AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Min datter på 8 sa at hun var forelsket i bestevenninna si. Hvordan skal jeg tolke det? Vet så små barn hva forelskelse er, i fjor var hun forelsket i en gutt... Anonymkode: 18b91...441 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 Tror ikke du skal trekke noen slutninger i den alderen. Anonymkode: 9f9c9...60e 11
Ronaldo85 Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Kan ikke skjønne at dette er noe å tenke på.. 6
Gjest GoldenLioness Skrevet 6. januar 2018 #4 Skrevet 6. januar 2018 Hun mener vel at hun er glad i henne. Så små barn vet ikke hva kjærlighet innebærer annet enn at det er varme følelser. Definiasjonen som vi eldre og voksne skiller er mer gråsone for dem. Men legningen er der nå. Det viktigste er at du viser henne med ord og handling at man kan elske dem man vil uavhengig av kjønn, religion eller andre ting.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 Kjære vene... de tenker ikke på kjærlighet som vi gjør når vi driftes av hormoner. Det hu veit er at hu er glad i venninna si. Men ikke avblås det, bare si at det er koselig. Anonymkode: 88603...eb6 1
Mithrandates Skrevet 6. januar 2018 #6 Skrevet 6. januar 2018 For det første så er den følelsesmessige utviklingen i full gang i den alderen, og ordene følger ikke alltid helt med. For det andre er det helt vanlig å søke reaksjoner fra voksne, som hjelp til å forsøke å forstå seg selv og sine følelser, og snakke om ting og finne ordene. Og til sist er det helt vanlig blant unge jenter å eksperimentere isammen. Har overhodet ingen betydning for "legning" i voksen alder.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #7 Skrevet 6. januar 2018 hun må være bifil😂 Anonymkode: a5433...023
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #8 Skrevet 6. januar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min datter på 8 sa at hun var forelsket i bestevenninna si. Hvordan skal jeg tolke det? Vet så små barn hva forelskelse er, i fjor var hun forelsket i en gutt... Anonymkode: 18b91...441 Barn "forelsker seg" i de de liker best akkurat da. Husker broren min sa at han ikke var forelska i den jenta lengre for hun likte ikke traktorer 😅 Anonymkode: 7e358...01c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 Om hun er lesbisk eller ei er nok vanskelig å si. Jeg vil bare si etter alle kommentarene her at jeg husker godt jeg var forelsket da jeg var 8 år. Det som var trist var at de voksne bagatelliserte følelsene mine. Jeg mener fortsatt jeg var forelsket på samme måte da jeg var 8 år som det jeg var i ungdomsår/ voksen alder. Anonymkode: fc425...511 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 35 minutter siden, stf skrev: Kan ikke skjønne at dette er noe å tenke på.. Du kan eller må ikke forstå alt. Anonymkode: 9ddd7...1d7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min datter på 8 sa at hun var forelsket i bestevenninna si. Hvordan skal jeg tolke det? Vet så små barn hva forelskelse er, i fjor var hun forelsket i en gutt... Anonymkode: 18b91...441 Spør henne om hun tenker at "forelsket" betyr ",kysse" og som i "kjærester"? Hvis hun svarer ja på det kan det jo være at hun blir forelsket i både gutter og jenter, Anonymkode: 9ddd7...1d7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #12 Skrevet 6. januar 2018 Min 7år gamle nevø er forelsket/ «forelsket»i en av damene som jobber på SFO. Hun er 76år . Så... Anonymkode: a5036...d88 8
Berentsens Skrevet 6. januar 2018 #13 Skrevet 6. januar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min datter på 8 sa at hun var forelsket i bestevenninna si. Hvordan skal jeg tolke det? Vet så små barn hva forelskelse er, i fjor var hun forelsket i en gutt... Anonymkode: 18b91...441 Du skal ikke måtte tolke det på noen måte. Vær glad for at du har en datter som deler ting med deg. Er det viktig å vite om hun er lesbisk eller ikke? 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #14 Skrevet 6. januar 2018 Min datter sa at hun var forelsket i faren da hun var liten. Det betød at hun var svært glad i han. Anonymkode: 81938...cbf
Ronaldo85 Skrevet 6. januar 2018 #15 Skrevet 6. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan eller må ikke forstå alt. Anonymkode: 9ddd7...1d7 Ikke ts heller. Hvorfor skal man spekulere i slikt når barnet er 8 år? Hva med å anerkjenne følelsene barnet har og bare si; "så koslig da!"
Perle Skrevet 6. januar 2018 #16 Skrevet 6. januar 2018 Tolk det like seriøst som at jeg var småforelsket mumitrollet og Anita Skorgan da jeg begynte på skolen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #17 Skrevet 6. januar 2018 Jeg var forelsket i en gutt da jeg var 8. Og ja, det var en "ordentlig" forelskelse. Antar at det ikke er noe annerledes med de som forelsker seg i noen av samme kjønn. Uansett er det ingen spesiell grunn for TS til å "tolke" dette, egentlig. Anonymkode: 602fd...184 1
Lava Anne Skrevet 6. januar 2018 #18 Skrevet 6. januar 2018 Det vet du nok ikke ennå. Men et par av mine homofile bekjente sa at de allerede visste det fra da de var små.
Meadow Skrevet 6. januar 2018 #19 Skrevet 6. januar 2018 Jeg var forelska i Michael Jackson da jeg var 8. Ikke representativt for hva slags menn jeg har blitt sammen med senere heldigvis
SesameStreet Skrevet 6. januar 2018 #20 Skrevet 6. januar 2018 (endret) Min åtte-åring er forelsket i en ny person annenhver dag. Så var det den jenta, så var det den jenta, så var det den jenta, så var det den jenta, så var det den jenta osv. Det er visstnok veldig vanlig. Så plutselig kommer det plutselig noen perioder om at jenter er teite og jentene har begynte å krangle fordi at han har hatt åtte kjærester samtidig. I går var han forelsket i Selena Gomez fordi at hun var så pen og så flink til å synge. Endret 6. januar 2018 av SesameStreet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå