AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1521 Skrevet 19. april 2018 Å herregud hvor mye enkelte henger seg opp i🤤 Tror ikke Marius mener den i skitten som i brun. Men skitten som i brukt. En truse er enten skitten eller ren, uansett hvordan den ser ut. Dere skal være glad alt dere sier i løpet av 24 timer ikke blir analysert under lupen blant mange mennesker som leter etter noe å ta dere på. Anonymkode: 34f4f...122 5
Ellam Skrevet 19. april 2018 #1522 Skrevet 19. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sa ikke at hun luktet vondt, men at det var hennes skyld at det luktet sex på rommet etterpå. En flåsete og teit kommentar som er et godt eksempel på at selv de mest tilsynelatende modne guttene der inne er fjortisgutter i hodet. Når to alkoholmarinerte, svette og kåte kropper møtes til en runde sex, lukter det selvsagt sex etterpå. Sånn er det bare, og å legge all skylda på dama er bare teit. Kristian bidro garantert med sin del av kroppsvæsker til denne duftcoctailen. Uansett om stringen til Karoline hadde bremsespor eller ikke var det unødvendig å gjøre et stort nummer ut av det. Anonymkode: 71317...174 😂😂 Aldri hørt begrepet. Så bra beskrevet😂 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1523 Skrevet 19. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere skal være glad alt dere sier i løpet av 24 timer ikke blir analysert under lupen blant mange mennesker som leter etter noe å ta dere på. Anonymkode: 34f4f...122 Men så er ikke vi med på et realityprogram heller. Sånn er det å være med på et realityprogram. Man bli analysert. Sånn er det bare Anonymkode: 8ed67...b00 8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1524 Skrevet 19. april 2018 Så bare fordi vi har en annen mening enn det så må det bety at vi er betalt av Isabel? Herre. Og som AB over sier så er det faktisk mange som har kommet med unnskyldninger for reaksjonene til Julie. Ser ut som det blir Kristian eller Leo som ryker i kveld, og satser på at Karoline er smart nok til å skjønne at Leo er det beste valget. Kjedelig om Kristian ryker, men vil heller se det skje enn Leo. Mistet litt respekt for Kristian den siste uken (startet forsåvidt forrige uke). Syns jo selvfølgelig det er på tide at guttene får svette litt, men er så mange av jentene jeg skulle sett forlate hotellet før noen av guttene nå egentlig. 😅 Eneste gutten jeg er dritt lei av er Erik, men skjønner jo at han trengs der inne for at spillet ikke skal dø helt. Anonymkode: e6da0...71d 4
Edie Skrevet 19. april 2018 #1525 Skrevet 19. april 2018 Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Edie, mod.
Aurora** Skrevet 19. april 2018 #1526 Skrevet 19. april 2018 Kan dere legge denne diskusjonen dø nå?! Virker som dere må ha siste ordet. Dette skjedde forrige uke, move on! 2
missmcbeal Skrevet 19. april 2018 #1527 Skrevet 19. april 2018 Jeg håper Sophie Vågsæter kommer inn som legende, da blir det litt mer action og spill. 3
Tapas Skrevet 19. april 2018 #1528 Skrevet 19. april 2018 Får så vondt av Newa. Man kan se hun sønderknust men prøver å skjule det for de andre. Poor girl 14
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1529 Skrevet 19. april 2018 15 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg håper Sophie Vågsæter kommer inn som legende, da blir det litt mer action og spill. Hun røyk ut første uken og sa til Seoghør hun var skikkelig skuffet og føle seg utnyttet av Tv3. Hadde nok ikke sagt det om hun fikk en ny sjanse Anonymkode: 27684...323 7
missmcbeal Skrevet 19. april 2018 #1530 Skrevet 19. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun røyk ut første uken og sa til Seoghør hun var skikkelig skuffet og føle seg utnyttet av Tv3. Hadde nok ikke sagt det om hun fikk en ny sjanse Anonymkode: 27684...323 Ah, så dumt Jaja. 1
missmcbeal Skrevet 19. april 2018 #1531 Skrevet 19. april 2018 (endret) 26 minutter siden, Tapas skrev: Får så vondt av Newa. Man kan se hun sønderknust men prøver å skjule det for de andre. Poor girl Begynner egentlig bli litt lei av at produsentene fokuserer på henne hele tiden det er et eller annet som omhandler Erik og Ingrid, for å vise reaksjonen hennes. Synest det var unødvendig å klippe til reaksjonen hennes på kyssescenen på filmen til Erik og Ingrid i går, de fokuserte kun på henne nesten, og ikke alle andre som ved resten av filmene. Hun måtte jo se litt vekk og synest ikke det var så gøy, kan ta litt mer hensyn. Må jo være kjipt å få det slengt i trynet hele tiden nå i ettertid.. Begynner jo også å bli lei av det, har jo tatt poenget nå liksom. Endret 19. april 2018 av missmcbeal 10
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1532 Skrevet 19. april 2018 Noen andre som har fått med seg at I.R har skrevet dette? Du, dette vil jeg faktisk svare på fordi at jeg har et behov for å beskytte Newa litt. Godeste jenta!! <3 Jeg har lenge syntes synd på Newa da ting har blitt klippet enormt spesielt på tv-skjermen, og jeg vet at hun ikke har hatt det noe bra. Jeg var den eneste der inne som visste at de hadde hatt sex flere ganger da Newa fortalte meg det, og det er jo naturligvis derfor hun blir såpass lei seg når hun blir kastet og ikke får litt respekt en gang. Erik går jo rundt å sier at Newa har bedt produksjonen om å klippe det bort på grunn av at familien er muslimer, noe som overhodet ikke stemmer. 1. Hverken hun eller familien er muslimer, og 2. hun har ikke krevd av produksjonen at de skulle klippe det bort. Litt synd at enkelte har behov for å spre løgner for å fremme seg selv og forsøke å se best mulig ut selv på andres bekostning. Newa har jo faktisk sett ut som veldig desperat på Erik i episodene, og det er jo veldig feil med tanke på hvordan situasjonen egentlig var. Jeg er stolt over Newa som har stått opp for seg selv og sagt hvordan ting faktisk er nå. Den jenta fortjener absolutt ikke alt det hatet hun har blitt utsatt for i det siste. Det er ikke litt fortjent en gang. Nå kom i hvert fall sannheten frem, og jeg vet at dere har mer forståelse for hvorfor ting er som de er for henne nå. Fineste Newa <3 Dette er jo veldig rart! Så Newa og Erik har hatt sex ''flere'' ganger, men de valgte å klippe dette helt vekk? Veldig dårlig gjort av produksjonen om de har klipt det vekk for å få Newa til å framstå som utrolig desperat, for hun virker jo nesten litt som en stalker. Anonymkode: e4cb5...b1b 19
Aurora** Skrevet 19. april 2018 #1533 Skrevet 19. april 2018 Newa og Erik må uten tvil hatt sex. Men skjønner ikke hvorfor de har klippet det vekk? Newa falt hardt for Erik og er veldig sjalu, men han er nok bare ute etter å ha det gøy. De verken dater eller er i forhold, så han har ikke akkurat vært utro. Får uansett vondt av henne. 13
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1534 Skrevet 19. april 2018 59 minutter siden, Aurora** skrev: Newa og Erik må uten tvil hatt sex. Men skjønner ikke hvorfor de har klippet det vekk? Newa falt hardt for Erik og er veldig sjalu, men han er nok bare ute etter å ha det gøy. De verken dater eller er i forhold, så han har ikke akkurat vært utro. Får uansett vondt av henne. Når man analyserer samtalen deres igår, skjønner man at de har hatt sex. Erik sa jo; "jeg ville ikke at det skulle bli noe følelser utav det..." utav hva? Sexen deres? Anonymkode: 1a5ed...d92 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1535 Skrevet 19. april 2018 Egentlig syns jeg det er veldig råttent gjort av Ingrid å ha sex med en venninna si er veldig glad i og har følelser for! Ego-trip syns jeg. Stakkars Newa hun får jo ikke kommet seg vekk fra det heller. Her syns jeg Erik var utrolig kynisk og ekkel selv om Newa oppførte seg som en sjalu kjæreste Anonymkode: e622a...b92 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1536 Skrevet 19. april 2018 Er det noen som vet hvorfor Ann Mariell mente at Kristian var så full i bullshit? (Mener hun sa noe lignende på slutten av episoden i går) Anonymkode: 8141f...b7e
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1537 Skrevet 19. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egentlig syns jeg det er veldig råttent gjort av Ingrid å ha sex med en venninna si er veldig glad i og har følelser for! Ego-trip syns jeg. Stakkars Newa hun får jo ikke kommet seg vekk fra det heller. Her syns jeg Erik var utrolig kynisk og ekkel selv om Newa oppførte seg som en sjalu kjæreste Anonymkode: e622a...b92 Blir jo som Karoline gjorde mot Julie... savner nesten s8, da lå alle med alle, og ingen gren over det... slitsomt Anonymkode: 1a5ed...d92
smalls Skrevet 19. april 2018 #1538 Skrevet 19. april 2018 Dette er tross alt Paradise Hotel. Helt vanlig at noen har sex der. Spesielt når man har drukket alkohol og skal sove i samme seng. Har vært PH par, men de fleste av gutta ser på det som KUN sex. Ingen følelser eller noe. Vi jenter faller ofte fortere. Hvert fall når vi har hatt sex Jeg tror nok Erik angret på å ha hatt sex med Newa, siden han så hvor mye hun likte han og hadde falt. Det er slitsomt når partneren din (de er jo ikke partnere nå) blir lei seg og sjalu når du kysser, flørter osv med en annen. Men jeg kan forstå det er vanskelig for henne. De er jo sammen 24/7 der inne. Ingen lett situasjon for noen. 7
missmcbeal Skrevet 19. april 2018 #1539 Skrevet 19. april 2018 Newa kommer over dette her, om noen par år så er det ikke en greie lenger. Egentlig er jo dette mest flaut for Erik, når venner og familie må se hvordan han oppfører seg, særlig hvordan han i går omtalte Newa til guttene etter unnskyldningen hans, og vrei på ting bare fordi han skulle være så tøff for gutta. Ikke at jeg tror han bryr seg særlig om det nå. Jeg håper Ingrid også blir flau når hun ser dette, virker som de har en greie fortsatt utifra det en kan se på Instagram, så håper hun ser for en dust han faktisk er. For min del er det ikke problematisk at han har hatt sex både med Newa og Ingrid, men det er måten han behandla Newa på, noe som ble veldig tydelig i går. Som hun sa i går så er hun skuffet at alle visste og hadde fått vite at Erik og Ingrid hadde hatt sex, men ikke gitt henne en heads-up. Så måtte hun høre det fra alle andre. De måtte jo skjønne at det ville nå Newa uansett. 11
fitnessjenta Skrevet 19. april 2018 #1540 Skrevet 19. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egentlig syns jeg det er veldig råttent gjort av Ingrid å ha sex med en venninna si er veldig glad i og har følelser for! Ego-trip syns jeg. Stakkars Newa hun får jo ikke kommet seg vekk fra det heller. Her syns jeg Erik var utrolig kynisk og ekkel selv om Newa oppførte seg som en sjalu kjæreste Anonymkode: e622a...b92 Nå vet vi ikke om det Isabel sier er sant, hun har mista mye troverdighet hos meg iallefall, så vi vet ikke om de faktisk hadde sex. Uansett, jeg syns det blir feil å kritisere Ingrid for å ligge med Erik, dette er Paradise Hotel og Newa er ikke en venninne hun har hatt i mange år. Jeg får selvfølgelig vondt av Newa som fikk så fort følelser for Erik, men de hadde ingen forpliktelse eller forhold, og man kan derfor ikke forvente at motparten har følelser tilbake bare fordi man eventuelt har hatt sex. Det er ikke rart at de forsøkte å skåne Newa gjennom å ikke fortelle om det, når hun allerede var såpass såret. Jeg syns derfor ikke at Erik er en drittsekk, men at han og Newa er veldig forskjellige personer. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå