AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Del Skrevet 6. januar 2018 Det er en gutt som jeg gikk på skole med før som driver å sender dickpics ganske ofte. Han har også sendt det til mange av jentene jeg gikk på skole med før. Jeg har tidligere sagt at det er greit at han sender men det er liksom et år siden. Jeg skjønner ikke hva som er greia med å sende det. Har sagt at jeg ikke vil se sånt mer. Han har også spurt om den er stor nok osv. Hva er greia? Hvis gutter er så usikre på seg selv, hvorfor vil de da sende bilde av pikken sin? Anonymkode: f22c0...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #2 Del Skrevet 6. januar 2018 Blokker, Blokker, blokker. Problem løst. Anonymkode: b8aee...c6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #3 Del Skrevet 6. januar 2018 Menn tror kvinner tenker som de. Det er det som er problemet. Dickpicks er øike spennende som å se ett bilde av ett øre. Skjønner ikke hvorfor mannfolka ikke bare kan sende de til hverandre om de på død og liv må. Anonymkode: d81bf...4d3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #4 Del Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn tror kvinner tenker som de. Det er det som er problemet. Dickpicks er øike spennende som å se ett bilde av ett øre. Skjønner ikke hvorfor mannfolka ikke bare kan sende de til hverandre om de på død og liv må. Anonymkode: d81bf...4d3 Hahaha ja de kan jo bare sende det til hverandre. Er nesten ingen jenter som liker det uansett Anonymkode: f22c0...6df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Del Skrevet 6. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en gutt som jeg gikk på skole med før som driver å sender dickpics ganske ofte. Han har også sendt det til mange av jentene jeg gikk på skole med før. Jeg har tidligere sagt at det er greit at han sender men det er liksom et år siden. Jeg skjønner ikke hva som er greia med å sende det. Har sagt at jeg ikke vil se sånt mer. Han har også spurt om den er stor nok osv. Hva er greia? Hvis gutter er så usikre på seg selv, hvorfor vil de da sende bilde av pikken sin? Anonymkode: f22c0...6df Herregud er det sant? Det er ikke lovlig. En sende meg masse bilder av et eller annet. Ba han ikke sende bilder og har aldri gitt han messengern min eller noe men det kom inn 15 bilder om dagen. Jeg valgte å svare med skjellsord tilbake. Barnslig men da svare han: det er fingern min, ikke pikken min på bildet. Deretter fikk jeg ikke noe flere beskjeder av han. At det går ann. Fant ut hvem som holdt på sånn også. Patetiske kar som gjør sånn. Bank på døra hans og spør hva problemet hans er. Anonymkode: 25d4b...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 6. januar 2018 #6 Del Skrevet 6. januar 2018 Si at neste gang han sender det så videresender du det til moren hans og sier "se hva sønnen din driver å sender meg hele tiden" så blir det nok slutt på det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå