Azumarill Skrevet 22. november 2018 #81 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) ... Endret 10. april 2019 av Azumarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 22. november 2018 Forfatter #82 Del Skrevet 22. november 2018 4 timer siden, Azumarill skrev: Hvordan har det gått? Veldig fint, jeg er gravid 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. november 2018 #83 Del Skrevet 22. november 2018 Gratulerer😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 22. november 2018 #84 Del Skrevet 22. november 2018 Så fantastisk! Grattis❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 23. november 2018 #85 Del Skrevet 23. november 2018 Åååååå! Gratulerer! ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 23. november 2018 #86 Del Skrevet 23. november 2018 Gratulerer!!! Lest hele tråden. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 23. november 2018 #87 Del Skrevet 23. november 2018 Gratulere så mye ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 27. november 2018 Forfatter #88 Del Skrevet 27. november 2018 På 22.11.2018 den 20.04, bondekone skrev: Gratulerer😍😍 På 22.11.2018 den 22.10, Sjokoladepiken skrev: Så fantastisk! Grattis❤️❤️ På 23.11.2018 den 2.00, Avalon skrev: Åååååå! Gratulerer! ♥️♥️ På 23.11.2018 den 12.24, Perle skrev: Gratulerer!!! Lest hele tråden. 🤗 På 23.11.2018 den 23.16, tutta23 skrev: Gratulere så mye ❤️ Tusen takk ❤️ Det går fint så langt, noe kvalme men ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azumarill Skrevet 29. november 2018 #89 Del Skrevet 29. november 2018 (endret) ... Endret 10. april 2019 av Azumarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. november 2018 Forfatter #90 Del Skrevet 30. november 2018 På 29.11.2018 den 8.48, Azumarill skrev: Gratulerer så masse Tusen takk 😃 Dette er brutale greier, jeg er skikkelig dårlig 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 13. januar 2019 Forfatter #91 Del Skrevet 13. januar 2019 Fremdeles ganske dårlig, det var ingen som advarte meg om at graviditet er så ekstremt ubehagelig! Kan ikke fatte hvordan det er mulig å være gravid uten å merke det, her er hver dag en kamp 😛 12+2 i dag, og formen er heldigvis blitt noe bedre de siste par ukene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. januar 2019 #92 Del Skrevet 14. januar 2019 Håper du får bedre dager snart! Jeg har vært heldig sånn at jeg har sluppet unna så mye kvalme og sluppet helt unna oppkast, men har tilgjengjeld hatt en heftig økning i migrene. Kan bare bite tennene sammen og prøve å holde ut da de tablettene en får lov å ta i graviditet virker enten ikke på meg, eller så tåler jeg dem ikke. Har tenkt et par ganger at jeg lurer fælt på hvordan folk går gjennom et svangerskap frivillig mer enn en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 27. januar 2019 Forfatter #93 Del Skrevet 27. januar 2019 På 14.1.2019 den 2.33, Avalon skrev: Håper du får bedre dager snart! Jeg har vært heldig sånn at jeg har sluppet unna så mye kvalme og sluppet helt unna oppkast, men har tilgjengjeld hatt en heftig økning i migrene. Kan bare bite tennene sammen og prøve å holde ut da de tablettene en får lov å ta i graviditet virker enten ikke på meg, eller så tåler jeg dem ikke. Har tenkt et par ganger at jeg lurer fælt på hvordan folk går gjennom et svangerskap frivillig mer enn en gang Tusen takk Åh, migrene er så fælt! Jeg tar faktisk heller det jeg har enn migrene.. Har hatt noen runde bare med hodepine, og det hsr vært ille nok.. For å si det sånn, om drømmen om fem barn ikke forsvant da vi måtte ha IVF så forsvant den hvertfall i løpet av første trimester 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 27. januar 2019 Forfatter #94 Del Skrevet 27. januar 2019 14+2! Nå også sykemeldt.. Andre trimester skulle liksom bli bedre.. Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. januar 2019 #95 Del Skrevet 27. januar 2019 7 timer siden, Ginny skrev: Tusen takk Åh, migrene er så fælt! Jeg tar faktisk heller det jeg har enn migrene.. Har hatt noen runde bare med hodepine, og det hsr vært ille nok.. For å si det sånn, om drømmen om fem barn ikke forsvant da vi måtte ha IVF så forsvant den hvertfall i løpet av første trimester 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. januar 2019 #96 Del Skrevet 27. januar 2019 7 timer siden, Ginny skrev: 14+2! Nå også sykemeldt.. Andre trimester skulle liksom bli bedre.. Nope! Uff! God bedring, håper du får noen gode dager innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #97 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) 18+0! Det går framover! Magen vokser, aldri kjent liv, stort sett bare dårlig.. Fikk og beskjed om at jeg er rhesus negativ, litt overraska over at jeg selv ikke visste det, at legen ikke visste det, og at de ikke sjekker dette når man starter med IVF.. Det er litt skummelt mtp at vi mistet to ganger før denne spiren satt, det er en (riktignok liten) sannsynlighet for at det startet en immunreaksjon da, og da sliter vi nå.. Litt frustrerende at jeg ikke får svar på blodprøvene selv 🙄 Vet ikke engang hvilke prøver de har tatt, alt er utenfor min kontroll 🙄 Angående det å ikke kjenne liv.. Jeg har én gang, 17+5 (altså for to dager siden) holdt hånden på magen, og et eller annet poket meg ganske hardt. Aldri kjent noe lignende.. I utgangspunktet tenker jeg det var for hardt for å være den lille babyen, og hvis det var normalt burde jeg ha kjent det flere ganger. Men man klamrer seg jo fast til det man kan av håp 😛 Må kanskje vurdere å flytte denne boka og.. Forsømt som den er 😛 Endret 22. februar 2019 av Ginny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 23. februar 2019 #98 Del Skrevet 23. februar 2019 Jeg kjente nok liv allerede i slutten av uke 17, men var skikkelig usikker så jeg bare feide det bort. Da jeg var akkurat 18+0 kjente jeg et veldig tydelig lite "dytt", kjentes nesten ut som noen dyttet veldig forsiktig på innsiden av magen. Tror ikke det var før i slutten av den uken at jeg kjente mer og mer av det, og oftere. Det var mulig å kjenne de små dyttene og bevgelsene uten på magen min omtrent samtidig som jeg begynte å kjenne de. Søstera mi kjente ingenting før i uke 21 med første. Jeg kjente det ikke så ofte helt i begynnelsen, tok noen dager før det ble en vanlig greie å kjenne nurket. Rhesus neg er ikke bare bare nei, har en barndomsvenninne som også er det. Hun har fått to barn og det har gått bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 23. februar 2019 #99 Del Skrevet 23. februar 2019 Gratulerer så mye med graviditeten, ganske mange uker på etterskudd! 🎉 Nå nærmer det seg vel veldig OUL, hvis du ikke har vært på det allerede? Jeg tenker det var babyen du kjente, og håper du får kjenne mer snart, som litt kompensasjon for den dårlige formen. Jeg kjente en del liv i hånda utenpå magen uten at jeg kjente noe særlig hvis jeg ikke holdt hånda der rundt den tida i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 25. februar 2019 Forfatter #100 Del Skrevet 25. februar 2019 På 23.2.2019 den 16.31, Avalon skrev: Jeg kjente nok liv allerede i slutten av uke 17, men var skikkelig usikker så jeg bare feide det bort. Da jeg var akkurat 18+0 kjente jeg et veldig tydelig lite "dytt", kjentes nesten ut som noen dyttet veldig forsiktig på innsiden av magen. Tror ikke det var før i slutten av den uken at jeg kjente mer og mer av det, og oftere. Det var mulig å kjenne de små dyttene og bevgelsene uten på magen min omtrent samtidig som jeg begynte å kjenne de. Søstera mi kjente ingenting før i uke 21 med første. Jeg kjente det ikke så ofte helt i begynnelsen, tok noen dager før det ble en vanlig greie å kjenne nurket. Rhesus neg er ikke bare bare nei, har en barndomsvenninne som også er det. Hun har fått to barn og det har gått bra! Legen min sa i dag at når det faktisk er babyen så bare vet man det 😊 Lørdag ettermiddag kjente jeg på mer romstering, av typen jeg ikke kjenner igjen fra mat eller luft, og søndag morgen var det helt klart noen som dytta på hånda mi! Måtte helt opp på toppen av livmora, men det er kanskje ikke så rart mest morkaka foran 😊 Kjenner lett romstering på innsiden, men denne dyttingen skjer bare mot hånda på utsiden. Men det skjer hvertfall ting 😍 Ifølge legen er det ikke noe stress, for jeg hadde ingen antistoffer, så de tidligere abortene har ikke hatt noen effekt. Så det er "bare" å vente på uke 24, for blodtyping av babyen, og så sprøyte i uke 28 med mindre han er rh- 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå