Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om Newa eller Charlotte ryker i kveld er egentlig ikke så nøye. Vil nok foretrekke at det blir Charlotte som ryker. Virker ikke som Oscar allerede lukter lunta med Newa. Merker at han opplever henne som klengete og er skeptisk til henne. Tror ikke hun lever trygt.

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var innom og leste på Ingrids blogg, utrolig kjedelig og intetsigende. Man må vel ha litt mer substans å komme med for tjene penger på blogging?  Lite interessant å lese en dagbok med kjedelig språk. 

Anonymkode: e0d77...550

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan svare på om håret til Ingrid er så glatt pga keratin behandling? Eller hvordan får man det så glatt? Bruker hun rettetang hver dag?

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kan svare på om håret til Ingrid er så glatt pga keratin behandling? Eller hvordan får man det så glatt? Bruker hun rettetang hver dag?

Har sett hun rette håret der inne, ellers kan du vel spørre henne Selv? :)

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var innom og leste på Ingrids blogg, utrolig kjedelig og intetsigende. Man må vel ha litt mer substans å komme med for tjene penger på blogging?  Lite interessant å lese en dagbok med kjedelig språk. 

Anonymkode: e0d77...550

Trenger ikke å ha en bra blogg med godt innhold for komme på topplisten og tjene penger. Bare gå inn på toppbloggere, så ser du hvor lite som trengs. Når Isabel kan, så kan alle :P hun bør komme med masse clickbaits og drama, slik holder Isabel seg på topp.

Anonymkode: 8ed67...b00

• Liker 5
Skrevet

Noen her som kan fortelle meg hvem det var som startet den «skrive på speilet etter utsjekk» tradisjonen?

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Noen her som kan fortelle meg hvem det var som startet den «skrive på speilet etter utsjekk» tradisjonen?

Ble nok startet i sesong 1, men husker ikke hvem som startet det.

Skrevet

Håper Karoline får fredningen ☺

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at Newa og de stresser :fnise: Smarteste er å få ut Ingrid.

Anonymkode: c5a01...ccf

Skrevet

Ingrid står kanskje sterkere blant guttene, men Newa har jo gang på gang vist at hun er en sterk konkurrent i form av at hun alltid får viljen sin i en diskusjon... Få ut Newa! Lei av gnålet hennes nå.

• Liker 3
Skrevet

Så utrolig sutrete Newa er! Ta deg sammen. Hun har både Oscar og Marius. Slik som hun har oppført seg denne uken, så fortjener hun å svette litt. Sa ikke hun til Karoline om hun ikke bare kunne sende ut Charlotte? Eh, god plan

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, tuppa skrev:

Ingrid står kanskje sterkere blant guttene, men Newa har jo gang på gang vist at hun er en sterk konkurrent i form av at hun alltid får viljen sin i en diskusjon... Få ut Newa! Lei av gnålet hennes nå.

Neida, fra nå av vil hun ikke få viljen sin i diskusjoner mere for nå er folk lei, og folk ser hun som en frekk og respektløs kjerring(og ikke lenger en vimsete, søt, rar jente som ikke er noe trussel) , og da nøler de ikke å være frekk og respektløs mot henne og be hun holde kjeft heller (forhåpentligvis) 

Taktisk beste er å få ut Ingrid, for eneste sterke par mot en finale ved siden av Leo og Karoline er Erik og Ingrid.

Det blir spennende valget i dag. Et moment er jo at Newa kan hevne seg på Karo om hun sender hjem Ingrid, men det er jo ikke sikkert Newa får noen makt igjen om hun ryker neste gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vanvittig lei Newa! Hun diskuterer på samme måte som CA. Overkjører og skal ha siste ordet, men han kommer ikke med personangrep, som  jeg kan huske. Jævlig deilig at de ikke sendte han inn igjen 😁 Kommer det en gammel deltager inn igjen, så er det nok en jente 

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 3
Skrevet

Furte-Erik. Eneste som spiller spillet du liksom. Hvorfor ble partneren hans shippa ut idag da? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Haha elsket slutten med Can't Live og reaksjonene til Erik :fnise:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så barnslig og ekkelt Erik oppførte seg i dag! Det sinnet hans tror jeg er en farlig side som kan skade relasjonene rundt han. Stakkars Ingrid...... En liten hissigpropp fra Nord med kort lunte er ikke særlig sunt å leve med.

Måtte flire litt når han sitter ved vasken og speilet og gråter og Mariah Careys "Cant Leave" spilles. Sånn var jeg under mitt første heartbreak som 16 åring med den låta på full guffe , og der sitter han , en halvvoksen mann som har prøvd å fremstille seg tøff å griner :fnise: Litt søtt da, men herregud da mannen....Og han skulle holdt kjeft med å disse Newa når hun likte han da!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

^Cant LIVE mente jeg såklart, ikke "leave" . Skrivefeil fra surrehue med et øye på tv skjermen og et på pcen!

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk! Karoline er helt rå! Selv om jeg ville ha ut Newa var dette nok det mest taktiske valget. Jeg var også meget lei av kjæresteoppførselen til Erik og Ingrid. Raseriet til Erik nå er bare komisk. 

Newa: «Ingrid var en utrolig fin jente.» Lol, hun er ikke død. 

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 22
Skrevet

Si meg en ting Newa, hvorfor skulle Karoline heller sende ut Charlotte?! De er jo veldig close og hun er INGEN trussel.  Skulle hun sende ut Charlotte fordi du mener hun ikke fortjener å være der?

Fikk mest vondt av Leo jeg. Så jo hvor dårlig samvittighet han fikk :( Synes han er en så fin fyr. Håper han og Karoline blir partnere igjen til uka.

Erik så helt svart ut i øynene under parseremonien 😱

Ser ut som det blir masse drama til uken ☺

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Newa er et rett gjennom ekkelt menneske. Håper virkelig hun ryker snart.

Anonymkode: 0ee0e...a8d

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...