AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1901 Skrevet 27. april 2018 21 minutter siden, Tapas skrev: Ali tok spiller så seriøst at han glemte å ha det gøy. Har een følelse av at han egentlig ville bli kjent som rapper via paradise, Helfner style. Han blir nok nedringt av tilbud nå Helfner stryle? Vet ikke om det var smart å velge Anders. Det vil nok tiden vise. Jeg var ikke veldig fan av Julie, men vil hun skal sjekke inn igjen. Anonymkode: 104c4...bb6 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1902 Skrevet 27. april 2018 31 minutter siden, Tapas skrev: Ali tok spiller så seriøst at han glemte å ha det gøy. Har een følelse av at han egentlig ville bli kjent som rapper via paradise, Helfner style. Han har jeg helt glemt. Veldig kjedelig at det stod mellom de nye. Det blir så forutsigbart når den nyeste som sjekker inn ikke får en fordel. Med mindre det er behov for han eller henne i en av alliansene ryker han/henne. Jeg er ikke veldig begeistret for noen av karene, men jeg synes det er fint med litt utskiftning og ikke minst er jeg skrekkelig lei av AM og Mathias. Etter Julie røk løper jo Ingrid og Newa rundt som noen hodeløse høns. Ikke ser jeg hvorfor ikke Newa ville stå med Ali. Hun fikk jo umiddelbart sansen for han og var det hun hadde ventet så lenge på. I tillegg er jo Marius AM sitt safe card. Marius valgte jo at AM skulle bli over Julie. Jeg forstår ikke hvorfor dette ikke engang har vært et samtaletema. Er det noe jeg har gått glipp av her? Anonymkode: 9b043...9fb 2
missmcbeal Skrevet 27. april 2018 #1903 Skrevet 27. april 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jeg helt glemt. Veldig kjedelig at det stod mellom de nye. Det blir så forutsigbart når den nyeste som sjekker inn ikke får en fordel. Med mindre det er behov for han eller henne i en av alliansene ryker han/henne. Jeg er ikke veldig begeistret for noen av karene, men jeg synes det er fint med litt utskiftning og ikke minst er jeg skrekkelig lei av AM og Mathias. Etter Julie røk løper jo Ingrid og Newa rundt som noen hodeløse høns. Ikke ser jeg hvorfor ikke Newa ville stå med Ali. Hun fikk jo umiddelbart sansen for han og var det hun hadde ventet så lenge på. I tillegg er jo Marius AM sitt safe card. Marius valgte jo at AM skulle bli over Julie. Jeg forstår ikke hvorfor dette ikke engang har vært et samtaletema. Er det noe jeg har gått glipp av her? Anonymkode: 9b043...9fb Newa skjønner jo at AM er Marius sitt safe card ja, men så lenge Mathias er der er det ikke noen trussel. Å velge Ali på parsermonien denne uken hadde ikke vært noe taktisk smart valg, for da hadde hun måtte sende ut Marius, og hvor populært hadde det vært? Alle liker jo Marius der inne. Det er jo som å skyte seg selv i foten. Newa kom jo litt i snakk med Anders i går. Jeg tror de to kan stå på sikt om AM og Marius skulle ende opp med å stå sammen. 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1904 Skrevet 27. april 2018 3 minutter siden, missmcbeal skrev: Newa skjønner jo at AM er Marius sitt safe card ja, men så lenge Mathias er der er det ikke noen trussel. Å velge Ali på parsermonien denne uken hadde ikke vært noe taktisk smart valg, for da hadde hun måtte sende ut Marius, og hvor populært hadde det vært? Alle liker jo Marius der inne. Det er jo som å skyte seg selv i foten. Newa kom jo litt i snakk med Anders i går. Jeg tror de to kan stå på sikt om AM og Marius skulle ende opp med å stå sammen. Selv om alle liker Marius forstår jo de fleste at det er et spill og at man ikke kan redde alle som går imot sin egen allianse (det var jo det Marius gjorde). AM hadde blitt rasende, men hvem bryr seg egentlig om det når man ikke er i samme allianse? Det blir litt som at både Kristian og Julie mente at ALLE ville ha Kristian der og det kom til å bli et helvete om han røk, men så var det jo i realiteten bare Julie som var sint. Anonymkode: 9b043...9fb 2
missmcbeal Skrevet 27. april 2018 #1905 Skrevet 27. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv om alle liker Marius forstår jo de fleste at det er et spill og at man ikke kan redde alle som går imot sin egen allianse (det var jo det Marius gjorde). AM hadde blitt rasende, men hvem bryr seg egentlig om det når man ikke er i samme allianse? Det blir litt som at både Kristian og Julie mente at ALLE ville ha Kristian der og det kom til å bli et helvete om han røk, men så var det jo i realiteten bare Julie som var sint. Anonymkode: 9b043...9fb Jeg skjønner ikke helt hvorfor du bruker AM som argument her, det er jo ikke AM som verken Newa eller alliansen hennes bryr seg om. Newa står ikke i allianse med AM. For det første hadde hun gått i mot sin egen lille allianse med Erik og Ingrid. Så skal hun da risikere å stå helt uten allianse? Da er jo hun jo fort den neste som ryker, hun vet jo faktisk ikke om hun kunne stolt på Ali. For det andre er Marius godt likt av alle, slik at han er en fyr som er grei å beholde dersom man vil bytte allianse. Ali vet vi for lite om enda, man får ikke inntrykk av en person på så få dager og det der derfor en stor risiko å skifte ut en som er godt likt med en som ingen egentlig vet så mye om enda eller hvor han står. Ali vinglet jo allerede den lille uken, sa han måtte stemme med Julie sånn, inngikk avtale med Erik, men nå ville han plutselig være i Charlotte sin allianse når han stod i fare for å ryke. AM kommer aldri til å gå fra Mathias frivillig, han må ryke eller bli låst med noen andre. Jeg synest ikke Kristian og Marius er helt sammenlignbart. Kristian spilte mye mer, og det var flere som ville ha han ut enn Marius. Marius har ikke gjort noen vondt, han skaper liv og røre. Selv om man skal spille spillet så må man også faktisk tenke smart og ikke gå mot sine egne om man vil komme langt og få stemmer i finalen, selv om skal tenke på seg selv også. Det lureste for Newa vil være å komme i en posisjon der hun ikke trenger å shippe ut Marius, men kan beholde han, men likevel bytte partner som hun kan stå trygt med. Men nå virker det som Mathias plutselig er bedre likt i gruppen så jeg tror ikke han ryker med det første heller, så da står AM trygt bak han. Da må det isåfall være den andre alliansen som prøver å få til en splittelse av de. 3
smalls Skrevet 27. april 2018 #1906 Skrevet 27. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helfner stryle? Anonymkode: 104c4...bb6 Han var med i sesong 2 og ble en plateprodusent etter PH. Noe i den duren. CA, Iselin, Stayzman og Jazz, Sophie Elise osv har vært i studioet hans
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1907 Skrevet 27. april 2018 57 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg skjønner ikke helt hvorfor du bruker AM som argument her, det er jo ikke AM som verken Newa eller alliansen hennes bryr seg om. Newa står ikke i allianse med AM. For det første hadde hun gått i mot sin egen lille allianse med Erik og Ingrid. Så skal hun da risikere å stå helt uten allianse? Da er jo hun jo fort den neste som ryker, hun vet jo faktisk ikke om hun kunne stolt på Ali. For det andre er Marius godt likt av alle, slik at han er en fyr som er grei å beholde dersom man vil bytte allianse. Ali vet vi for lite om enda, man får ikke inntrykk av en person på så få dager og det der derfor en stor risiko å skifte ut en som er godt likt med en som ingen egentlig vet så mye om enda eller hvor han står. Ali vinglet jo allerede den lille uken, sa han måtte stemme med Julie sånn, inngikk avtale med Erik, men nå ville han plutselig være i Charlotte sin allianse når han stod i fare for å ryke. AM kommer aldri til å gå fra Mathias frivillig, han må ryke eller bli låst med noen andre. Jeg synest ikke Kristian og Marius er helt sammenlignbart. Kristian spilte mye mer, og det var flere som ville ha han ut enn Marius. Marius har ikke gjort noen vondt, han skaper liv og røre. Selv om man skal spille spillet så må man også faktisk tenke smart og ikke gå mot sine egne om man vil komme langt og få stemmer i finalen, selv om skal tenke på seg selv også. Det lureste for Newa vil være å komme i en posisjon der hun ikke trenger å shippe ut Marius, men kan beholde han, men likevel bytte partner som hun kan stå trygt med. Men nå virker det som Mathias plutselig er bedre likt i gruppen så jeg tror ikke han ryker med det første heller, så da står AM trygt bak han. Da må det isåfall være den andre alliansen som prøver å få til en splittelse av de. Fordi de er i motsatt allianse og Marius er AM sin backup vel. Selv om AM aldri kommer til å gå fra Mathias frivillig skjer det jo stadig vekk at en person i et par ryker til tross for at at paret var sterkt. Det er en del av spillet. Da blir det ganske farlig å være partner med noen som har en backup som trolig kan bli valgt over en selv. Når det gjelder alliansene har det jo blitt påpekt at Marius vingler og at man ikke helt vet hvor man har han. At Newa er taktisk smart er jo tidenes overdrivelse. Hun gjør jo bare hva alle andre vil. Anonymkode: 9b043...9fb 4
Tapas Skrevet 27. april 2018 #1908 Skrevet 27. april 2018 10 minutter siden, smalls skrev: Han var med i sesong 2 og ble en plateprodusent etter PH. Noe i den duren. CA, Iselin, Stayzman og Jazz, Sophie Elise osv har vært i studioet hans Stay tuned for MC Ali featuring Hef Sommerlåt 2018. 6
missmcbeal Skrevet 27. april 2018 #1909 Skrevet 27. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er i motsatt allianse og Marius er AM sin backup vel. Selv om AM aldri kommer til å gå fra Mathias frivillig skjer det jo stadig vekk at en person i et par ryker til tross for at at paret var sterkt. Det er en del av spillet. Da blir det ganske farlig å være partner med noen som har en backup som trolig kan bli valgt over en selv. Når det gjelder alliansene har det jo blitt påpekt at Marius vingler og at man ikke helt vet hvor man har han. At Newa er taktisk smart er jo tidenes overdrivelse. Hun gjør jo bare hva alle andre vil. Anonymkode: 9b043...9fb Som jeg sa så er Newa veldig klar over situasjonen. For hennes egen del burde hun få til en annen backup selv, det jeg ikke er enig om er at det hadde vært lurt å velge Ali nå på dette tidspunktet og bare hive Marius ut. Det hadde slått tilbake på henne. Jeg har ikke sagt at hun er taktisk smart, men at det ikke hadde vært taktisk smart å velge Ali. Enn så lenge står hun trygt med Marius, jeg vet veldig godt at folk kan splittet o.s.v.. Derfor ser jeg f.eks. for meg at dersom Mathias og AM skulle bli splittet neste uke, AM går bak Marius, så går Newa bak Anders sammen med Charlotte. Anders virker ikke så opptatt av å stå i den alliansen han står i, og sa at han fint kunne bytte ut Charlotte. Uavhengig av hvordan hun har spilt, så skjønner jeg ikke hvordan eller hvem Newa skulle stått bedre med enn hun gjør nå. Når Erik ikke ville stå med henne lenger hadde hun ikke så mange valg akkurat, de fleste var par som stod trygt så Marius ble den beste løsningen til nå. Nå er hun nødt å finne seg noen andre hun kan stå tryggere bak og som ikke tenker med kroppen. Jeg tenker at Anders kan være løsningen. Men det er mange ting som skje i mellomtiden. 1
Minnie23 Skrevet 27. april 2018 #1910 Skrevet 27. april 2018 55 minutter siden, Tapas skrev: Stay tuned for MC Ali featuring Hef Sommerlåt 2018. 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1911 Skrevet 27. april 2018 37 minutter siden, missmcbeal skrev: Som jeg sa så er Newa veldig klar over situasjonen. For hennes egen del burde hun få til en annen backup selv, det jeg ikke er enig om er at det hadde vært lurt å velge Ali nå på dette tidspunktet og bare hive Marius ut. Det hadde slått tilbake på henne. Jeg har ikke sagt at hun er taktisk smart, men at det ikke hadde vært taktisk smart å velge Ali. Enn så lenge står hun trygt med Marius, jeg vet veldig godt at folk kan splittet o.s.v.. Derfor ser jeg f.eks. for meg at dersom Mathias og AM skulle bli splittet neste uke, AM går bak Marius, så går Newa bak Anders sammen med Charlotte. Anders virker ikke så opptatt av å stå i den alliansen han står i, og sa at han fint kunne bytte ut Charlotte. Uavhengig av hvordan hun har spilt, så skjønner jeg ikke hvordan eller hvem Newa skulle stått bedre med enn hun gjør nå. Når Erik ikke ville stå med henne lenger hadde hun ikke så mange valg akkurat, de fleste var par som stod trygt så Marius ble den beste løsningen til nå. Nå er hun nødt å finne seg noen andre hun kan stå tryggere bak og som ikke tenker med kroppen. Jeg tenker at Anders kan være løsningen. Men det er mange ting som skje i mellomtiden. Jeg skriver ikke at hun skulle ha valgt Ali. Jeg setter bare et spørsmålstegn ved at det aldri ble diskutert der inne da posisjonen hennes nå ikke er veldig gunstig med tanke på AM. Det å diskutere og å veie ulike valg opp mot hverandre er jo en stor del av taktikken. Det er veldig lett å avfeie Ali som en god partner for Newa når de aldri har pratet sammen om dette (i alle fall på TV) og denne muligheten heller ikke har blitt vist for seerne. Når det gjelder Anders ser det jo ut som han kan danne et sterkt par med Charlotte. Hvis det skulle skje virker det ikke som at han blir veldig påvirket av at andre rundt han vil at han skal bytte ut sin partner fordi det er hva "alle" vil. Anonymkode: 9b043...9fb 1
missmcbeal Skrevet 27. april 2018 #1912 Skrevet 27. april 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver ikke at hun skulle ha valgt Ali. Jeg setter bare et spørsmålstegn ved at det aldri ble diskutert der inne da posisjonen hennes nå ikke er veldig gunstig med tanke på AM. Det å diskutere og å veie ulike valg opp mot hverandre er jo en stor del av taktikken. Det er veldig lett å avfeie Ali som en god partner for Newa når de aldri har pratet sammen om dette (i alle fall på TV) og denne muligheten heller ikke har blitt vist for seerne. Når det gjelder Anders ser det jo ut som han kan danne et sterkt par med Charlotte. Hvis det skulle skje virker det ikke som at han blir veldig påvirket av at andre rundt han vil at han skal bytte ut sin partner fordi det er hva "alle" vil. Anonymkode: 9b043...9fb Jeg synest selv det er ganske merkelig om det ikke har blitt diskutert, men jeg ser også på muligheten for at hun faktisk har diskutert situasjonen, kanskje ikke med Ali, men med noen andre? Det kan jo være at produksjonen har valgt å kutte dette av grunner vi ikke vet. Kanskje de ønsker å skape et overraskelsesmoment. Jeg tror virkelig ikke at Newa er så dum at hun ikke skjønner at Marius kan komme til å skifte henne ut med AM, når de ser hvordan de flørter. Alle har jo fått det med seg. Det som er merkelig opp i det hele er at det nesten ikke virker som Newa har reagert noe på flørtingen i det hele tatt, så det virker jo ikke som hun føler seg så veldig truet. Kan heller ikke huske at Marius har lovd til Newa at han ikke skal bytte ut AM. Er kanskje litt tidlig å si med Anders, men jeg fikk inntrykk av at han var tilbøyelig til å skifte ut Charlotte. Men det er mye som kan skje, og det kommer vel inn en ny jente i neste uke
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1913 Skrevet 27. april 2018 Newa er såå naturlig pen! Anonymkode: e4cb5...b1b 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1914 Skrevet 27. april 2018 Litt overrasket over at de ikke filmet reaksjonen til Newa når Erik og Ingrid sa de hadde følelser for hverandre! Det hadde jo vært så dårlig gjort av produksjonen... Men for vår del, hadde det jo vært greit å se om det fortsatt var sjalusi der, men det sier vel seg selv. Anonymkode: 1a5ed...d92
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1915 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Newa er såå naturlig pen! Anonymkode: e4cb5...b1b Naturlig og naturlig... Anonymkode: 87d18...8df
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1916 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt overrasket over at de ikke filmet reaksjonen til Newa når Erik og Ingrid sa de hadde følelser for hverandre! Det hadde jo vært så dårlig gjort av produksjonen... Men for vår del, hadde det jo vært greit å se om det fortsatt var sjalusi der, men det sier vel seg selv. Anonymkode: 1a5ed...d92 Er du ironisk? Det gikk ga tydelig fram hvordan Newa reagerte da Erik og Ingrid snakket om hverandre. Anonymkode: 87d18...8df 12
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1917 Skrevet 27. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du ironisk? Det gikk ga tydelig fram hvordan Newa reagerte da Erik og Ingrid snakket om hverandre. Anonymkode: 87d18...8df Ikke når de sa de hadde følelser for hverandre? Anonymkode: 1a5ed...d92
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1918 Skrevet 27. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt overrasket over at de ikke filmet reaksjonen til Newa når Erik og Ingrid sa de hadde følelser for hverandre! Det hadde jo vært så dårlig gjort av produksjonen... Men for vår del, hadde det jo vært greit å se om det fortsatt var sjalusi der, men det sier vel seg selv. Anonymkode: 1a5ed...d92 De gjorde vel det? Newa reagerte på det, men det kan jo for all del være klippet fra noe annet. Men jeg hørte ikke hva Erik sa i snakkeboksen etter dette ble sagt. Han mumlet sånn. Sa han at han mente det eller ikke mente det? Anonymkode: 9b043...9fb
Papirfly Skrevet 27. april 2018 #1919 Skrevet 27. april 2018 Tråden er ryddet for hets. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1920 Skrevet 27. april 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturlig og naturlig... Anonymkode: 87d18...8df hun har da ikke fikset på noe Anonymkode: e4cb5...b1b 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå