Gå til innhold

Janne Jemtland saken...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men var ekstremt glatt på veien den kvelden/natta, så ikke utenkelig at uhell kan ha skjedd

Anonymkode: 33fdf...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men var ekstremt glatt på veien den kvelden/natta, så ikke utenkelig at uhell kan ha skjedd

Anonymkode: 33fdf...cc5

Men de to funnstedene med betydelige mengder blod er halvannen km fra hverandre. Det er rart.

Anonymkode: bd17c...83f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har nok brukt hår fra hårbørste eller tatt tannkosten hennes for å lage en DNA-profil som referanse ved evnt. blodfunn/lik etc.

Anonymkode: 53660...c81

Takk for svar. Det tenkte jeg ikke på. Håper de finne henne snart. Trist sak det her. Jeg lurer på hva som har hendt🤔

Anonymkode: fd534...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de to funnstedene med betydelige mengder blod er halvannen km fra hverandre. Det er rart.

Anonymkode: bd17c...83f

Ja det er skikkelig merkelig...

Anonymkode: 33fdf...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Det er i USA, sett for mye filmer og serier? ;) 

Politiet i Norge har ingen regel å gå etter når det gjelder å melde noen savnet. Det er ikke så ofte folk meldes savnet her, selv om det er oftere enn man hører om i media. Også kommer det an på situasjonen, hva som har skjedd, hvem det er (er det en som pleier å stikke av osv). 

Anonymkode: fa010...ce4

Jeg bor i nærheten av et psykiatrisk sykehus hvor pasienter "forsvinner" jevnlig, så at politiet søker i området er ikke noe jeg tenker veldig over lenger.  Det skjer i alle fall fire-fem ganger i året.  For noen uker siden var det leteaksjon igjen, jeg la merke til at politihelikopteret var i aksjon, det var hundesøk og flere uniformerte politibiler kjørte rundt i området, og jeg tenkte "ja, ja, er nok en pasient som har rømt igjen".  

Jeg ble en smule overraska da det kom en uniformert politibil som parkerte i gårdsplassen en halvtimes tid etter at jeg hadde lagt merke til at det skjedde noe i nabolaget og det ringte på døra, da var klokka ca 13 på dagen.  De lette etter en mann som bor i området som hadde blitt meldt savnet av samboeren sin på morgenen.  

Hørte senere fra noen felles venner at han hadde stukket under en krangel sent på kvelden før og da han ikke hadde kommet hjem igjen i løpet av natta (som han pleide når han hadde roet seg etter opphetede krangler) hadde samboeren ringt politiet.  De satte i gang leteaksjon ganske umiddelbart etter at de fikk meldingen.

Anonymkode: 11375...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...