Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Minnie23 skrev:

Hva?

Triana sa "Den største legenden av alle" :murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fillern! :murvegg:

Hvor mange ganger har CR blitt sendt inn på PH?! 

AnonymBruker
Skrevet

Yohooo! :nori: håper han vinner denne gangen :P

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg virkelig ikke på Triana. Er så ufattelig lei av henne!

Anonymkode: 31797...a53

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Yohooo! :nori: håper han vinner denne gangen :P

Tvilsomt.

Anonymkode: d13d8...b3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt.

Hvorfor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leo! :(

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Han kommer inn veldig sent, og det er tvilsomt at han er en av finalepara. Om han mot all formodning skulle bli det, så er det veldig tvilsomt at han får nok stemmer fra juryen basert på den korte tiden han er der. Isåfall må ha han stå med noen som kan sanke stemmer. Charlotte vil ikke akkurat være det beste alternativet tror jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor?

Kan ikke se for meg at noen av jentene vil stå med ham i en finale, når de har sett hvordan han har vært i tidligere sesonger. Han har jo gitt uttrykk for at kula skal kastes. Og det er nok ikke endret. Han er en spiller (og det er det ikke noe galt med), men man vil jo gjerne slippe å gå tomhendt hjem etter å ha vunnet PH (hvis man kommer så langt). 

• Liker 2
Skrevet

Kristian René er mye større legende enn hva årets legender er. CA kan bare bøye seg i støvet. Endelig en skikkelig legende.

Herregud, Newa er crazy sjalu! 🙈🙈🙈

Håper Leo får komme inn igjen

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leo! :(

Tipper at han eller AM får en eller annen form for sjanse.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig han får sjansen til å kjempe seg tilbake. Leo og Karoline er jo dem som skal vinne hele dritten! :(

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Spiralis skrev:

Tipper at han eller AM får en eller annen form for sjanse.

Håper det!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se for meg at noen av jentene vil stå med ham i en finale, når de har sett hvordan han har vært i tidligere sesonger. Han har jo gitt uttrykk for at kula skal kastes. Og det er nok ikke endret. Han er en spiller (og det er det ikke noe galt med), men man vil jo gjerne slippe å gå tomhendt hjem etter å ha vunnet PH (hvis man kommer så langt). 

Glemte å si at han i tillegg har fått sine sjanser og vel så det (x antall innsjekk i Paradise gjennom årene). Sånn sett vil han nok ikke bli sett på som en "verdig vinner" blant de andre deltakerne. Og så kom han jo inn såpass sent i sesongen. De andre deltakerne har rukket å knytte sterke bånd seg imellom i løpet av tiden før han sjekket inn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Newa er en utrolig spesiell type. På den ene siden fremstår hun som søt, uskyldig, sjarmerende, men så fort hun ikke får det som hun vil så vender hun til å bli manipulerende, sjalu, kjeftete og generelt utrivelig. Her ligger det mer enn bare egoisme, i mine øyne. Den jenta må beskyttes fra seg selv.

Anonymkode: e622a...b92

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, missmcbeal skrev:

Han kommer inn veldig sent, og det er tvilsomt at han er en av finalepara. Om han mot all formodning skulle bli det, så er det veldig tvilsomt at han får nok stemmer fra juryen basert på den korte tiden han er der. Isåfall må ha han stå med noen som kan sanke stemmer. Charlotte vil ikke akkurat være det beste alternativet tror jeg. 

Sant. De som sjekker inn seint pleier ofte ikke å vinne. Men jentene flokket seg rundt han og viste han rundt :P litt komisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi bør ihvertfall ha en liten finger innafør hverandre :laugh:

Anonymkode: 8141f...b7e

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Helt til slutten i dag var det en ganske kjedelig episode... Moro med Kristian Rene men ikke noe hæla i taket opplegg som jeg forventet han skulle dra igang. (Flere som syntes han var kjekkere i år enn tidligere? Har aldri sett han noe kjekk i det hele tatt, men nå var han helt ok!) Var det Charlotte og Kristian Rene som hadde sex i kveld, eller Ine og Marius?

Noen som hørte hva Ann Mariell hvisket til Karoline når hun skremte hun og klemte hun etterpå nå på slutten?

Ihvertfall positivt at det ser ut som AM og Leo får en ny sjanse til å gjenoppstå fra undergrunnen! :)

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig han får sjansen til å kjempe seg tilbake. Leo og Karoline er jo dem som skal vinne hele dritten! :(

Enig, håper jeg også :) Evn AM og Leo men helst Karoline og Leo :)

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Minnie23 skrev:

Hun klikket ikke i vinkel da Karoline og Kristian hadde sex. Hun ble lei seg. Thats it. 

Nei, hun begynte jo å skrike om at nå var hun ikke trygg lenger og what not. Og om hun virkelig ble trist, hvorfor gjøre det samme mot en venninne? Skikkelig kjip oppførsel. 

Anonymkode: e6da0...71d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...