AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #21 Skrevet 6. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min datter på 8 sa at hun var forelsket i bestevenninna si. Hvordan skal jeg tolke det? Vet så små barn hva forelskelse er, i fjor var hun forelsket i en gutt... Anonymkode: 18b91...441 Min datter på 7 år, har hele høsten vært ekstremt opptatt av en jente (som er litt eldre). Hun oppfører seg som hun er forelsket. Synes det er fint at hun har slike følelser for en annen, jeg ser at hun blir glad av det. Spiller ingen rolle for meg hvilket kjønn hun er forelsket i. Jeg var for øvrig betatt av en jente på barneskolen. Er likevel hetero. Anonymkode: 6afcb...5ec
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #22 Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, stf skrev: Ikke ts heller. Hvorfor skal man spekulere i slikt når barnet er 8 år? Hva med å anerkjenne følelsene barnet har og bare si; "så koslig da!" TS har aldri sagt at hun ikke forstår hvorfor andre reagerer som de gjør. Du derimot gjorde det, da d usa at ikke kunne forstå hvorfor noen måtte bry seg om dette. Anonymkode: 9ddd7...1d7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå