AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2141 Skrevet 4. mai 2018 Men hva er smartest? Få ut en sterk spiller og svekke Erik (ja, mye skjer før en eventuell finale, men skulle nå Leo og Karoline stå i en finale mot Erik og Ingrid, så hadde de tapt) eller sende ut en svak spiller som Charlotte? Som ikke er en trussel og som neppe kommer til finalen? Eller få ut Newa (som jeg tror Karoline ville til å begynne med) som egentlig ikke står så sterkt med Oscar, men kan være farlig. Hun har Marius som backup (eller er litt usikker om han hadde ditchet Ine for Newa) men tror ikke Erik hadde blitt sur om Newa røyk. Heller ikke Marius da han står trygt med Ine Men skal man komme seg til finalen, så må man ta tøffe valg og få ut de sterkeste. Man kommer ikke unna å få folk i mot seg på veien. Kanskje det var dumt å få ut Ingrid, men det vil tiden vise Anonymkode: 104c4...bb6 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2142 Skrevet 4. mai 2018 37 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg tror ikke dette handler om at de var så dumme at de ikke skjønte at det var sjanse for at Ingrid kom til å ryke, men at det ikke hadde noe for seg å snakke med Oskar (med k-forøvrig) uansett. Om det faktisk var en sjanse å spille seg inn der, så tror jeg de hadde prøvd det. Husk at det kan være diskutert og sagt ting som er blitt klippet vekk. En annen ting er at Oskar nok tenker også at Ingrid ville gått tilbake til Erik ved første mulige anledning, så det er jo ikke akkurat taktisk smart å velge Ingrid når han ikke vet om han har en partner litt frem i tid. Dette tror jeg Ingrid klarer å tenke seg til selv. Selv om Newa ikke akkurat er det tryggeste heller med tanke på at hun sier at hun skal gå tilbake til Marius i semifinalen (hun har vel bare sagt det på sync og ikke til Oskar), så virker det mye tryggere å ha henne som partner enn Ingrid. Nei, det tror ikke jeg. Jeg ser det jevnlig der inne at deltakere raser på den som tok den faktiske beslutningen på parsermonien uten å reflektere over at de faktisk kunne ha gjort sitt for å påvirke utfallet. Oskar kom inn på mandagen og har ikke bygget opp noe med Newa. Newa har i tillegg Marius, og Oskar har ikke engang valgt allianse og spiller på begge sider. Både Ingrid og Erik kunne ha påvirket Oskar til å velge Ingrid over Newa i en slik situasjon. Det fordrer jo imidlertid at de spiller og ikke bare overlater alt til den som har den største makten. Men en makt trenger ikke å være utslagsgivende dersom man bruker alliansen sin godt. Dersom det hadde blitt diskutert hadde de selvfølgelig tatt det med. Produksjonen prøver jo meget hardt å gjøre utfallet uforutsigbart for seerne. Hvis Ingrid hadde vurdert å stille seg bak Oskar hadde de selvfølgelig inkludert det. Før Karoline hadde fått fredningen spekulerte hun jo til og med at Charlotte kunne stille seg bak Leo og forsøke å redde henne ved å påvirke Oskar. Dette til tross for at det så meget dårlig ut for Charlotte. Det er jo fordi Karoline tenker på egenhånd og gjør noe annet enn det som ligger i kortene. Anonymkode: ee3b9...52b 9
HerKommerMummi Skrevet 4. mai 2018 #2143 Skrevet 4. mai 2018 Det verste er at plutselig vinner Newa hele greia fordi ingen så henne som en trussel! 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2144 Skrevet 4. mai 2018 Jepp, syns det var helt fortjent. Hadde ikke Karoline fått fredningen, så hadde hun og Charlotte (og muligens AM) kjempet som bare det for å klare seg, Karoline åpnet til og med for å ta en råsjanse å stille seg bak Oskar. De ville virkelig spille og komme seg videre. Mens så fort fredningen kom så lå jo Ingrid og Erik å daffa mesteparten av tiden. Hadde de vært 100% på så tror jeg de muligens kunne klart å snu Oskar, vi har jo sett før at Erik virkelig kan det å overtale folk. Føler han falt helt ut av spillet når han ble forelsket, og er helt enig med det Karoline sa om at de ville få stemmer pga folk faller jo helt for folk som er sammen (som med Øystein og Eilen). I tillegg så tror jeg INGEN der inne hadde tørt det samme som Karoline, og hun visste dette var deres ene sjanse til å få Ingrid ut. Hadde hun tatt Newa og noen andre hadde fått makt senere så tror jeg mange ville vært reddere for å spille ut Ingrid enn Karoline. Newa har gjort seg såpass upopulær at hun blir nok ikke noe problem senere. Anonymkode: e6da0...71d 11
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2145 Skrevet 4. mai 2018 (Og greit nok at de ble lovt de var trygge, men de lovte jo Isabel det samme. Så de burde allikevel vært føre var og skjønt at det kunne skje) Anonymkode: e6da0...71d 4
Rosewood Skrevet 4. mai 2018 #2146 Skrevet 4. mai 2018 Jeg tenker man må være litt forsiktig de siste ukene før finalen. Man må være taktisk smart og litte gran egoistisk, men man må jo også tenke på at de man sender ut skal være i juryen ved finalen. Alle som ryker nå er vel med i juryen nå? Da hjelper det fint lite å sende ut alle i hytt og pine, ja man kommer seg kanskje til finalen, men så skal man jo få stemmer da. Folk kan bli bitre og heller stemme på det andre paret. Ved å være taktisk og egoistisk kommer man seg til finalen, men ikke dermed sikkert at man vinner. For å vinne må man være godt likt 👌🏼 3
smalls Skrevet 4. mai 2018 #2147 Skrevet 4. mai 2018 Selv om Leo og Karoline sa til de at de ikke skulle bekymre seg osv, så det høl i hodet å sykle blindt på folk inne på PH, og hvert fall folk i den andre alliansen. Alle viste det sto mellom Ingrid og Newa. Hvorfor skulle hun sendte ut de to jentene hun spiller med og er nærmest? Karoline var lei AM og syntes hun var litt for diva, men gode venner kan være lei hverandre til tider. Det er vel ikke før semi og finaleuken det er "greit" å sende ut en av sine egne, for da skjer det mye og er alle mot alle. Hvertfall i finaleuken. Man vet jo at noen kan bli utrolig bitter og langsint av å bli sendt ut av "bestevenninna" der inne. Så man har kanskje ikke lyst til å ødelegge et vennskap. Victoria og Karoline var bff innen på hotellet i sesong 2. Under en parseremoni så stilte Victoria bak Karoline sin partner og han valgte Victoria. Karoline ble så sur at de ikke var venner etter PH Men vet ikke om Oscar faktisk hadde vslgt Ingrid. Selv om de hadde lovet å ikke gå tilbake til hverandre igjen, så hadde nok Ingrid ofret Oscar i fordel til Erik. Men tror kanskje Newa hadde ofret han til fordel til Marius. Vet ikke, men var kanskje lurere å få ut Newa. Det vil nå tiden vise Synes de første parseremoniene har vært spennende og mye drama ☺ 2
smalls Skrevet 4. mai 2018 #2148 Skrevet 4. mai 2018 21 minutter siden, Rosewood skrev: Jeg tenker man må være litt forsiktig de siste ukene før finalen. Man må være taktisk smart og litte gran egoistisk, men man må jo også tenke på at de man sender ut skal være i juryen ved finalen. Alle som ryker nå er vel med i juryen nå? Da hjelper det fint lite å sende ut alle i hytt og pine, ja man kommer seg kanskje til finalen, men så skal man jo få stemmer da. Folk kan bli bitre og heller stemme på det andre paret. Ved å være taktisk og egoistisk kommer man seg til finalen, men ikke dermed sikkert at man vinner. For å vinne må man være godt likt 👌🏼 Tror de som ryker i uke 8 er ikke med i juryen. Tror det er fra neste uke folk er med i juryen eller uka etter. Husker ikke helt. Pleier å være 7 med i juryen?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2149 Skrevet 4. mai 2018 7 timer siden, #Sunrise skrev: Flere som syns at hun Karoline ligner på Spencer i pretty littel liar🙊 JA! Har tenkt det mange ganger 😄 Anonymkode: 71492...93a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2150 Skrevet 4. mai 2018 Den som har spilt lurt her er jo AM. Får Karoline til å svekke Erik ved å sende hjem Ingrid i stedet for Newa, og lar Karoline ta hele støyten, og får samtidig svekket Karolines partner, som frem til nå har holdt seg populær i gruppa ved å spille forholdsvis rent. Om ikke AM og Mathias var et sterkt par før gårsdagens seremoni er de det i hvert fall nå. Hadde vært artig om Ingrid fikk en sjanse til å komme inn neste uke ved at en av guttene ofrer partneren sin. Noe sier meg at en av guttene er ganske interessert i det. Anonymkode: 8cee4...6e6 10
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2151 Skrevet 4. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den som har spilt lurt her er jo AM. Får Karoline til å svekke Erik ved å sende hjem Ingrid i stedet for Newa, og lar Karoline ta hele støyten, og får samtidig svekket Karolines partner, som frem til nå har holdt seg populær i gruppa ved å spille forholdsvis rent. Om ikke AM og Mathias var et sterkt par før gårsdagens seremoni er de det i hvert fall nå. Hadde vært artig om Ingrid fikk en sjanse til å komme inn neste uke ved at en av guttene ofrer partneren sin. Noe sier meg at en av guttene er ganske interessert i det. Anonymkode: 8cee4...6e6 Av en eller annen grunn tror jeg ikke AM og Mathias vil sanke mest stemmer fra de andre deltakerne om de for eksempel står mot Leo og Karoline. Det ville blitt så klisje og urettferdig liksom om to deltakere fra tidligere sesonger vant ved å holde seg sammen. Ingrid hadde ikke vært artig å få inn igjen, hun var jo gørrkjedelig. Det som kunne vært lættis var om plutselig Kristian Rene dukka opp fra ingensteder med en attitude til å rulle med øya og gjemme seg flirende bak puta av fordi han fortsatt trodde han var ung og russegutt og kongen av paradise Anonymkode: ab37f...bb0 18
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2152 Skrevet 4. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: JA! Har tenkt det mange ganger 😄 Anonymkode: 71492...93a Så rart at dere alle synes Karoline ligner på Spencer fra PPL. Jeg er helt uenig. Jaja, sånn kan det gå. Karoline er mye penere og bedre på alle måter. Anonymkode: 606dd...434
smalls Skrevet 4. mai 2018 #2153 Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den som har spilt lurt her er jo AM. Får Karoline til å svekke Erik ved å sende hjem Ingrid i stedet for Newa, og lar Karoline ta hele støyten, og får samtidig svekket Karolines partner, som frem til nå har holdt seg populær i gruppa ved å spille forholdsvis rent. Om ikke AM og Mathias var et sterkt par før gårsdagens seremoni er de det i hvert fall nå. Hadde vært artig om Ingrid fikk en sjanse til å komme inn neste uke ved at en av guttene ofrer partneren sin. Noe sier meg at en av guttene er ganske interessert i det. Anonymkode: 8cee4...6e6 Ja, du sier noe. Hun var jo veldig på at det var MYE lurere å få ut Ingrid enn Newa, så da begynte Karoline å tenke. Leo var nok ikke enig, men ville støtte partneren sin. Leo fikk så dårlig samvittighet at jeg fikk vondt. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2154 Skrevet 4. mai 2018 6 timer siden, LadyBlaBla skrev: Hvorfor gikk Ingrid til Leo egentlig? De sto jo i motsatt allianse. Hun må da ha skjønt at han ikke kunne redde henne og samtidig bevare partnerskapet og alliansen sin. Hun burde jo ha gått til Oscar. Der tror jeg hun ville hatt en sjanse. Tror Oscar ville beholdt Ingrid for Eriks skyld. Greit at hun og Newa er venninner og sto i samme allianse, men man må redde seg selv først, tross alt. Ville ikke vært første gang to jenter som spiller sammen står bak samme gutt. Og neste uke ville jo Oscar kunne spilt sammen med den nye jenta, for å prøve å få ut Charlotte slik at alliansen blir i flertall. Det ville vært bedre for han enn å stå med Newa som er i ferd med å irritere alle dere inne fra vettet, inkludert han selv.. De må, etter det jeg har forstått, velge hvem som er deres første og andre valg på forhånd, så hun hadde ikke noen annen mulighet enn å gå til Leo. Hadde spillet gått den veien de fleste regnet med var jo Leo ledig, og dermed et trygt valg for Ingrid. Anonymkode: e0d77...550
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2155 Skrevet 4. mai 2018 Håper at enten Julie eller Kristian sjekket inn igjen, litt interessant om CA hadde sjekket inn, og håper at enten Charlotte (fordi hun ikke har en sjanse) eller Erik (fordi hun er rett og slett for strek spiller og fordi han har et stor temprament) sjekker ut. Det hadde vært for simpelt hvis enten Newa eller Karo hadde sjekket ut. Anonymkode: fde5c...c3b 1
Tapas Skrevet 4. mai 2018 #2156 Skrevet 4. mai 2018 Hvis Carl Aksel sjekker inn så kaster jeg tv-en i søpla. Fyfaen bare tanken irriterrer meg grenseløst! 23
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2157 Skrevet 4. mai 2018 9 minutter siden, Tapas skrev: Hvis Carl Aksel sjekker inn så kaster jeg tv-en i søpla. Fyfaen bare tanken irriterrer meg grenseløst! Enig. Verdens mest slitsomme person ever. Skjer med stemma. Anonymkode: 12438...08a 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2158 Skrevet 4. mai 2018 Var det noen som så de store blåmerkene på lårene til Charlotte i episoden i går? Anonymkode: 64407...33c 7
Jordbærkake34532 Skrevet 4. mai 2018 #2159 Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var det noen som så de store blåmerkene på lårene til Charlotte i episoden i går? Anonymkode: 64407...33c Ja fyy. Så ikke godt ut
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #2160 Skrevet 4. mai 2018 Herreguuud, måtte hun prøve å kysse han? Ble det ikke klein nok stemning sist noen ble avvist på parsernoni kyss? Anonymkode: 1a5ed...d92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå