Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Hva har Erik gjort mot Newa?

Spilt på følelsene hennes. Isabel la ut en video hvor hun forklarte at det som ikke blir tatt med på tv, er nettopp det at Erik er veldig flørtende med henne, koser på henne og generelt viser henne masse oppmerksomhet. På tv virker det jo som om det er ensidig. Når han vet at hun liker han såpass godt, så burde han ha hjerte til å holde seg unna og ikke gi henne falske forhåpninger.

Anonymkode: e4cb5...b1b

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Sparks skrev:

Dette var litt av en vending! At Newa og Erik vil prøve å spille hverandre ut er litt komisk :fnise: blir spennende å se om noen av dem får det til

Ja, det blir spennende! Neste torsdag er det jo guttene som står i fare, men kanskje Newa blir tatt av en White Walker før den tid. Eller at en av dem rammes av andre ville tvister...

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var godt at Cathrine måtte ut, nå kan Leo stå sammen med Karoline. Jeg satser på dem nå. 

Det var så deilig å se Karoline stå mot Isabel, og at Leo liker Karoline for det. Jeg tror de to kan bli et sterkt par.

Og så liker jeg jo Karoline som vinner fordi jeg kjenner henne. <3 

Anonymkode: af407...ca1

Spoilet du akkurat vinneren nå? :forvirret:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forresten. Kjære PH-produksjon. Jeg håper dere leser dette. Jeg holdt nesten på å skru av hele episoden i dag da voice-overen var... Hva skal man si? Han som snakket hørtes snill og skjønn ut, så jeg mener ikke å si noe slemt om han, men det fungerte ikke i denne settingen. Jeg liker konseptet om å ha Paradise Planeten, men gjør dere det neste år og så håper jeg dere kan finne en annen kandidat til å være voice over. Beklager. 

Anonymkode: 606dd...434

Haha, ja, trodde det først bare var er «morsomt» innslag helt i starten av en av deltakerne. Det var det jo uheldigvis ikke. 

Anonymkode: f1090...7e7

• Liker 4
Skrevet

I år, så ser jeg på Paradis for første gang. En ting jeg lurer på. Er det vanlig i tidligere sesonger at enkelte ligger med flere enn én, der inne? Julie er vel på sin andre nå😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spilt på følelsene hennes. Isabel la ut en video hvor hun forklarte at det som ikke blir tatt med på tv, er nettopp det at Erik er veldig flørtende med henne, koser på henne og generelt viser henne masse oppmerksomhet. På tv virker det jo som om det er ensidig. Når han vet at hun liker han såpass godt, så burde han ha hjerte til å holde seg unna og ikke gi henne falske forhåpninger.

Så gjelder det jo å ta det Isabel sier med en klype salt da. Hun påstod jo også at Karoline hadde sagt til alle guttene at de var bitchy. Det ble sagt imot av gutta. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Eller så burde Newa være mentalt oppegående nok til å vite selv at hvis hun ikke takler å bare rote med en som har gjort det tydelig at han ikke er interessert i noe seriøst, så må hun ha selvrespekt nok til å holde seg unna han på den måten. 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 22
Skrevet

For det første: Isabel har virkelig satt griller i hodet på Newa. Nå er hun så forbannet på han og han er en dritsekk. Ut med han

For det andre: hvorfor har Kristian begynt å digge Isabel sånn plutselig?

For det tredje: fy, så jævlig falsk Julie er! Klemmer Karoline og bitcher til Mathias at Karoline skal ut asp. Mathias bare jatter med :roll:

For det fjerde: irriterende at Isabel har fått overtaket og flere henger seg på. Håper Leo og Karoline kan bli et sterkt par

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, Hårstrikk79 skrev:

I år, så ser jeg på Paradis for første gang. En ting jeg lurer på. Er det vanlig i tidligere sesonger at enkelte ligger med flere enn én, der inne? Julie er vel på sin andre nå😂

Har vært vanlig blant guttene, men ikke jentene de sesongene jeg har sett, har vanligvis vært bare noen "kjærestepar" som kun ligger med hverandre :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så gjelder det jo å ta det Isabel sier med en klype salt da. Hun påstod jo også at Karoline hadde sagt til alle guttene at de var bitchy. Det ble sagt imot av gutta. 

Joda, det er sant. men tror nok at han må ha gitt henne visse signaler, hvis ikke virker det nesten unormalt at hun skulle ha blitt SÅ forelsket av ingenting

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, nutella skrev:

Mathias for 2 dager siden: "Karoline er dritkul, hun vil jeg ha på hotellet" :vetikke:

Han har jo faen ikke egne meninger!

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Eller så burde Newa være mentalt oppegående nok til å vite selv at hvis hun ikke takler å bare rote med en som har gjort det tydelig at han ikke er interessert i noe seriøst, så må hun ha selvrespekt nok til å holde seg unna han på den måten. 

når sa han at han ikke ville ha noe seriøst? til ansiktet hennes?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

DETTE!!! Kvinner er ikke små uskyldige skapninger som må skjermes fra de store stygge mennene som lurer dem. Dette er er spill, og alle er der inne på like premisser. Erik har faktisk gjort det klart at han ikke er interessert i henne på denne måten, det har vi sett han si til henne. Ta alt Isabel sier med en stoooor klype salt.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

når sa han at han ikke ville ha noe seriøst? til ansiktet hennes?

Det har han vært fullstendig åpen om til absolutt alle på hotellet, inkludert Newa. 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten. Kjære PH-produksjon. Jeg håper dere leser dette. Jeg holdt nesten på å skru av hele episoden i dag da voice-overen var... Hva skal man si? Han som snakket hørtes snill og skjønn ut, så jeg mener ikke å si noe slemt om han, men det fungerte ikke i denne settingen. Jeg liker konseptet om å ha Paradise Planeten, men gjør dere det neste år og så håper jeg dere kan finne en annen kandidat til å være voice over. Beklager. 

Tror neppe Attenborough stiller på Pærra, men de finner forhåpentligvis en bedre imitator til neste år...

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, nutella skrev:

Har vært vanlig blant guttene, men ikke jentene de sesongene jeg har sett, har vanligvis vært bare noen "kjærestepar" som kun ligger med hverandre :P

Takk for svar:) Jeg klarer ikke å la være å tenke at de må ha enormt mye sex på utsiden..Siden de ikke klarer å være uten sex i noen uker. På TV lissom😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, det er sant. men tror nok at han må ha gitt henne visse signaler, hvis ikke virker det nesten unormalt at hun skulle ha blitt SÅ forelsket av ingenting

Det er da mange som blir det. Når de bor så tett på hverandre kan det jo også føles ganske intenst. 

Det er jo ingen som har betraktet de som er «kjærestepar», noe som det gjerne blir gjort hvis det er gjensidig. Men alle har jo vært åpne om Newas (ulykkelige) forelskelse. 

Jeg synes det blir for teit å mene at Erik har spilt på følelsene hennes for noe som kanskje kan ha skjedd utenfor kameraene. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av Newa. Hun er så inn i granskauen lettlurt og naiv at jeg nesten blir kvalm. Jeg håper faktisk at Erik får kastet henne ut. Selv om Erik også er i overkant naiv som tydeligvis stoler på Isabel, spiller han i hvertfall og har egne meninger i motsetning til Newa som bare lydig gjentar andres meninger.

Leo og Karoline er det beste paret nå og jeg håper de klarer å kødde det kraftig til for Isabel og hennes planer der inne fremover :) Jeg likte ikke helt at Julie ser så fornøyd ut på reklamen for neste ukes PH... Det lover ikke godt. Heldigvis så Erik fornøyd ut også og det er jo tydeligvis ei dame som sjekker inn.

• Liker 14
Gjest Mandarinskall
Skrevet

Årets Pærra er the best ever !! De har sikkert masse sex hele tida. Elsker Erik han er så digg:P

AnonymBruker
Skrevet

Dette har vært den beste parseremonien hittil. Ansiktsuttrykket til Isabel og Julie da hun satt de på plass. Priceless ;) De smisket jo bare med Karoline i tilfelle hun hadde makt.

Mathias bidrar ikke med en shit og har ikke egne meninger i det hele tatt! Virker som han kun jattet med Julie "jeg er enig ass"

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...