Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synd at folk synes de som har operert mest på utseende er penest.

Anonymkode: daded...240

Det vet ikke jeg noe om, men synes flere av de andre ser langt mindre ekte ut enn Ine. Særlig blant legendene, men som nevnt over har minst to av de andre lip-fillers. Julie har nok en dæsj silikon også.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må si meg enig med den kommentaren lenger bak her at man jaggu får se hvor fælt det egentlig ser ut med så mye sminke som disse damene bruker! På instagram og blogger, med sykt fotoredigerte bilder så ser det jo smashing ut og man føler seg stygg og vurderer nesten injeksjoner og kirurgi og 40 tonn sminke selv, prøver 40 tonn sminke men ser seg i speilet og ser mye styggere ut enn på disse fotoredigerte bloggene og instagram kontoene - og nå på tv skjermen kan vi jo se hvordan de egentlig ser ut uten fotoshop! Det ser virkelig ikke ut i real life og uredigert!
Hun Isabel er vel bare 23, og ser ut som en rynkete og utmagra hollywood wife på 40, ikke til å kjenne igjen og var myeeee søte før! De andre sminkedamene der ser jo ut som dragqueens, som noen andre var inne på i kommentarfeltet her.
Det er skikkelig trist at man lar seg blende av fotoshop og tror at det er det som er pent og ekte!

Forsåvidt er jeg oppgitt over meg selv som ikke bytta kanal når dette tilfeldigvis kom på tv skjermen i går, nå er det gjort liksom, hater paradise men kommer sikkert til å se på det av rent tidsfordriv fordet. Men det er godt å ha noen å føle seg litt bedre en, spesielt når det er den type folk som ellers i sosiale medier fremstår perfekt utseendemessig og får en til å føle seg dårligere enn, også er de både stygge og dumme i virkeligheten når de ikke får fotofilter.

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Trodde de hadde slutta med det siden det ble så mye spoling?

Anonymkode: 8ed67...b00

3 hours ago, AnonymBruker said:

Godt er det. Husker det ble så mye spoling 🙄

Det er ikke spoiling du mener, da?

Anonymkode: 8a7e8...aa0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er episoden enda ikke ute? 

Anonymkode: 2268b...1ff

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Skeivskank said:

Etter første episode kjenner jeg at jeg ikke er så stor fan av Cathrine, aner ikke hvorfor men det er ett ellerannet med henne jeg ikke liker. Men alt kan endre seg veldig. 

Jeg syns egentlig hun er den som har gitt det beste inntrykket til nå. Mer jordnær og mindre selvhøytidlig enn de andre.

Anonymkode: 2c720...cf6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Noen ganger går det litt i svingene. Du skjønte nok hva jeg mente :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Man kan strengt tatt mene både "spoling" og "spoiling" i denne sammenhengen. Tidligere forekom det at de som hadde tilgang til Viaplay "spolte" til slutten av episoder med parseremoni, og røpet på forumet hvem som ble slått ut. De gjorde altså begge deler :)

Slik praksis synes jeg bør forbeholdes spoiler-tråden. Som tidligere diskutert er det nok best at denne tråden følger vanlig TV-tid.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ine,Julie og Thea har jo alle (mye) juvaderm/restylane..

Alle har jo den kjente barteskyggen man får når man har hatt i mye,og kanten rett over leppa ser hoven og tung ut..

Lite kledelig..

Anonymkode: 2586f...2f5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig med den kommentaren lenger bak her at man jaggu får se hvor fælt det egentlig ser ut med så mye sminke som disse damene bruker! På instagram og blogger, med sykt fotoredigerte bilder så ser det jo smashing ut og man føler seg stygg og vurderer nesten injeksjoner og kirurgi og 40 tonn sminke selv, prøver 40 tonn sminke men ser seg i speilet og ser mye styggere ut enn på disse fotoredigerte bloggene og instagram kontoene - og nå på tv skjermen kan vi jo se hvordan de egentlig ser ut uten fotoshop! Det ser virkelig ikke ut i real life og uredigert!
Hun Isabel er vel bare 23, og ser ut som en rynkete og utmagra hollywood wife på 40, ikke til å kjenne igjen og var myeeee søte før! De andre sminkedamene der ser jo ut som dragqueens, som noen andre var inne på i kommentarfeltet her.
Det er skikkelig trist at man lar seg blende av fotoshop og tror at det er det som er pent og ekte!

Forsåvidt er jeg oppgitt over meg selv som ikke bytta kanal når dette tilfeldigvis kom på tv skjermen i går, nå er det gjort liksom, hater paradise men kommer sikkert til å se på det av rent tidsfordriv fordet. Men det er godt å ha noen å føle seg litt bedre en, spesielt når det er den type folk som ellers i sosiale medier fremstår perfekt utseendemessig og får en til å føle seg dårligere enn, også er de både stygge og dumme i virkeligheten når de ikke får fotofilter.

Jeg tror ikke det er sminken som gjør det. Jeg tror det er en blanding av mye sol, mye FESTING og for mye bruk av fillers. Tror Isabel brukte mye sminke da hun var på Paradise?

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er sminken som gjør det. Jeg tror det er en blanding av mye sol, mye FESTING og for mye bruk av fillers. Tror Isabel brukte mye sminke da hun var på Paradise?

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Ja det er nok mye sol og festing som bidrar også! Hun har jo vært nesten hele året i ibizia eller gran canaria eller hvor det er hen, og festet 6 dager i uken siden hun var med på paradise første gangen. Nå er hun full av rynker og pløsete hud.
Med sminke og fotoredigering ser huden hennes fin ut på bloggen, men fikk virkelig sjokk når jeg så vgtv intervjuet med hun og videofilming uten filter. Trist at unge jenter som egentlig var veldig pene ødelegger seg på den måten :(
Forferdelig at dette for mange er forbilder, på grunn av de forvrengte illusjonene og fremstillingene redigeringen på bloggene deres gir til unge.

Lurer oppriktig skikkelig på hvordan denne generasjonen ungjenter vil se ut om 15 - 20 år. Sofie elise også, bare såvidt 20 og ser ut som 38....

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ut som Ine har operert noe? Men ja, Julie og Thea har jo garantert fillers. 

Anonymkode: 2c720...cf6

Uansett et tonn med sminke, alle kan bli fine med sminke og fillers😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er episoden enda ikke ute? 

Anonymkode: 2268b...1ff

Det begynner fra neste uke. Viaplay har skrivd det på siden sin « Premiereuken,parsermonier og finaleuken vil ikke bli forhåndsvist» 

sååå fra neste uke får vi sett det kl 17 på Viaplay🙏🏼

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett et tonn med sminke, alle kan bli fine med sminke og fillers😊

Hvorfor skriver alle det? Syns ikke man blir finere med ducklips jeg. 

Anonymkode: 118db...8fd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Missy1 said:

Jenter generelt forfaller ikke fort i utseende nei. Men å bruke kjempe mye sminke, fylle på med botox og fillers, sole seg masse osv er med på å gjøre at de fortere ser «gamle» ut. 

Selv er jeg 30 år gammel og blir fortsatt spurt om leg når jeg kjøper varer med aldersgrense, selv det med 18-års grense. Jeg bruker ikke ekstreme mengder sminke, klarer fint å gå dager uten sminke, tar ikke solarium, bruker alltid solfaktor om sommeren, har ikke fått sprøytet inn alt mulig rart innunder huden... 

jenter begynner tidligere med sminke nå enn før og de bruker ganske store mengder. Huden har behov for å få puste litt også og det er ikke så lett når det ligger 1cm med foundation og dekker over. Tror nok det er en stor årsak. 

Sminke er en veldig liten årsak, solarium er nok den største årsaken hos disse jentene. Sol er virkelig døden for huden, det har jeg selv sett etter å ha jobbet mye med hud. Jeg er snart 30 og blir også spurt om leg selv om jeg har brukt sminke daglig i mange år, antagentligvis fordi jeg bruker spf 50 året rundt. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver alle det? Syns ikke man blir finere med ducklips jeg. 

Ikke jeg heller. Lese is more 

• Liker 2
Skrevet

Syns Ine var utrolig pen av jentene :-) Om hun så har fillers var det hvertfall ikke så mye! Hun, Neva og Cathrine ser da hvertfall ut som de er i den alderen- mens Thea og Julie (?) så ut som avdanka hollywoodfruer sorry to say🤔 Syns man ser kjempe gammel ut med for mye sminke og fillers!!

• Liker 5
Skrevet

Ser ut til at Raad og Ine ble gode venner

556F39CD-A096-4FE4-99BC-B785B7745D3E.jpeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var TV-sexen så het som avisene skulle ha det til? :fnise: får ikke sett på jobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...