del Skrevet 15. januar 2018 Om du har noen tekstil rester og en symaskin er disse enkle å lage: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå