Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synest også forøvrig at det er veldig rart at produsentene har tatt vekk at Newa og Erik hadde sex, jeg trodde faktisk at de ikke hadde hatt det. Argumentet til Erik kjøper jeg iallfall ikke. Newa ville aldri meldt seg på og blitt med på et sånt program om slike ting som det der var så problematisk for familien og dersom det akkurat bare var sexbiten som var det, så hadde hun heller ikke hatt sex fremfor kamera. Man er da såpass oppegående at man skjønner at har man sex, så kommer det på TV. Det høres veldig ut som produsentene bevisst har klippet det vekk for at Newa skal se veldig desperat ut uten grunn.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, fitnessjenta skrev:

Nå vet vi ikke om det Isabel sier er sant, hun har mista mye troverdighet hos meg iallefall, så vi vet ikke om de faktisk hadde sex. Uansett, jeg syns det blir feil å kritisere Ingrid for å ligge med Erik, dette er Paradise Hotel og Newa er ikke en venninne hun har hatt i mange år. Jeg får selvfølgelig vondt av Newa som fikk så fort følelser for Erik, men de hadde ingen forpliktelse eller forhold, og man kan derfor ikke forvente at motparten har følelser tilbake bare fordi man eventuelt har hatt sex. Det er ikke rart at de forsøkte å skåne Newa gjennom å ikke fortelle om det, når hun allerede var såpass såret. Jeg syns derfor ikke at Erik er en drittsekk, men at han og Newa er veldig forskjellige personer. 

Er jo litt rart om dette skal lyves om når dette spørsmålet lett kan bekreftes/avkreftes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huh? Oppfatter sitatet fra Isabell sin blogg om at hun var den eneste som visste at Ingrid og Erik hadde sex når Newa fortalte hun likte han, evn eneste som visste Newa hadde følelser for han når Ingrid og Erik hadde sex. Tror ikke Newa og Erik har hatt sex! Ingen grunn til å klippe det vekk, da hadde isåfall produksjonen fått refs for forskjellsbehandling og særbehandling, og vi hadde garantert fått høre om det fra andre deltakere, både som snakkis inne på hotellet at de hadde det OM de hadde hatt det og utenfor i ettertid. 

Men kan tenkes at Isabell velger å la folk spekulere, for flere blogger klikk og derfor skrive litt diffust. 

Når Erik sa sorry og sa han ikke mente følelser med det så tolka jeg det som klininga, spooninga og partnerskapet. Det kan fort bli oppfattet som noe spesielt og koselig følelsesmessig det når man sover sammen hver natt og kliner sammen. 

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huh? Oppfatter sitatet fra Isabell sin blogg om at hun var den eneste som visste at Ingrid og Erik hadde sex når Newa fortalte hun likte han, evn eneste som visste Newa hadde følelser for han når Ingrid og Erik hadde sex. Tror ikke Newa og Erik har hatt sex! Ingen grunn til å klippe det vekk, da hadde isåfall produksjonen fått refs for forskjellsbehandling og særbehandling, og vi hadde garantert fått høre om det fra andre deltakere, både som snakkis inne på hotellet at de hadde det OM de hadde hatt det og utenfor i ettertid. 

Men kan tenkes at Isabell velger å la folk spekulere, for flere blogger klikk og derfor skrive litt diffust. 

Når Erik sa sorry og sa han ikke mente følelser med det så tolka jeg det som klininga, spooninga og partnerskapet. Det kan fort bli oppfattet som noe spesielt og koselig følelsesmessig det når man sover sammen hver natt og kliner sammen. 

Newa har bekreftet at de hadde sex flere ganger

Anonymkode: 3a93f...d80

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det Isabell skriver om at Newa ba produksjonen om å klippe vekk er jo reaksjonen hennes når Ingrid og Erik klina på filmsnutten. Er jo litt kleint etter man har blitt avvist, og kjipt å måtte se på tv igjen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Newa har bekreftet at de hadde sex flere ganger

Anonymkode: 3a93f...d80

Hvor da?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for link. Ser at hun bekrefter det direkte faktisk. Men er ikke Jodel en anonym app der alle kan gi seg ut for å være hvem som helst? Har aldri brukt den så må spørre for det er det jeg har lest om den. Mange bruker den til mobbing og uthenging bla har jeg fått med meg. 

Om det så er ekte Newa som bekrefter der, som kan hende, hvorfor skulle produksjonen klippe det bort? Det gir INGEN mening, ville jo bare blitt mer tv om de viste det og det gir bare ikke mening at noen skal få skjermet sexlivet sitt på et sånt type program, uansett hvor mye man hadde tryglet produksjonen, deltakerne vet jo hva de går til, og hvorfor lager ikke de andre deltakerne rabalder som da får sitt sexliv "hengt ut" på tv eller kritiserer produksjonen for regi og særbehandling? Det burde jo skjedd 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv ikke Isabell er så dum at hun lyver åpenbart om noe som lett kan bekreftes eller avkreftes av andre. Hun skjønner vel at dersom hun lyver om det, så vil det bli gjennomskuet ganske lett. Newa støtter også dette (hun skrev takk Isabell på Instagram) så hvorfor skal hun takke for støtten dersom det ikke var sant? Og hvorfor skal hun lyve om at hun har hatt sex med Erik, det gir jo ikke mening.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for link. Ser at hun bekrefter det direkte faktisk. Men er ikke Jodel en anonym app der alle kan gi seg ut for å være hvem som helst? Har aldri brukt den så må spørre for det er det jeg har lest om den. Mange bruker den til mobbing og uthenging bla har jeg fått med meg. 

Om det så er ekte Newa som bekrefter der, som kan hende, hvorfor skulle produksjonen klippe det bort? Det gir INGEN mening, ville jo bare blitt mer tv om de viste det og det gir bare ikke mening at noen skal få skjermet sexlivet sitt på et sånt type program, uansett hvor mye man hadde tryglet produksjonen, deltakerne vet jo hva de går til, og hvorfor lager ikke de andre deltakerne rabalder som da får sitt sexliv "hengt ut" på tv eller kritiserer produksjonen for regi og særbehandling? Det burde jo skjedd 

Hun la ut en story på Instagram for ikke så lenge siden fra den kommentaren til Isabell og skrev "takk Isabell".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i utgangspunktet anonymt, men her har Newa, som er  OJ (original poster/jodler) bekreftet det ved å legge ut et bilde av seg selv.

Jeg har hørt Erik si i livestream at sex fra denne sesongen er klippet bort fordi det ikke går an å se at de har sex, fordi det er så rolig. Kanskje det er dét som har skjedd?

Anonymkode: 548bc...abc

• Liker 4
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i utgangspunktet anonymt, men her har Newa, som er  OJ (original poster/jodler) bekreftet det ved å legge ut et bilde av seg selv.

Jeg har hørt Erik si i livestream at sex fra denne sesongen er klippet bort fordi det ikke går an å se at de har sex, fordi det er så rolig. Kanskje det er dét som har skjedd?

Det tror jeg bare er enda et dårlig unnskyldning. Selv om man tror det er rolig og man får det til uten at det er synlig, så er det synlig likevel. Man kan jo faktisk ikke ligge helt stille uten å bevege seg noe, om man har sex. Hver eneste lille bevelse vil man faktisk se og få med seg om man ligger tett sammen, og da skjønner man jo at det er sex ;) Da må man ha laget et telt eller noe ala det som Aleksander og Martine lagde i fjor, også må man være veldig nøye på at man ikke kommer borti "teltet", men selv da ville en jo ha skjønt at det er snakk om sex, siden man lager seg et telt. Om man var så rolig så vil man uansett bli avslørt på et tidspunkt pga. stønning. 

Endret av missmcbeal
Skrevet

Fatter ikke hvorfor de har klippet det vekk. Har de noen gang gjort dette før? Utrolig rart 

• Liker 3
Skrevet

Både Newa, Erik, Isabell og Erlend Elias har bekreftet at Newa og Erik har sex inne på hotellet. På tide å legge debatten om de gjorde det eller ikke død nå, de gjorde det!

Tror produksjonen har klippet det bort for å få Newa til å virke enda mer desperat og håpløst forelsket enn hun var. Vi har allerede fått bekreftet fra flere deltagere at Erik var flørtete tilbake med Newa (noe som også er klippet bort) og at de kysset og koste masse og at han "lekte" med følelsene hennes. Det har heller ikke komt med. Så enten så vil ikke produksjonen vise hvordan Erik egentlig er, eller så vil de få Newa til å fremstå som mye mer desperat og forelsket enn hun var. Eventuelt en kombinasjon.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvorfor Ann Mariell mente at Kristian var så full i bullshit? (Mener hun sa noe lignende på slutten av episoden i går)

Anonymkode: 8141f...b7e

Lurer på det samme.

Anonymkode: d13d8...b3b

AnonymBruker
Skrevet

Newa skulle aldri vært med på programmet når hun er så ute av stand til å legge igjen noen følelser på utsiden. Det at folk holder litt på inne på PH er en der av pakka. Det nytter ikke å være med på PH når man er så emosjonell. Hun ter seg som en fjortenåring. Erik har da for svarte ikke fridd til henne. Takler ikke Newa spillet og hotellet bedre enn hun har gjort til nå så bør de ta henne ut av programmet for hennes eget beste. 

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det virker som produksjonen skulle ha en konge og at det ble Erik. Og da har de gjort det de kunne for å fremstille han som både usympatisk, men ikke nok til at det blir for mye. Arrogant, men samtidig sjarmerende. Og at han vinner fredning på fredning osv. 

Og derfor har de også klippet det slik at det virker som Newa er den desperate og slitsomme og forelskede parten i dette, og så er det Erik som har vært med å hjulpet på de følelsene hele tiden. 

Det er sånn det virker på meg. Erik synker ned på et nivå som jeg ikke liker. Jeg liker fortsatt Newa. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være noe i det. Erik ble jo headhuntet til å være med i år.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det virker som produksjonen skulle ha en konge og at det ble Erik. Og da har de gjort det de kunne for å fremstille han som både usympatisk, men ikke nok til at det blir for mye. Arrogant, men samtidig sjarmerende. Og at han vinner fredning på fredning osv. 

Og derfor har de også klippet det slik at det virker som Newa er den desperate og slitsomme og forelskede parten i dette, og så er det Erik som har vært med å hjulpet på de følelsene hele tiden. 

Det er sånn det virker på meg. Erik synker ned på et nivå som jeg ikke liker. Jeg liker fortsatt Newa. 

Anonymkode: af407...ca1

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være noe i det. Erik ble jo headhuntet til å være med i år.

Dette her gjør meg opprørt. Virkelig opprørt. Slik som dette burde faktisk ikke vært lov! Team Newa! (Og Leo, Karoline, AM)

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her gjør meg opprørt. Virkelig opprørt. Slik som dette burde faktisk ikke vært lov! Team Newa! (Og Leo, Karoline, AM)

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Tar du ikke programmet litt vel alvorlig når du blir opprørt av anonyme påstander om det på KG?  

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...