AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2161 Skrevet 4. mai 2018 Jeg tror aldri det er lurt å ta et valg som gjør at noen blir så forbanna og man selv føler det er litt på kanten. Ser jo bare hvordan det gikk med Julie etter Isabelle ble sendt hjem. Eller fra sesongen med CA hvor Nina sendte Malin hjem. Det skaper dårlig stemning blant mange, og mye motvilje mot den som gjør det, og det er faktisk mye med på å avgjøre hvordan folk spiller videre. Så objektivt sett var det et fair og taktisk lurt valg av Karoline, men ikke egentlig, for folk er mer styrt av følelser enn de tror selv. Hadde vært mye lurere å sende hjem Newa enn Ingrid. Jeg tror faktisk Newa kommer veldig langt, fordi folk irriterer seg mer over henne enn å se henne som en trussel. Anonymkode: 65aeb...2db 7
Tapas Skrevet 4. mai 2018 #2162 Skrevet 4. mai 2018 Karoline fortjener skryt for å være en taktisk smart og kalkulert spiller som har der gøy men samtidig ikke er redd for å ta risiko valg. I tillegg viser hun karakter og modenhet når hun skryter av Erik og sier at hun ser opp til han spillemessig. For en fofnuftig og selvsikker dame med bein i nesa! Håper hun og Leo vinner. 27
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2163 Skrevet 5. mai 2018 Jeg håper Leo og Karoline vinner jeg digger de som tør å ta tøffe valg og ikke bare safer skikkelig med å sende ut de nye. Det skaper lite drama. Ganske kjedelig. Var vel i sesong 8 hvor alle de nye ble sendt ut igjen (så sant CA ikke hadde bruk de) og det skapte lite drama. Anonymkode: 27684...323 8
Ardwinna Skrevet 5. mai 2018 #2164 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper Leo og Karoline vinner jeg digger de som tør å ta tøffe valg og ikke bare safer skikkelig med å sende ut de nye. Det skaper lite drama. Ganske kjedelig. Var vel i sesong 8 hvor alle de nye ble sendt ut igjen (så sant CA ikke hadde bruk de) og det skapte lite drama. Anonymkode: 27684...323 Ingrid er nyere enn Newa Men joda, jeg skjønner hva du mener. Jeg liker Karoline veldig godt og synes hun er både en sterk spiller og en av de mest modne der inne, men jeg er redd hun har ødelagt litt for seg selv og Leo der inne. Nå må de virkelig spille godt framover! Er Karoline smart så bør hun jobbe med å sende ut AM og Mathias så snart som mulig. Både for å rydde unna konkurrentene men også for å score noen poeng hos Erik så han roer ned noen hakk og blir mindre fokusert på å få ut Karoline. Newa har ikke sjans i finalen uansett siden hun verken spiller bra eller er den som flest vil se vinne. Hun tror tydeligvis selv at det at hun er en starter-jente gjør henne mer populær i finalen og at hun fortjener å vinne, men jeg har en anelse om at de andre ikke er helt enige i det. 4
Rosewood Skrevet 5. mai 2018 #2165 Skrevet 5. mai 2018 9 minutter siden, Ardwinna skrev: Ingrid er nyere enn Newa Men joda, jeg skjønner hva du mener. Jeg liker Karoline veldig godt og synes hun er både en sterk spiller og en av de mest modne der inne, men jeg er redd hun har ødelagt litt for seg selv og Leo der inne. Nå må de virkelig spille godt framover! Er Karoline smart så bør hun jobbe med å sende ut AM og Mathias så snart som mulig. Både for å rydde unna konkurrentene men også for å score noen poeng hos Erik så han roer ned noen hakk og blir mindre fokusert på å få ut Karoline. Newa har ikke sjans i finalen uansett siden hun verken spiller bra eller er den som flest vil se vinne. Hun tror tydeligvis selv at det at hun er en starter-jente gjør henne mer populær i finalen og at hun fortjener å vinne, men jeg har en anelse om at de andre ikke er helt enige i det. Enig, men det spørs jo hvem Newa står med i finalen :/ ofte blir jo parene stokket helt om, hvis hun på en eller annen måte hadde endt om med å stå med Leo, så hadde hun hatt god sjans til å vinne siden de aller fleste liker ham. Så får en håpe at i det tilfellet så hadde Leo kastet kula.. 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2166 Skrevet 5. mai 2018 44 minutter siden, Ardwinna skrev: Ingrid er nyere enn Newa Men joda, jeg skjønner hva du mener Jeg mener å sende ut de nye som sjekker inn samme uken eller uken før. Ingrid sjekket inn i uke 2, så hun er absolutt ikke ny lenger. Anonymkode: 27684...323 5
smalls Skrevet 5. mai 2018 #2167 Skrevet 5. mai 2018 Jeg drømte i natt at jeg sjekket inn på PH og klinte vilt med Oscar på solo. Så skulle han tøffe seg for meg og hoppet uti i sjøen men ble spist av en kjempe hval Da ble Newa dritsur på meg og vi slåss i bassenget. Herregud 🙊 33
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2168 Skrevet 5. mai 2018 Jeg har kun fulgt med denne uka, men hvordan tenker dem parrene skal være? Sewa sa jo hun skulle stå med Marius Anonymkode: 4bcdf...bdc
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. mai 2018 #2169 Skrevet 5. mai 2018 43 minutter siden, smalls skrev: Jeg drømte i natt at jeg sjekket inn på PH og klinte vilt med Oscar på solo. Så skulle han tøffe seg for meg og hoppet uti i sjøen men ble spist av en kjempe hval Da ble Newa dritsur på meg og vi slåss i bassenget. Herregud 🙊
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2170 Skrevet 5. mai 2018 Er jeg den eneste som ikke klarer å like Karoline? Men Leo.. FOR en fantastisk fyr! Han virker tvers i gjennom snill og god, i tillegg er han veldig kjekk. Var tydelig at forrige parsermoni var vanskelig for Leo, og jeg fikk så vondt av ham. Han er definitivt den jeg heier på, men usikker på hvilken jente jeg vil skal vinne. Ellers synes jeg Oscar virker ganske kul, og Newa gjør meg litt sliten. Mathias og AM er kjedelige. Anonymkode: d12de...91b 10
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2171 Skrevet 5. mai 2018 Kunne ønske de ikke stokket så mye om i semifinaleuken som de gjør. Ofte er det jo HELT tilfeldig hvem som havner sammen, og blir så dumt... Forstår ofringer og sånt, men noen av sesongene har jo juryen bestemt ellers har det vært nærmest trekning. Hele konseptet er jo å finne seg en partner man kan stole på, så om man da sammen har kjempet seg til en semifinale så burde man ikke bli puttet i andre par helt 100% random. Om feks Leo og Karoline kommer seg sammen til semifinalen, fortjener dem faktisk å kjempe siste stunden sammen. Kan heller være konkurranser par mot par om hvem som er de sterkeste + troskapstester, slik som i de tidligere sesongene. Men skjønner jo at TV3 gjør det for å få folk til å slippe kula. Anonymkode: e6da0...71d 14
Bloggleseren Skrevet 5. mai 2018 #2172 Skrevet 5. mai 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Er jeg den eneste som ikke klarer å like Karoline? Men Leo.. FOR en fantastisk fyr! Han virker tvers i gjennom snill og god, i tillegg er han veldig kjekk. Var tydelig at forrige parsermoni var vanskelig for Leo, og jeg fikk så vondt av ham. Han er definitivt den jeg heier på, men usikker på hvilken jente jeg vil skal vinne. Ellers synes jeg Oscar virker ganske kul, og Newa gjør meg litt sliten. Mathias og AM er kjedelige. Anonymkode: d12de...91b Jeg har heller ikke sansen for Karoline, og så liker jeg ikke at hun lar seg snakke rundt av Ann Marielle. Det var AM som stod bak valget om å beholde Anders fremfor han rapperen fra nord (husker ikke navnet), og det var AM som stod bak valget om å sende Ingrid hjem. Liker at AM er så tøff og sterk, men i år er hun bare på feil lag, rett og slett. Jeg er på team Erik. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2173 Skrevet 5. mai 2018 47 minutter siden, Bloggleseren said: Jeg har heller ikke sansen for Karoline, og så liker jeg ikke at hun lar seg snakke rundt av Ann Marielle. Det var AM som stod bak valget om å beholde Anders fremfor han rapperen fra nord (husker ikke navnet), og det var AM som stod bak valget om å sende Ingrid hjem. Liker at AM er så tøff og sterk, men i år er hun bare på feil lag, rett og slett. Jeg er på team Erik. Enig. Synd at Erik og Leo ikke kan danne par. Men føler at Erik har vært litt satt ut av forelskelsen og lurer på om han returnerer til spillet nå sterkere enn ever. Blir spennende å se. Anonymkode: d12de...91b 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2174 Skrevet 5. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Synd at Erik og Leo ikke kan danne par. Men føler at Erik har vært litt satt ut av forelskelsen og lurer på om han returnerer til spillet nå sterkere enn ever. Blir spennende å se. Anonymkode: d12de...91b Det er jo Erik og Marius som har spilt bra denne uka. De fikk begge de to nyankomne på sitt lag og sto klare til å sende ut en av motstanderne. At Karoline fikk makt var ikke noe resultat av spill, men en tilfeldighet. Og når Ingrid sa at Leo hadde lurt henne, så tok hun jo feil, for det var ikke noe spill fra Karolines og Leos side da de sa at Ingrid sto trygt bak Erik, det var noe de mente i fullt alvor. Nå hadde jo, som noen har påpekt, ikke Ingrid behøvd å stole på Leo, såklart. Men det er jo tross alt Leo. Jeg kan godt forstå at Ingrid stolte på ham. Jeg tror hevnen blir søt for Erik. Anonymkode: 8cee4...6e6 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2175 Skrevet 5. mai 2018 18 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo Erik og Marius som har spilt bra denne uka. De fikk begge de to nyankomne på sitt lag og sto klare til å sende ut en av motstanderne. At Karoline fikk makt var ikke noe resultat av spill, men en tilfeldighet. Og når Ingrid sa at Leo hadde lurt henne, så tok hun jo feil, for det var ikke noe spill fra Karolines og Leos side da de sa at Ingrid sto trygt bak Erik, det var noe de mente i fullt alvor. Nå hadde jo, som noen har påpekt, ikke Ingrid behøvd å stole på Leo, såklart. Men det er jo tross alt Leo. Jeg kan godt forstå at Ingrid stolte på ham. Jeg tror hevnen blir søt for Erik. Anonymkode: 8cee4...6e6 Mente ikke å antyde at han har spilt dårlig i det siste, men heller at jeg et spent på hvordan han spiller uten Ingrid. Håper han klarer å "overleve" til finalen. Anonymkode: d12de...91b 1
jentefranorge Skrevet 5. mai 2018 #2176 Skrevet 5. mai 2018 4 hours ago, Bloggleseren said: Jeg har heller ikke sansen for Karoline, og så liker jeg ikke at hun lar seg snakke rundt av Ann Marielle. Det var AM som stod bak valget om å beholde Anders fremfor han rapperen fra nord (husker ikke navnet), og det var AM som stod bak valget om å sende Ingrid hjem. Liker at AM er så tøff og sterk, men i år er hun bare på feil lag, rett og slett. Jeg er på team Erik. Ann Mariell er egentlig den beste og mest taktiske spilleren der inne. Hun styrer alle andre, men holder seg i bakgrunnen og tar ingen støt for valgene, 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2177 Skrevet 6. mai 2018 Forstår ikke helt hvordan folk kan heie på Erik, syns han gang på gang har vist fæle sider. Først alt med Newa, så den KONSTANTE sutringa igjennom hele sesongen, og nå den sinnsyke reaksjonen på parsermonien. Føler også han virket som en bedre spiller enn det han egentlig var fordi de andre kom litt senere igang, han har jo ikke akkurat fått til noe som helst etter de fikk ut Isabel. Anonymkode: e6da0...71d 21
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2178 Skrevet 6. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke helt hvordan folk kan heie på Erik, syns han gang på gang har vist fæle sider. Først alt med Newa, så den KONSTANTE sutringa igjennom hele sesongen, og nå den sinnsyke reaksjonen på parsermonien. Føler også han virket som en bedre spiller enn det han egentlig var fordi de andre kom litt senere igang, han har jo ikke akkurat fått til noe som helst etter de fikk ut Isabel. Anonymkode: e6da0...71d Jeg er helt enig, han er en sutrekopp. Og "håper den neste som kommer inn nå "vet kem æ e" - rimelig høy på seg selv den guttungen der. Anonymkode: af407...ca1 5
Christy89 Skrevet 6. mai 2018 #2179 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig, han er en sutrekopp. Og "håper den neste som kommer inn nå "vet kem æ e" - rimelig høy på seg selv den guttungen der. Anonymkode: af407...ca1 Men han har en kjent bror, men var ikke særlig kjent før PH. Hvis ikke man ikke følger EE, så er det ingen som vet hvem han var. Jeg hadde aldri hørt om han 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2180 Skrevet 6. mai 2018 1 minutt siden, Christy89 skrev: Men han har en kjent bror, men var ikke særlig kjent før PH. Hvis ikke man ikke følger EE, så er det ingen som vet hvem han var. Jeg hadde aldri hørt om han Nei men høy på seg selv er han likevel. Anonymkode: 12438...08a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå