AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Del Skrevet 8. januar 2018 Samboer har lyst til å importere en snodig veteranbobil med BMW diesel: Jeg er redd at å kjøpe noe slikt usett gjør at vi får en stinkende, lekkende bombe i oppkjørselen. Akkurat slik som det går når han vanligvis importerer fra USA. Så...jeg vil lete litt i Norge for å vise alternativer. Men hva er det egentlig man må se etter? Er det litt det samme hvor langt de har gått bare de er velholdt? Er det noe som er lov og noe som ikke er lov - men slik som med hus så tar folk seg bare til rette? Anonymkode: 13cde...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Del Skrevet 8. januar 2018 Du leter etter bobil. Han leter etter veteranbil. En vesentlig forskjell, spør du meg. Anonymkode: d00d1...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 8. januar 2018 #3 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg hadde ikke kjøpt noe veteran for å bo i på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Del Skrevet 8. januar 2018 Aldri i verden om jeg hadde kjøpt det der. Anonymkode: 8207a...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Del Skrevet 8. januar 2018 Haha, 2 av 3 svarer at de ikke ville ha kjøpt den. Jamen godt for dere da! Tror samboer ser etter veteranbobil mest fordi de er billigere å importere. Vi skal faktisk bo i'n på langtur i sommer, fra Norge til Sverige og Finland. Så kjekt om noen kan svare på det jeg faktisk lurer på. Anonymkode: 13cde...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Del Skrevet 8. januar 2018 Ikke sikkert den lar seg godkjenne for å kjøre på siden av kloden i hele tatt heller. Det er andre spesifikkasjoner i usa mot her, og det gjelder bla.a lys og setebelter. Anonymkode: 5fa01...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 8. januar 2018 #7 Del Skrevet 8. januar 2018 Stakkars :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Del Skrevet 8. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert den lar seg godkjenne for å kjøre på siden av kloden i hele tatt heller. Det er andre spesifikkasjoner i usa mot her, og det gjelder bla.a lys og setebelter. Anonymkode: 5fa01...f1a Hadde vært typisk ham å ikke vite dét. :D Kan du detaljer? Anonymkode: 13cde...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå