AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1001 Skrevet 5. april 2018 2 minutter siden, Hårstrikk79 skrev: Takk for svar:) Jeg klarer ikke å la være å tenke at de må ha enormt mye sex på utsiden..Siden de ikke klarer å være uten sex i noen uker. På TV lissom😉 Det handler vel ikke om å ikke klare, men heller at de ikke synes det er så viktig at de må avstå fra det. Flesteparten har jo uansett ikke hatt sex. Tipper forresten at de som er i forpliktende forhold generelt har mer sex enn single. Anonymkode: f1090...7e7 2
Vackra Skrevet 5. april 2018 #1002 Skrevet 5. april 2018 Elsker Isabel. Folk blir så provosert Paradise denne sesongen er bra fordi det endelig er action der inne! 1
missmcbeal Skrevet 5. april 2018 #1003 Skrevet 5. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde Erik valgt Cathrine hadde det vært et genialt taktisk valg. Cathrine går tilbake til Leo og Erik får Karoline som partner. Synd han ble lurt av Isabell. Anonymkode: 606dd...434 men det forutsetter jo faktisk at Karoline hadde ville stå med Erik. Det kommer vel en ny gutt inn neste uke som kanskje Karoline velger å slå seg sammen med. Ikke vet jeg. Var uansett deilig å få Cathrine ut. 2
smalls Skrevet 5. april 2018 #1004 Skrevet 5. april 2018 Håper Mathias ryker til uka, men så lenge Isabel er der, så er han nok trygg Håper planen til Isabel går i vasken. Hadde vært morsomt om hun røyk før Erik 10
missmcbeal Skrevet 5. april 2018 #1005 Skrevet 5. april 2018 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg. Newa har jo ikke egne meninger. Isabel bruker jo bare Newa fordi hun er lettpåvirkelig og har den beste sjansen til å få Erik ut. Ikke minst håper jeg jo at Leo vil spille med Karoline. Anonymkode: f1090...7e7 Ja det er jo irriterende at Newa er så lettpåvirkelig, men liker likevel tanken på at hun skal lure Erik. Så får vi se hva som skjer, siden Erik også har tenkt å bytte ut partner, så dette blir en spenennde uke. Håper egentlig også på at Leo og Karoline vil spille sammen. Om det kommer inn en ny gutt så kan det jo være at Newa vil låse seg med han eller noe. Hun har jo hele tiden snakket om at hun vil at det skal komme en ny kjekk gutt inn sånn at hun kan glemme Erik, så kanskje hun faktisk klarer å å ta et taktisk valg for seg selv og ikke høre på Isabell. Endret 5. april 2018 av missmcbeal 2
Lord Friendzone Skrevet 5. april 2018 #1006 Skrevet 5. april 2018 Ja, dette har faktisk vært en bra sesong så langt, selv om det er en liten kjerne av harde spillere som må dra lasset. Særlig uke to og fire hadde mye fart og drama. Fortsettelsen virker lovende! 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1007 Skrevet 5. april 2018 24 minutter siden, nutella skrev: Spoilet du akkurat vinneren nå? Neineinei. Beklager, var ikke meningen at det skulle virke sånn. Jeg aner ikke hvem som vinner. Det jeg mente var at jeg kjenner Karoline, så jeg håper hun vinner, for det hadde jeg likt. Anonymkode: af407...ca1 6
Ardwinna Skrevet 5. april 2018 #1008 Skrevet 5. april 2018 Jeg vil gjerne ha Isabel der inne fordi hun skaper drama og action og jeg liker at hun spiller, men hun er irriterende cocky. Fy flate når hun sitter og forteller til kamera at Karoline er hennes største fan og at hun har henne rundt lillefingeren. Det er denne holdningen hennes til folk rundt henne som irriterer meg, ikke at hun spiller hardt. Håper bare Erik skjønner at Isabel manipulerer ham og at han klarer å få ut Newa. Det vil jo også svekke Isabel litt da Newa er en veldig lettstyrt brikke i spillet hennes. Pluss at furtefjeset til Isabel er noe av det gøyeste der inne 17
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1009 Skrevet 5. april 2018 Jeg syns også denne sesongen er skikkelig morsom og spennende, for en gangs skyld!! Jeg er ganske lei av Erik, han virker veldig usympatisk syns jeg. Skjønner godt at Newa er lei! Men egentlig vil jeg ha begge to på hotellet, de jeg håper ryker ut neste uke er Mathias eller Julie/Ingrid/Isabel. Håper Karoline og Leo begynner å spille sammen Og at det kommer inn en med sterk personlighet neste uke!! Karoline er den eneste nye så langt som tør å ta litt plass. Anonymkode: 3d70f...042 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1010 Skrevet 5. april 2018 4 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg vil gjerne ha Isabel der inne fordi hun skaper drama og action og jeg liker at hun spiller, men hun er irriterende cocky. Fy flate når hun sitter og forteller til kamera at Karoline er hennes største fan og at hun har henne rundt lillefingeren. Det er denne holdningen hennes til folk rundt henne som irriterer meg, ikke at hun spiller hardt. Håper bare Erik skjønner at Isabel manipulerer ham og at han klarer å få ut Newa. Det vil jo også svekke Isabel litt da Newa er en veldig lettstyrt brikke i spillet hennes. Pluss at furtefjeset til Isabel er noe av det gøyeste der inne Den kommentaren fra Isabel la jeg også merke til! Haha, hun virket ikke akkurat som Isabels største fan under parseremonien.. det blir spennende å se hva som skjer neste uke! Anonymkode: 3d70f...042 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1011 Skrevet 5. april 2018 10 minutter siden, missmcbeal skrev: Ja det er jo irriterende at Newa er så lettpåvirkelig, men liker likevel tanken på at hun skal lure Erik. Så får vi se hva som skjer, siden Erik også har tenkt å bytte ut partner, så dette blir en spenennde uke. Håper egentlig også på at Leo og Karoline vil spille sammen. Om det kommer inn en ny gutt så kan det jo være at Newa vil låse seg med han eller noe. Hun har jo hele tiden snakket om at hun vil at det skal komme en ny kjekk gutt inn sånn at hun kan glemme Erik, så kanskje hun faktisk klarer å å ta et taktisk valg for seg selv og ikke høre på Isabell. Tror det er en ny jente som kommer inn neste uke. Håper det i hvert fall. Det blir så forutsigbart for deltakerne om det byttes om hver uke. Da får også Julie, Isabel samt Newa kjenne presset selv om de nå tenker at Newa skal spille ut Erik neste uke. Anonymkode: f1090...7e7
Gjest Mandarinskall Skrevet 5. april 2018 #1012 Skrevet 5. april 2018 26 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av Newa. Hun er så inn i granskauen lettlurt og naiv at jeg nesten blir kvalm. Jeg håper faktisk at Erik får kastet henne ut. Selv om Erik også er i overkant naiv som tydeligvis stoler på Isabel, spiller han i hvertfall og har egne meninger i motsetning til Newa som bare lydig gjentar andres meninger. Leo og Karoline er det beste paret nå og jeg håper de klarer å kødde det kraftig til for Isabel og hennes planer der inne fremover Jeg likte ikke helt at Julie ser så fornøyd ut på reklamen for neste ukes PH... Det lover ikke godt. Heldigvis så Erik fornøyd ut også og det er jo tydeligvis ei dame som sjekker inn. Det med Julie er en decoy ass. Det tror jeg er lureri bare, hun får sikkert pes. Newa gjør meg helt sånn hva er greia liksom. Isabel er så jævla bitch..men jeg liker det egentlig.det blir drama daheier likevel på Leo og Karoline, synes de er mest verdige hittil.
helloAdele Skrevet 5. april 2018 #1013 Skrevet 5. april 2018 Atså, burde ikke Newa fått en fordel for å ha klart oppdraget... ? Produksjonen kan da ikke gi et sånt vanskelig oppdrag hvor hun potensielt kan få folk i mot seg (for å ha stjålet partneren deres) og ikke gi henne noe mer? Ja hun fikk ta over partneren til den hun tok halen til, men det hjelper jo ingenting når det ikke er med en låsning/fredning. "Ingenting angriper raskere enn et skadet dyr", yeah right Kan nesten begynne å lure på om det egentlig var Newa som skulle fått den andre låsningen men at produksjonen ga den til Karoline for å redde henne? 27
helloAdele Skrevet 5. april 2018 #1014 Skrevet 5. april 2018 Liker forresten gjengen som er der nå veldig godt. Erik, Isabell og Karoline virker som de er klare for å gå hardt ut og spille, Leo er dødskul og kan spille hvis han vil/må, Newa er ikke så sterk spillmessig men synes hun er ganske underholdende for det, Joachim er en ustabil vinglepetter hvor ingen vet hvor de har han (som kan bli ganske bra TV), og Julie er en falsk bitch men sånt blir det jo drama av (og drama er alltid gøy) Mathias, Ingrid og Kristian kan bare dra hjem. 18
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1015 Skrevet 6. april 2018 10 minutter siden, helloAdele skrev: Atså, burde ikke Newa fått en fordel for å ha klart oppdraget... ? Produksjonen kan da ikke gi et sånt vanskelig oppdrag hvor hun potensielt kan få folk i mot seg (for å ha stjålet partneren deres) og ikke gi henne noe mer? Ja hun fikk ta over partneren til den hun tok halen til, men det hjelper jo ingenting når det ikke er med en låsning/fredning. "Ingenting angriper raskere enn et skadet dyr", yeah right Kan nesten begynne å lure på om det egentlig var Newa som skulle fått den andre låsningen men at produksjonen ga den til Karoline for å redde henne? Ja, jeg synes også det var veldig rart. Ikke minst Cathrine som ikke fikk en ulempe til tross for at hun fikk halen sin frastjålet. Ser egentlig ikke poenget med hele den seansen. Ga jo ingenting til eller fra for spillet. Anonymkode: f1090...7e7 20
Tonio Skrevet 6. april 2018 #1016 Skrevet 6. april 2018 Hele den halegreien minner litt om da det var fargefest, men om man valgte grønn eller rød hadde ingenting å si.
Lord Friendzone Skrevet 6. april 2018 #1017 Skrevet 6. april 2018 3 timer siden, helloAdele skrev: Altså, burde ikke Newa fått en fordel for å ha klart oppdraget... ? Produksjonen kan da ikke gi et sånt vanskelig oppdrag hvor hun potensielt kan få folk i mot seg (for å ha stjålet partneren deres) og ikke gi henne noe mer? Ja hun fikk ta over partneren til den hun tok halen til, men det hjelper jo ingenting når det ikke er med en låsning/fredning. Veldig sant, det opplegget var skrudd selv etter Pærra-målestokk! Alt hun oppnådde med sin «massasje-økt» var jo å gamble med sin populariter - og at en meksikansk bartender nå er overbevist om at hun er lesbisk 12
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1018 Skrevet 6. april 2018 Når skal egentlig Ann-Mariell komme inn? Kanskje neste uke? Så stå med Erik? Nå har Erik snakket i 4 uker om hvor lettlurt og spilldum de andre deltakerne er. Hadde vært gøy om han ble rundlurt selv. Siste to dagene har han vist en litt dårlig side av seg selv. Like klagete og "sur" som alle andre episoder, bare uten glimt i øyet og et smil på lur. Må bare hylle Leo! For en fin fyr! Han backer jo opp alle som trenger det der inne. Er enten første mann eller eneste til å vise sin støtte, og det kommer fra hjertet. De som sier Leo er på badeferie har ikke skjønt det. Folk skal stemme på deg i finalen også. Tidligere har alle gått i mot de som har spilt. Han er taktisk smart. Spiller når han må, er ærlig, og en god person de andre vil ha der inne. Håper neste mann ut er Joakim. Selvom han ikke sa et ord (?) denne episoden så irriterer han meg. Synes ikke han har gjort seg fortjent til å stå trygt der inne. Anonymkode: 34f4f...122 22
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1019 Skrevet 6. april 2018 Mathias er også dum som jatter med Julie og Isabell om at Karoline må ut. Han burde forsvart hun for å ha henne som backup. Spesielt siden han faktisk egentlig likte henne. Klarer ikke folk som mener det andre mener, og at det endrer seg utifra hvem de snakker med. Anonymkode: 34f4f...122 4
Edie Skrevet 6. april 2018 #1020 Skrevet 6. april 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett og latterliggjøring. Edie, mod. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå