Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig.

Men, så var det ingen som sto opp for Charlotte heller, det var litt dårlig gjort det også. De andre lot Newa bare ture frem og være ekkel. Syns det var modig av Charlotte å sitte der og ta i mot drittkjefta uten å mukke. 

Hun så ikke blid ut da hun snudde kortet sitt og det ikke var noe bilde der, så de lot tydeligvis Newa få siste ord og så ble hun bare enda mer kjepphøy.

Jeg liker ikke Charlotte og håper hun fyker, men akkurat nå håper jeg Newa går først. Så Charlotte. Så Mathias og AM. 

Anonymkode: af407...ca1

Men vi fikk ikke se hele samtalen, så er godt mulig AM eller Karoline sa i fra. Men ellers enig. Men noen måtte gi seg. De kan ikke sitte der hele dagen, så da ga vel Charlotte seg til slutt, igjen. Newa overkjørte henne helt.

Anonymkode: 8ed67...b00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har starta blogg i år? Jøss.

Anonymkode: e622a...b92

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig.

Men, så var det ingen som sto opp for Charlotte heller, det var litt dårlig gjort det også. De andre lot Newa bare ture frem og være ekkel. Syns det var modig av Charlotte å sitte der og ta i mot drittkjefta uten å mukke. 

Hun så ikke blid ut da hun snudde kortet sitt og det ikke var noe bilde der, så de lot tydeligvis Newa få siste ord og så ble hun bare enda mer kjepphøy.

Jeg liker ikke Charlotte og håper hun fyker, men akkurat nå håper jeg Newa går først. Så Charlotte. Så Mathias og AM. 

Anonymkode: af407...ca1

Men når vi så Karoline snakke på CAM, så sa hun jo; "nå er det TRE mot TRE, vi kommer ingen vei." Tror nok at vi så de 2minuttene vi så. De var jo borte helt til kvelden, så regner nok med at den diskusjonen var litt lenger enn det vi så..

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingrid har starta blogg, men skriver ikke på blogg.no. Julie tror jeg også har en blogg? Hun har iallfall youtubekanal. Erik og Ingrid har vel youtubekanal sammen.

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingrids blogg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Offtopic, men er det keratin behandling man tar for å få så glatt hår som Ingrid, eller bruker hun rettetang på det hver dag?

Anonymkode: ab37f...bb0

Skrevet

Siden det var så åpenbart at Charlotte vil til å ryke i kveld (mest sannsynlig) så liker jeg at Anders kan kan frede en av jentene. Blir mer spennende da :)

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit å gå i spoilertråden hvis du vil spoile. Her diskuterer vi episoder og hendelser utifra sendetid på TV. Har sett episoden selv, men klarer å vente til episoden er tilgjengelig for alle..

Anonymkode: 1a5ed...d92

Det er da ikke spoilling å si noen var irriterende i episode. Såpass må en tåle

Jeg liker ikke Newa lengere. Ikke at jeg likte henne så himla godt før, men hun sank veldig i gårsdagens episode. Må da kunne gå an å diskutere saklig og ikke gå til personangrep. Vil virkelig alle ha henne ut? Er vel bare Newa sin allianse som vil det. "Alle vil ha deg ut, utenom de to venninnene dine der da" 

• Liker 10
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt OT: Syns den «Ingrid er gravid» PR greia til hu og Erik var helt tragisk. Spesielt i og med at Erik i flere uker nå har snakket om hvor tragisk det er med clickbaits og at man selger troverdigheten sin for clicks og penger. Og så gjør han akkurat det samme (og en ganske kraftig en, selvom den er fryktelig kjedelig og oppbrukt nå) selv??? Respekten for begge to sank en del hakk der. 

Anonymkode: e6da0...71d

Tittelen var vel "Ingrid skal ta en graviditetstest" eller noe lignende, så per definisjon var det vel ikke en clickbait, ettersom tittelen faktisk viste hva videoen skulle inneholde, men utenom det synest jeg det er tragisk at de gidder å synke så lavt og dele den type ting. Jeg tenker at noen ting må man holde privat. Dessuten vet jeg ikke om jeg tror på hele konseptet med videoen der hun liksom skulle ta en test fordi hun hadde så sterke symptom, så tok de test og den var negativ og de konkluderte med at hun ikke var gravid. Dersom symptomene som ble beskrevet faktisk er sanne, blant annet at hun slet så mye med kvalme og var sulten hele tiden, humørsvinginger, så er de jo utrolig dumme dersom de faktisk bare stoler på en negativ test og de ikke har andre gode forklaringer på hva det kommer av, som bytte av/ny prevansjon. Det kan være den ble tatt for tidlig, eller tatt feil, f.eks. vet vi faktisk ikke om det ble tatt med morgenurin, noe som man bør, særlig ved tidlig test. Tenk om hun faktisk er gravid likevel, og baserer tolkningen sin bare på en test og ikke tar hensyn til at hun har typiske symptomer. Kan jo være de får seg sjokk om en stund dersom symptomene bare vedvarer. Så jeg håper på en måte at det hele var en overdrivelse og lureri, og at de faktisk ikke er så uvitende at de tar kun en test og stoler på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Tittelen var vel "Ingrid skal ta en graviditetstest" eller noe lignende, så per definisjon var det vel ikke en clickbait, ettersom tittelen faktisk viste hva videoen skulle inneholde, men utenom det synest jeg det er tragisk at de gidder å synke så lavt og dele den type ting. Jeg tenker at noen ting må man holde privat. Dessuten vet jeg ikke om jeg tror på hele konseptet med videoen der hun liksom skulle ta en test fordi hun hadde så sterke symptom, så tok de test og den var negativ og de konkluderte med at hun ikke var gravid. Dersom symptomene som ble beskrevet faktisk er sanne, blant annet at hun slet så mye med kvalme og var sulten hele tiden, humørsvinginger, så er de jo utrolig dumme dersom de faktisk bare stoler på en negativ test og de ikke har andre gode forklaringer på hva det kommer av, som bytte av/ny prevansjon. Det kan være den ble tatt for tidlig, eller tatt feil, f.eks. vet vi faktisk ikke om det ble tatt med morgenurin, noe som man bør, særlig ved tidlig test. Tenk om hun faktisk er gravid likevel, og baserer tolkningen sin bare på en test og ikke tar hensyn til at hun har typiske symptomer. Kan jo være de får seg sjokk om en stund dersom symptomene bare vedvarer. Så jeg håper på en måte at det hele var en overdrivelse og lureri, og at de faktisk ikke er så uvitende at de tar kun en test og stoler på det.

Var ikke den tittelen jeg så. Der sto det «Er Ingrid gravid??? på instastoryen til Erik når han linket til den. De visste jo allerede at hun ikke var det når de la det ut... Men altså, jeg skjønner jo at det er en typisk tittel en blogger/YouTuber bruker, det jeg reagerte mest på var at det kom fra Herr «klikkhorer er så jævlig tragiske» Erik. Og helt enig i resten du skriver! Ingrid virker som årets Isabel/Sofie når det kommer til håp om å få en stor blogg, så tror nok mest det hele var gjort for PR. 

Skrevet (endret)

Til info gjelder kommentaren mitt tirsdagens episode.

Herregud så mange spørsmål og kommentarer angående det at anders byttet ut charlotte.

Hvorfor maser Triana så mye på Anders "hvordan føles det da" "du kunne jo prøvd da ihvertfall" "hvem har du lyst til å stå med". og så mange spørsmål til Charlotte.

Newa ble ikke grillet på den måten.

Endret av Grace_Kelly
  • Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke den tittelen jeg så. Der sto det «Er Ingrid gravid??? på instastoryen til Erik når han linket til den. De visste jo allerede at hun ikke var det når de la det ut... Men altså, jeg skjønner jo at det er en typisk tittel en blogger/YouTuber bruker, det jeg reagerte mest på var at det kom fra Herr «klikkhorer er så jævlig tragiske» Erik. Og helt enig i resten du skriver! Ingrid virker som årets Isabel/Sofie når det kommer til håp om å få en stor blogg, så tror nok mest det hele var gjort for PR. 

Mulig det var på den måten, men når du setter på spørsmålstegna så forholdet det jo seg annereldes enn når du skrev det uten spørsmålstegn, og uten "er". Du skrev jo faktisk "Ingrid er gravid", så det er jo stor forskjell på det og "Er Ingrid gravid?". Når det er sagt synest jeg også det er teit at Erik kaller folk for klikkhorer og bedriver ganske så teit PR selv. Men som vi har sett nå så er han jo en smule dobbeltmoralsk med tanke på sjalusiutspillene sine om Newa og sine egne. Ingrid har jo muligens tatt en dumt valg for seg selv karrieremessig. Hun studerte jo sykepleien, så kanskje ikke så heldig å være sykepleier når man er med i slike program, og skal bli ansatt senere? Vet ikke hvor mye sånt blir vektlagt i det yrket, men ser jo for meg at det ikke teller positivt. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Grace_Kelly skrev:

Til info gjelder kommentaren mitt tirsdagens episode.

Herregud så mange spørsmål og kommentarer angående det at anders byttet ut charlotte.

Hvorfor maser Triana så mye på Anders "hvordan føles det da" "du kunne jo prøvd da ihvertfall" "hvem har du lyst til å stå med". og så mange spørsmål til Charlotte.

Newa ble ikke grillet på den måten.

Dette er jo spørsmål Triana stiller hele tiden til alle deltagere, også tidligere sesonger. Spesielt "hvordan føles det nå" hver gang noen ryker :fnise:

Skal garantere deg at dersom Newa ryker i kveld, så kommer hun å spørre "hvordan føles det nå?":P

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Skrevet

Synes Ingrid og Erik minner meg om Anna Rasmussen og kjæresten :P 

• Liker 2
Skrevet
16 hours ago, helloAdele said:

Jeg skjønner heller ikke hva alle har så i mot Charlotte :klo: Er det noe vi ikke har blitt vist? 

Hun kan godt ryke for min del og hun var ganske bitch mot Anders, men hun har da virkelig ikke fortjent den oppførselen hun har fått av Newa og Marius!

Jeg tror det er noe (mye) vi ikke har blitt vist. Ifølge bloggen til Ingrid var Charlotte skikkelig ufin mot Julie på grillingen før hun røyk. Erik reagerte også på det, for C hadde jo aldri møtt Isabel. C sa jo i introen at hun kunne være en bitch. 

• Liker 1
Skrevet

Charlotte er nok ikke veldig godt likt der, men tror ikke alle vil ha ho ut? men synes uansett Newa gikk over streken. Som sagt, må gå an å diskutere på en saklig måte. 99% sikker på at Oscar vil bli drittlei Newa snart. Hun er så klengete og må ha bekreftelse hele tiden. 

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper Karoline får fredninga. Det smarteste av henne da er å stelle seg bak Erik, for ved siden av Karoline og Leo som det sterkeste paret er det Erik og Ingrid som er sterke sammen så det vil være taktisk det beste å splitte de to, for å selv gå tilbake til Leo neste uke og stå som det eneste sterke paret.

Anonymkode: ab37f...bb0

Problemet med det er at Erik er en farlig spiller som produksjonen elsker.... får bare gjette seg til hvordan det kommer til å ende opp for Leo og Karo.

• Liker 3
Skrevet

Ingrid har jo muligens tatt en dumt valg for seg selv karrieremessig. Hun studerte jo sykepleien, så kanskje ikke så heldig å være sykepleier når man er med i slike program, og skal bli ansatt senere? Vet ikke hvor mye sånt blir vektlagt i det yrket, men ser jo for meg at det ikke teller positivt. 

Ingen bryr seg om deltagelse nå lenger. Det er normalisert å være med i div. realityprogrammer. Og Norge mangler såpass mange sykepleiere at der neppe kommer til å ha noe å si... 

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo spørsmål Triana stiller hele tiden til alle deltagere, også tidligere sesonger. Spesielt "hvordan føles det nå" hver gang noen ryker :fnise:

Skal garantere deg at dersom Newa ryker i kveld, så kommer hun å spørre "hvordan føles det nå?":P

haha kan allerede se det for meg:P

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, helloAdele skrev:

Jeg skjønner heller ikke hva alle har så i mot Charlotte :klo: Er det noe vi ikke har blitt vist? 

Hun kan godt ryke for min del og hun var ganske bitch mot Anders, men hun har da virkelig ikke fortjent den oppførselen hun har fått av Newa og Marius!

Alle guttene har jo fått med seg hvordan hun har vært over for Anders. De vet at hun er ustabil og ønsker ikke selv å kunne bli sittende med den svarteperen. Ingen vil risikere å ende med henne og dermed ser alle det i sin interesse i å få henne ut. 

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...