Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oioi så sur Erik ble! Nå er han ute etter blod virker det som, så neste uke blir sikkert underholdende

Anonymkode: e4cb5...b1b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes Ingrid tok det på en fin måte ☺ Hun skjønte Karoline måtte ta et valg. Newa tok det (som forventet) på en sutrete og barnslig måte. "Hvorfor kan hun ikke heller sende ut Charlotte? Hun fortjener ikke å være her" 🙄 Deltagerne bestemmer jo ikke selv når de får sjekke inn. 

Ver ikke hvor jeg skal begynne med Erik. Kjipt å miste Ingrid, men teit å bli SÅ sur. Ikke bare du og Ingrid som fortjener å vinne.

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Skal de ikke ha Miss og Mr. Paradise i år? :ohmy:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 5
Skrevet

Fantastisk utfall for underholdningsverdien! Alliansene er ca like store, Erik som er uten partner og ønsker hevn (eller massakre som han sa.) Også var jo Ingrid ganske anonym da. Gleder meg til neste uke:nori:

Når det er sagt - er det bare jeg som tror det hadde vært mer taktisk lurt av Karoline å sende hjem Newa? Charlotte hadde da stått med Oscar og blitt mer kjent med han, kunne potensielt fått han til å bytte allianse og blitt fast partner med han (Charlotte trenger jo en partner), da hadde flertallet vært på Karoline og Leos side igjen.

Da hadde hun heller ikke fått så mye søkelys retta mot seg. Virka som det først og fremst var AM og Charlotte som Erik-alliansen ville ha ut, Leo og Erik var også gode venner så tror ikke Leo var så utsatt heller, så sånt sett sto de sterkt i gruppa. Men nå er det jo de to hele den andre alliansen vil jobbe for å få ut...

Mulig de også mista noen finalestemmer med det valget... hmm...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Erik er rett og slett forelsket. Men han er bra tv. Lover massakre og greier.

Håper Leo vinner. Karoline har jeg egentlig ingenting i mot og hun er en smart jente. Men jeg håper på Leo.

Eller Erik. Han er egentlig den kuleste der inne. Men han er ikke så kul som han tror. Han bør jekke seg litt ned, bli litt eldre. Så går det bra. Men for å klare det må han få seg en annen mentor enn broren etter hvert.

Anonymkode: 02e8f...976

• Liker 9
Skrevet

Kjenner jeg blir litt skeptisk til at kameraet stod så lenge stille på CA på slutten jeg.... Kan det bety at de sender han inn igjen? 

Regner i alle fall med det er Julie som kommer inn igjen neste uke!

• Liker 6
Skrevet

Flere som syns at hun Karoline ligner på Spencer i pretty littel liar🙊

• Liker 15
Gjest thejohan
Skrevet
18 minutter siden, #Sunrise skrev:

Hun er veldig lik!!

Gjest thejohan
Skrevet
4 timer siden, allesote skrev:

Kjenner jeg blir litt skeptisk til at kameraet stod så lenge stille på CA på slutten jeg.... Kan det bety at de sender han inn igjen? 

Carl Aksel? Når?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, allesote skrev:

Ja, det med CA og kameraet stusset jeg også på. Håper det bare var noe de gjorde for å skape spenning... 

Jeg er litt redd for at det å sende ut Ingrid var dumt. Nå har Leo også fått Erik mot seg, før var de kompiser. Og hvis Julie kommer inn eller en annen som ikke liker Karoline kommer, så kan det slå negativt ut for Leo og Karoline. Jeg frykter at det hadde vært bedre å sende ut Newa. 

Og nå kommer ondskapens hotell... det kan bli skummelt spennende. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, #Sunrise said:

Nei det synes jeg ikke, men jeg synes faktisk Karoline minner meg om Aurora. Det er noe med mimikken hennes og måten hun snakker på, kanskje svakt litt utseendet også. Skulle nesten tro de var kusiner eller noe? 

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De sendte ut Ingrid fordi det var umulig å sende ut Newa vel. Hun kunne stilt ser bak både Marius og Oskar og blitt valgt.

Anonymkode: 6c705...071

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

De sendte ut Ingrid fordi det var umulig å sende ut Newa vel. Hun kunne stilt ser bak både Marius og Oskar og blitt valgt.

Du følger ikke så godt med? Marius var låst med den nye deltageren, ergo kunne Newa ikke gå dit. 

Anonymkode: 5afe3...fe4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, allesote skrev:

Åhnei! Da gidder jeg faen ikke å se på lenger. Orker ikke CA!!!!!! 

Syns heller ikke Julie fortjener å komme inn igjen og hvertfall ikke Isabell. 

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne jo ikke gå til Marius når han var låst med Ina. Vel... 

Anonymkode: d13d8...b3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det synes jeg ikke, men jeg synes faktisk Karoline minner meg om Aurora. Det er noe med mimikken hennes og måten hun snakker på, kanskje svakt litt utseendet også. Skulle nesten tro de var kusiner eller noe? 

Anonymkode: 606dd...434

Da jeg så på Pretty Little Liars så jeg også likheten mellom Karoline og hun som spiller Spencer.

Karoline er ikke kusine av Aurora. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For Karoline sin overlevelse videre i spillet hadde det vært lurere for henne å sendt ut Newa. Hun er ikke en trussel kanskje nei, men Ingrid hadde Erik som nå kommer til å hevne seg på Karoline. Hadde Karoline sendt ut Newa hadde ingen følt at de måtte ha hevnet seg, fordi Newa var ikke en sterk spiller der inne. Hun bare er der, på en måte. Erik er en spiller, en veldig stor spiller. Erik finner alltid en måte. 

Så nei jeg synes ikke det var bra spilt av Karoline. Det er fortsatt mange uker igjen til finalen, det betyr at det er mange uker igjen for henne å ryke på. Frem til nå var det ikke Karoline som sto som hovedfokus for Erik å få sendt ut, men nå har Karoline klart å sette seg selv og Leo i fare. Jeg har en følelse av at det er Leo eller Karoline som ryker neste uke.

Anonymkode: 41a26...d9b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For Karoline sin overlevelse videre i spillet hadde det vært lurere for henne å sendt ut Newa. Hun er ikke en trussel kanskje nei, men Ingrid hadde Erik som nå kommer til å hevne seg på Karoline. Hadde Karoline sendt ut Newa hadde ingen følt at de måtte ha hevnet seg, fordi Newa var ikke en sterk spiller der inne. Hun bare er der, på en måte. Erik er en spiller, en veldig stor spiller. Erik finner alltid en måte. 

Så nei jeg synes ikke det var bra spilt av Karoline. Det er fortsatt mange uker igjen til finalen, det betyr at det er mange uker igjen for henne å ryke på. Frem til nå var det ikke Karoline som sto som hovedfokus for Erik å få sendt ut, men nå har Karoline klart å sette seg selv og Leo i fare. Jeg har en følelse av at det er Leo eller Karoline som ryker neste uke.

Anonymkode: 41a26...d9b

Jeg frykter at du har rett i det og kjente på det i går da det var parseremoni og tenkte at nå har Karoline og Leo spilt seg ut. Håper både du og jeg har feil. 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, allesote skrev:

Jeg tenkte AKKURAT det samme ang CA :(  

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg fått sett episoden og jøye meg.

Newa er fryktelig irriterende og dumt hun ikke røyk ut, men herlig å se hun stresse så. Hun fikk viljen sin 2 ganger denne uken, men griner og klager når ting ikke går hennes vei. Mener Karoline måtte sende ut Charlotte. Hvorfor skal hun gjøre det bare for å please deg? Oscar virker lei av at hun ALLTID må ha bekreftelse. "Helt sikkert at du velger meg i kveld? Hvis ikke må du si det"  5 min senere "du velger meg i kveld sant?"

Virket som Karoline ville ha ut Newa, men AM og Charlotte mente det var lurt å få ut Ingrid. For å svekke Erik, men nå kommer Erik til å ta hevn på de. Han har blodsmak i munnen. Men digger at Karoline tør å ta tøffe valg. Håper hun og Leo finner tilbake til hverandre igjen :)

Synes Mathias og AM har stått alt for trygt jeg. Håper Mathias ryker til uka. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...