Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun Thea minner meg veldig om bloggeren Andrea Badendyck. Samme oppblåste lepper med sånn nude leppestift, mørkblondt hår, masse sminke. Litt samme type ansikt

Anonymkode: 792c9...b0b

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi kan slutte å kommentere hvordan deltakerne ser ut. Det er vell strengt tatt ikke relevant. 

• Liker 12
Skrevet

Tror han Erik kommer til å bli irriterende. Som han sutret da legende kom 🙄

• Liker 5
Skrevet

Åhhh som han sutrer. Skikkelig fjortis sutring! :fnise:

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver alle det? Syns ikke man blir finere med ducklips jeg. 

Anonymkode: 118db...8fd

Jeg skjønner ikke behovet for å rakke ned på de som velger å fikse på utseendet.. Er ikke det tydelig at de som fikser på utseendet gjør det nettopp fordi de er misfornøyd med eget utseende? 

Så utrolig fint for deg(dere) som ikke føler behov for å fikse på utseendet, dere er heldig som er fornøyd med dere selv og klarer å stå i mot presset man blir utsatt for, ikke alle kan være like heldig med synes på eget selvbilde.

• Liker 2
Skrevet

«Jeg ble veldig irritert fordi jeg stolte veldig på hun...»

Etter én dag? Hvordan i all verden bygger man tillit på EN dag, dere kjenner jo ikke hverandre en gang!!

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, Rosewood skrev:

Etter én dag? Hvordan i all verden bygger man tillit på EN dag, dere kjenner jo ikke hverandre en gang!!

Tenkte akkurat det samme selv! Begynne å slenge med leppa og bitche mot de andre deltakerne allerede dag nr 2 kan umulig være et godt sjakktrekk

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Rosewood said:

De har riktignok kjent hverandre lenger enn det, de har bodd på et annet hotell sammen en stund før de sjekket inn på PH.

Anonymkode: 2c720...cf6

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har riktignok kjent hverandre lenger enn det, de har bodd på et annet hotell sammen en stund før de sjekket inn på PH.

Virkelig?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, minister-mio said:

Virkelig?

Ja, det er lagt ut en del episoder fra det også, på Veien til Pærra :) 

Skrevet

Julie furter skikkelig. Hjelpes. Virker som hun er vant til å være midtpunktet. "Jævla fittegjeng"

Men jeg skjønner ikke opplegget med legendene. 2 sjekker inn nå, men sjekker de andre inn senere da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Anonym2467 said:

Jeg skjønner ikke behovet for å rakke ned på de som velger å fikse på utseendet.. Er ikke det tydelig at de som fikser på utseendet gjør det nettopp fordi de er misfornøyd med eget utseende? 

Så utrolig fint for deg(dere) som ikke føler behov for å fikse på utseendet, dere er heldig som er fornøyd med dere selv og klarer å stå i mot presset man blir utsatt for, ikke alle kan være like heldig med synes på eget selvbilde.

Jeg tok litt hardt i for å poengtere at ikke ALLE blir finere med fillers, syns ikke det er en fin ting å skrive. Hadde trengt det ene og det andre av skjønnhetsforbedringer selv, men velger å la være siden jeg tidligere har opplevd kosmetisk kirurgi gone bad. Ser ikke ned på andre som gjør det i det hele tatt. 

Anonymkode: 118db...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, ikke la Carl Aksel sjekke inn nå. Orker ikke 😭

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nok mye sol og festing som bidrar også! Hun har jo vært nesten hele året i ibizia eller gran canaria eller hvor det er hen, og festet 6 dager i uken siden hun var med på paradise første gangen. Nå er hun full av rynker og pløsete hud.
Med sminke og fotoredigering ser huden hennes fin ut på bloggen, men fikk virkelig sjokk når jeg så vgtv intervjuet med hun og videofilming uten filter. Trist at unge jenter som egentlig var veldig pene ødelegger seg på den måten :(
Forferdelig at dette for mange er forbilder, på grunn av de forvrengte illusjonene og fremstillingene redigeringen på bloggene deres gir til unge.

Lurer oppriktig skikkelig på hvordan denne generasjonen ungjenter vil se ut om 15 - 20 år. Sofie elise også, bare såvidt 20 og ser ut som 38....

Anonymkode: ab37f...bb0

Jeg er egentlig i mot å kommentere en del på utseendet deres selv men OI til Isabel!! Har ikke fulgt henne på blogg så fikk et skikkelig sjokk her! :ohmy:

Jeg er for å fikse ting så lenge det er subtilt men noen av dem har tatt den litt langt, dessverre.

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skal bare TO sjekke inn? Noe så skuffende

Kan denne utseende debatten avsluttes nå?! Diskuter heller PH. 

Anonymkode: 27684...323

• Liker 7
Skrevet

Nææææh, ble det CA som fikk sjekke inn??! What?? Hadde jeg aldri trodd 🙄🙄

• Liker 6
Skrevet

Håper Magne og Ann Mariell får sjekke inn igjen

Veldig forventet at det ble Isabel og Carl Aksel. Håper de ryker fort! 

Isabel "De er så unge sier hun som var 21 da hun var med :roll:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal bare TO sjekke inn? Noe så skuffende

Kan denne utseende debatten avsluttes nå?! Diskuter heller PH. 

Anonymkode: 27684...323

HVORFOR måtte Carl Aksel inn? Likte virkelig ikke Isabel i hennes sesong men tror det kan bli interessant å ha henne med denne sesongen. Håper at Magne og Ann Mariell får ny sjanse :)

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 1
Skrevet

Isabell var overrasket over at de var så unge, også er hun bare .. 1 år eldre selv? 😅

• Liker 16
Skrevet

"Isabel er jo skikkelig famous da" 🤣🤣🤣

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...