AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2181 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, Christy89 skrev: Men han har en kjent bror, men var ikke særlig kjent før PH. Hvis ikke man ikke følger EE, så er det ingen som vet hvem han var. Jeg hadde aldri hørt om han Ja, det var akkurat det jeg mente. Han har en kjent bror (jeg hadde aldri hørt om han heller, for jeg henger heller ikke med på bloggere og motefolk og hva det nå er EE er kjent for, og jeg ser PH bare pga Karoline) og så mener han at folk skal ha respekt for han pga broren. Det er jo bare tullete. Anonymkode: af407...ca1
Ardwinna Skrevet 6. mai 2018 #2182 Skrevet 6. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke helt hvordan folk kan heie på Erik, syns han gang på gang har vist fæle sider. Først alt med Newa, så den KONSTANTE sutringa igjennom hele sesongen, og nå den sinnsyke reaksjonen på parsermonien. Føler også han virket som en bedre spiller enn det han egentlig var fordi de andre kom litt senere igang, han har jo ikke akkurat fått til noe som helst etter de fikk ut Isabel. Anonymkode: e6da0...71d Sutringen hans er i stor grad tull og spøk, han har bare en måte å si ting og spøke på som høres sutrete ut. Erik kan nok klage han også, men jeg synes ikke han sutrer mer enn andre der inne. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig, han er en sutrekopp. Og "håper den neste som kommer inn nå "vet kem æ e" - rimelig høy på seg selv den guttungen der. Anonymkode: af407...ca1 2 timer siden, Christy89 skrev: Men han har en kjent bror, men var ikke særlig kjent før PH. Hvis ikke man ikke følger EE, så er det ingen som vet hvem han var. Jeg hadde aldri hørt om han 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var akkurat det jeg mente. Han har en kjent bror (jeg hadde aldri hørt om han heller, for jeg henger heller ikke med på bloggere og motefolk og hva det nå er EE er kjent for, og jeg ser PH bare pga Karoline) og så mener han at folk skal ha respekt for han pga broren. Det er jo bare tullete. Anonymkode: af407...ca1 Jeg oppfattet denne "vet kem æ e"- uttalelsen hans som at han håpte på at det kommer inn noen som kjenner ham (venner, venner av venner og bekjente), fordi så mange av dem som har kommet inn har kjent legendene eller andre deltakere. Hadde han vært opptatt av kjendisfaktor hadde han nok fortalt om sitt slektskap med Erlend Elias tidlig i sesongen og melket det for alt det er verdt, noe han ikke har gjort, heller tvert i mot holdt skjult. 17
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2183 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, Ardwinna skrev: Sutringen hans er i stor grad tull og spøk, han har bare en måte å si ting og spøke på som høres sutrete ut. Erik kan nok klage han også, men jeg synes ikke han sutrer mer enn andre der inne. Jeg oppfattet denne "vet kem æ e"- uttalelsen hans som at han håpte på at det kommer inn noen som kjenner ham (venner, venner av venner og bekjente), fordi så mange av dem som har kommet inn har kjent legendene eller andre deltakere. Hadde han vært opptatt av kjendisfaktor hadde han nok fortalt om sitt slektskap med Erlend Elias tidlig i sesongen og melket det for alt det er verdt, noe han ikke har gjort, heller tvert i mot holdt skjult. Jeg syns Erik er en sutrekopp, men i begynnelsen var han en sjarmerende sutrekopp. Jeg likte Erik veldig godt i begynnelsen fordi han "smilte-sutra" på en måte. Men nå i det siste har han jo bare vært sint og sutrete, jeg liker han ikke nå lengre. Og i hvert fall ikke etter da han var full og sjalu pga Ingrid og når han var rett og slett steike-forbanna-svart-i-øya-sint da Ingrid måtte gå. Anonymkode: af407...ca1 12
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2184 Skrevet 6. mai 2018 2 timer siden, Ardwinna skrev: Sutringen hans er i stor grad tull og spøk, han har bare en måte å si ting og spøke på som høres sutrete ut. Erik kan nok klage han også, men jeg synes ikke han sutrer mer enn andre der inne. Jeg oppfattet denne "vet kem æ e"- uttalelsen hans som at han håpte på at det kommer inn noen som kjenner ham (venner, venner av venner og bekjente), fordi så mange av dem som har kommet inn har kjent legendene eller andre deltakere. Hadde han vært opptatt av kjendisfaktor hadde han nok fortalt om sitt slektskap med Erlend Elias tidlig i sesongen og melket det for alt det er verdt, noe han ikke har gjort, heller tvert i mot holdt skjult. Han sutret og klaget med et glimt i øyet i starten av sesongen, men nå er det bare sutring og klaging. Anonymkode: ee3b9...52b 4
Anonym2467 Skrevet 6. mai 2018 #2185 Skrevet 6. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig, han er en sutrekopp. Og "håper den neste som kommer inn nå "vet kem æ e" - rimelig høy på seg selv den guttungen der. Anonymkode: af407...ca1 Jeg digger Erik, hater cocky typer, men Erik er cocky med et smil på lur så jeg tar ikke ting han sier så seriøst. Han minner meg om en blond fyr som var med i en annen sesong(husker ikke navnet), men han virket også veldig klysete men viste seg å være sånn som Erik, en som bare gjorde seg til.. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2186 Skrevet 6. mai 2018 PH har virkelig tapt seg. Synes sesong 1-5 var de beste. Var også MYE mer aktivitet i trådene. Noen hadde godt over 300 sider, og folk var mer engasjerte. Jeg liker spill og taktikk, men savner morsomme deltagere og gode gullkorn. Iselin fra sesong 4 hadde sykt mange gode gullkorn 🤣 Dum som et brød, men var søt da. Det blir mye dautid på hotellet, men da synes de kan finne på litt sprell enn å bare sole seg og slappe av. Jeg har nok blitt for gammel for PH siden jeg ikke er like engasjert og synes ikke det er like underholdende lenger. Så dette blir min siste sesong Synes de kunne ha gjort dette til en mye bedre sesong. Kanskje at halvparten var tidligere deltagere (gjerne noen som røyk ut tidlig, som vi ikke fikk bli så kjent med) og resten nye deltagere Anonymkode: 27684...323 6
#Sunrise Skrevet 6. mai 2018 #2187 Skrevet 6. mai 2018 Ingenting slår sutringa til Andreas i sesong 4🙈😂 10
Fleur Delacour Skrevet 7. mai 2018 #2188 Skrevet 7. mai 2018 7 timer siden, #Sunrise skrev: Ingenting slår sutringa til Andreas i sesong 4🙈😂 Han hadde jo kastet bort 2 måneder av livet sitt siden han ikke vant. Hjalp ikke at han hadde fått seg kjæreste der. 4
Christy89 Skrevet 7. mai 2018 #2189 Skrevet 7. mai 2018 2 timer siden, Sukrin skrev: Han hadde jo kastet bort 2 måneder av livet sitt siden han ikke vant. Hjalp ikke at han hadde fått seg kjæreste der. Sa han det? Herregud, er det mulig? Skjønner ikke hvordan Camilla holdt ut med han. Ble jo slutt etter en stund. 4
smalls Skrevet 7. mai 2018 #2190 Skrevet 7. mai 2018 Håper det blir spennende og drama denne uken På tide at Mathias ryker 4
missmcbeal Skrevet 7. mai 2018 #2191 Skrevet 7. mai 2018 (endret) Gleder meg også til ny uke! Å få Mathias ut hadde vært deilig. Jeg hadde også forøvrig en Paradise-relatert drøm i natt. Jeg sjekket riktignok ikke inn på hotellet, men hang med Karoline irl og snakket litt med Ingrid om hun og Erik hadde full timeplan eller om hun og Erik ville finne på noe med meg og Karoline en helg, og at vi hadde planlagt å samle mest mulig folk fra Paradisegjengen. Fant ut at Ingrid og Erik som forventet hadde fulle timeplaner de neste helgene, så tror jeg følte meg temmelig avvist. Hvorfor de skulle ville henge med meg skjønner jeg ikke, men Karoline og jeg kom skikkelig godt overrens iallfall. I drømmen så skulle vi spille volleyball med hverandre, problemet var at jeg plutselig gikk på VGS igjen og egentlig skulle ha svømming. Så jeg skulket første time av svømming for å spille volleyball med Karoline og noen andre. Dette gjorde meg veldig stresset, ettersom jeg plutselig kom på at jeg allerede hadde fravær i svømming og begynte å bli bekymret for fraværsgrensa. Men det ble kjedlig med volleyball og innså at jeg kunne rekke siste timen av svømming, så jeg gikk i garderoben for å dusje og gjøre meg klar til svømming i en skikkelig stygg badedrakt, og innså etterhvert at jeg ikke visste veien til svømmehallen og denne skulle visst bli veldig vanskelig å finne. Vil legge til at jeg snart er 28 år, så det er altså veldig lenge siden jeg har gått på VGS. Jeg innså også når jeg våkna at man ikke har svømming på VGS, så hele denne drømmen var veldig forvirrende. Dersom jeg skal prøve å analysere drømmen min så tror jeg at har et sterkt ønske om å være ung igjen, for jeg har tydeligvis et sterkt ønske om å bonde med Paradisegjengen som jo er yngre enn meg Endret 7. mai 2018 av missmcbeal 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2192 Skrevet 7. mai 2018 47 minutter siden, missmcbeal skrev: Gleder meg også til ny uke! Å få Mathias ut hadde vært deilig. Enig! Anonymkode: ee3b9...52b 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2193 Skrevet 7. mai 2018 Det er vel ikke noen som ofrer Mathias en tanke nå. Av guttene vil den ene alliansen ha ut Leo, den andre Erik. Anonymkode: 8cee4...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2194 Skrevet 7. mai 2018 5 timer siden, missmcbeal skrev: Gleder meg også til ny uke! Å få Mathias ut hadde vært deilig. Jeg hadde også forøvrig en Paradise-relatert drøm i natt. Jeg sjekket riktignok ikke inn på hotellet, men hang med Karoline irl og snakket litt med Ingrid om hun og Erik hadde full timeplan eller om hun og Erik ville finne på noe med meg og Karoline en helg, og at vi hadde planlagt å samle mest mulig folk fra Paradisegjengen. Fant ut at Ingrid og Erik som forventet hadde fulle timeplaner de neste helgene, så tror jeg følte meg temmelig avvist. Hvorfor de skulle ville henge med meg skjønner jeg ikke, men Karoline og jeg kom skikkelig godt overrens iallfall. I drømmen så skulle vi spille volleyball med hverandre, problemet var at jeg plutselig gikk på VGS igjen og egentlig skulle ha svømming. Så jeg skulket første time av svømming for å spille volleyball med Karoline og noen andre. Dette gjorde meg veldig stresset, ettersom jeg plutselig kom på at jeg allerede hadde fravær i svømming og begynte å bli bekymret for fraværsgrensa. Men det ble kjedlig med volleyball og innså at jeg kunne rekke siste timen av svømming, så jeg gikk i garderoben for å dusje og gjøre meg klar til svømming i en skikkelig stygg badedrakt, og innså etterhvert at jeg ikke visste veien til svømmehallen og denne skulle visst bli veldig vanskelig å finne. Vil legge til at jeg snart er 28 år, så det er altså veldig lenge siden jeg har gått på VGS. Jeg innså også når jeg våkna at man ikke har svømming på VGS, så hele denne drømmen var veldig forvirrende. Dersom jeg skal prøve å analysere drømmen min så tror jeg at har et sterkt ønske om å være ung igjen, for jeg har tydeligvis et sterkt ønske om å bonde med Paradisegjengen som jo er yngre enn meg Vann har jo med følelser å gjøre, og du kom deg ikke på svømmingen, så du kom deg aldri til vannet, så kanskje det er som du sier: at du egentlig leter etter følelsen av å være ung igjen? Hvis du skal tolke den som noe annet enn at det er basseng og mye vann på PH og de badet og stupte og sånn i forrige uke da... hehe Karoline er forresten ei veldig hyggelig jente å kjenne. Anonymkode: af407...ca1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2195 Skrevet 7. mai 2018 Spoiler-alarm på Ann Mariel sitt nyeste instagrambilde, watch out. Anonymkode: e66b3...547
Aurora** Skrevet 7. mai 2018 #2196 Skrevet 7. mai 2018 Jeg synes deltagerne spoiler mye denne sesongen på SoMe. Trodde de hadde taushetsplikt jeg? Isabel spoilet jo en deltager som ikke vant. Tv3 er kanskje ikke så nøye på spoilling Angående at Kathrine hadde kjæreste under innspillingen, skal hun ikke få noen straff? Står jo klart og tydelig man må være singel for å være med på PH. Leste da hun røyk ut at de skulle tenke på det, men har ikke hørt noe mer 2
GrenadeApple Skrevet 7. mai 2018 #2197 Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Aurora** skrev: Jeg synes deltagerne spoiler mye denne sesongen på SoMe. Trodde de hadde taushetsplikt jeg? Isabel spoilet jo en deltager som ikke vant. Tv3 er kanskje ikke så nøye på spoilling Angående at Kathrine hadde kjæreste under innspillingen, skal hun ikke få noen straff? Står jo klart og tydelig man må være singel for å være med på PH. Leste da hun røyk ut at de skulle tenke på det, men har ikke hørt noe mer Enig, synes det er for mye spoiling i år! Isabel klarte virkelig ikke å dy seg, utrolig uprofesjonelt, ødela ganske mye for min opplevelse.. Cathrine føler jeg ble eksponert på en så negativ måte at hun har fått «straff» nok. Likte henne ikke noe særlig, men fikk sympati for henne da jeg så hvor hard medfart hun fikk og hvor lite oppmerksomhet hun fikk på Instagram/generelt ifht de andre deltagerne. :/
Aurora** Skrevet 7. mai 2018 #2198 Skrevet 7. mai 2018 18 minutter siden, GrenadeApple skrev: Enig, synes det er for mye spoiling i år! Isabel klarte virkelig ikke å dy seg, utrolig uprofesjonelt, ødela ganske mye for min opplevelse.. Cathrine føler jeg ble eksponert på en så negativ måte at hun har fått «straff» nok. Likte henne ikke noe særlig, men fikk sympati for henne da jeg så hvor hard medfart hun fikk og hvor lite oppmerksomhet hun fikk på Instagram/generelt ifht de andre deltagerne. :/ Nei, hun klarte ikke å vente til etter finalen Burde fått en straff for å spoile det! Makan Haha, ja det var på en måte straff nok 🙊🙊 Hun fremsto fryktelig negativ 1
GrenadeApple Skrevet 7. mai 2018 #2199 Skrevet 7. mai 2018 12 minutter siden, Aurora** skrev: Nei, hun klarte ikke å vente til etter finalen Burde fått en straff for å spoile det! Makan Haha, ja det var på en måte straff nok 🙊🙊 Hun fremsto fryktelig negativ Ja det synes jeg også! Etter det jeg har fått meg så fikk hun en skreddersydd kontrakt av TV3 hvor hun fikk godt betalt og litt frynsegoder... Hun gir dem så mye PR at jeg tipper de ikke tørr å gi henne bot i tilfelle de ønsker henne tilbake en tredje gang😂, men hva vet jeg... Ja utrolig negativ faktisk... Hun kontakta visstnok se og hør flere ganger i etterkant for å prøve å korrigere litt på inntrykket folk fikk av hu, men ser ikke ut som det hjalp noe særlig. 😅 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2200 Skrevet 7. mai 2018 Jeg skulle ønske de kunne slutte med alle de temaene. Men de er vel nødt til å blande seg så mye som mulig siden deltakerne ikke gjør noe som helst om de får være i fred. Anonymkode: 8141f...b7e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå