Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumt Anders røk. Han er jo skikkelig kjekk og herlig :( 

Anonymkode: 482c6...86a

Runke-Anders? :fnise:
Synes strengt tatt han var mer merkelig enn herlig. Dessuten fjaset han for mye og spilte for lite.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så for noen uker tilbake paradise Danmark, den siste sesongen. Og fysøren så mye bedre den var. Ikke bare taktikkprat hele tiden, de gjorde morsomme ting og lagde show. Samtidig var produksjonen sykt uforutsigbar, og det var ingen faste dager folk sjekket inn på. Noen sjekket inn bare et par timer før parseremoni med makt osv, det var mye morsommere!

Anonymkode: b2169...550

Jeg er enig i at det hadde vært gøy med litt mer uforutsigbarhet i den norske utgaven men jeg liker at de snakker taktikk og spiller masse. Jeg synes ikke det er gøy når det blir for mye tøys og show. Det er jo på grunn av spillet jeg ser på PH, ikke for å se folk showe rundt i halvfylla.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig Newa ryker i morgen. Ellers vet jeg ikke hvor mye lenger jeg orker å se på... Kan se for meg det blir heftig med skriking om det skulle skje 😂 Når hun klarer å bli så pottesur over at en jente prøvde å klare ett oppdrag, som det egentlig var vesentlig at hun klarte for å få bli, da er man tydlig dårlig på å forstå at dette er et spill. «Ja men hadde det gått så hadde jo jeg ryket i morgen» Eh ja, det var jo poenget. Charlotte og de andre skylder da ikke deg å få bli på hotellet på dems egen bekostning. Alle har da rett til å prøve å redde seg selv, var jo Newa som fikk hun på solo til å starte med. Holdningen hennes mot Charlotte var veldig fæl i dag. 

Anonymkode: e6da0...71d

Helt enig! Newa har virkelig fått vise sitt sanne seg. Den oppførselen hennes i de siste par episodene har vært så drøy at det faktisk ikke er underholdene å se på. Isabel var fæl på en underholdene måte. Newa derimot ga meg avsmak på å se videre. Men jeg kan nesten vedde på at Triana overhodet ikke kommer til å ta det opp. En programleder skal holde seg helt objektiv, men dette sesongen er første gang jeg er ordentlig provosert over hvordan hun blander seg inn personlig. Hun har gjentatte ganger nærmest angrepet flere medlemmer for ting de gjør og sier der inne, på samme tid som hun totalt ser forbi andre deltagere med verre oppførsel. Merker at hun er veldig «på» guttene og skal ta dem. Men jentene lar hun være helt i fred. 

Anonymkode: ba1c0...d93

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, fitnessjenta said:

Tipper at Anders ga fredningen til Karoline, og håper at hun bruker fredningen til å sende hjem Newa!

Tipper det samme, men at hun stiller seg bak Erik for å svekke ham. Det er vel ikke noen annen jente enn Ingrid Leo ville vurdere å stikke ut nakken for?

Anonymkode: 8cee4...6e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, måten Marius omtaler Charlotte på cam.. Hva er det han har sånn i mot henne? Utrolig ekkelt med skadefro oppførsel. Trodde han var litt mer sympatisk enn det han har fremstått de siste par episodene... Newa har jeg lukta lunta på tidligere, men hadde faktisk litt høyere tanker om han. 

Anonymkode: 74f86...ce9

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva alle har så i mot Charlotte :klo: Er det noe vi ikke har blitt vist? 

Hun kan godt ryke for min del og hun var ganske bitch mot Anders, men hun har da virkelig ikke fortjent den oppførselen hun har fått av Newa og Marius!

• Liker 10
Skrevet

Merker forresten at jeg blir skikkelig provosert av måten Newa argumenterer på :bond:

- Så du vil sende meg på solo da???

Kan ikke noen fortelle henne at noen må bli sendt på solo og sånn er det. Hvorfor er det så sjokkerende at Charlotte vil sende henne på solo når hun vil sende Charlotte på solo uansett? Det er sånn spillet er! Hun oppfører seg som om hun er urørlig, det er jo verre enn Isabel :klaske:

- Jeg fortjener å være her mer enn alle dere andre siden jeg har vært her siden dag 1

Det erger meg såå mye hver gang hun bruker det som argument! Det gir absolutt ingen mening! De som blir sendt inn først har en stor fordel ved at de står sterkt i gruppen og har hatt tid til å bygge opp allianser de kan stå sterkt i, så egentlig med den logikken burde det tilsi at de nye fortjene å bli for å få en fair sjanse :rolleyes:

- Ingen liker deg og alle vil ha deg ut, ja bortsett fra de to venninnene dine der da

Ja det er jo liksom bare halve jentegruppa det da, er sikker på at partnerene deres også vil ha henne der siden de er i samme allianse, så det bunner vel egentlig ut i at halve gruppa (alliansen til Newa) vil ha henne ut...? Da kan hun ikke si at alle vil ha henne ut. Går det ann.

Blir sur over at hun klarer å vinne diskusjonen når hun har så dårlige argumenter. Hvorfor er det ingen som poengterer det??

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, helloAdele said:

Merker forresten at jeg blir skikkelig provosert av måten Newa argumenterer på :bond:

- Så du vil sende meg på solo da???

Kan ikke noen fortelle henne at noen må bli sendt på solo og sånn er det. Hvorfor er det så sjokkerende at Charlotte vil sende henne på solo når hun vil sende Charlotte på solo uansett? Det er sånn spillet er! Hun oppfører seg som om hun er urørlig, det er jo verre enn Isabel :klaske:

- Jeg fortjener å være her mer enn alle dere andre siden jeg har vært her siden dag 1

Det erger meg såå mye hver gang hun bruker det som argument! Det gir absolutt ingen mening! De som blir sendt inn først har en stor fordel ved at de står sterkt i gruppen og har hatt tid til å bygge opp allianser de kan stå sterkt i, så egentlig med den logikken burde det tilsi at de nye fortjene å bli for å få en fair sjanse :rolleyes:

- Ingen liker deg og alle vil ha deg ut, ja bortsett fra de to venninnene dine der da

Ja det er jo liksom bare halve jentegruppa det da, er sikker på at partnerene deres også vil ha henne der siden de er i samme allianse, så det bunner vel egentlig ut i at halve gruppa (alliansen til Newa) vil ha henne ut...? Da kan hun ikke si at alle vil ha henne ut. Går det ann.

Blir sur over at hun klarer å vinne diskusjonen når hun har så dårlige argumenter. Hvorfor er det ingen som poengterer det??

Dette.

Og den som skrev at Triana er sykt partisk i sine angrep på spillere, ofte kun så det går ut over guttene.

Men seriøst, Newas holdninger er forkastelige. Unner henne ingenting godt.

Anonymkode: 606dd...434

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om Anders og Charlotte dater på utsiden? Stusset bare litt over relationshipgoals kommentaren hennes på IG :fnise:

Anonymkode: 482c6...86a

AnonymBruker
Skrevet

For en ufyselig oppførsel av Newa. Det var veldif lite greit å se på. Jeg håper fredningen i dag blir brukt godt. 

Jeg er også helt enig i det lille jeg har lest om Triana. Jeg ble helt sjokkert hvordan hun langet ut om Anders. Er hun en venninne av jentene eller programleder? For hun oppfører seg jo slettes ikke som en programleder. 

Anonymkode: ee3b9...52b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Charlotte var ikke så veldig fin mot Anders for et par episoder siden heller, da, så egentlig syns jeg hun fortjente å bli snakka litt til. Allikevel syns jeg Newa tok fullstendig av, og hadde virkelig ikke trengt å gå til personangrep.

Håper virkelig Newa ryker i kveld. Hun ville jo ikke redde Leo forrige gang han stod i fare.

Anonymkode: e622a...b92

• Liker 6
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Charlotte var ikke så veldig fin mot Anders for et par episoder siden heller, da, så egentlig syns jeg hun fortjente å bli snakka litt til. Allikevel syns jeg Newa tok fullstendig av, og hadde virkelig ikke trengt å gå til personangrep.

Håper virkelig Newa ryker i kveld. Hun ville jo ikke redde Leo forrige gang han stod i fare.

Anonymkode: e622a...b92

Kan noen forklare meg hvorfor det virker som Newa må gå til Leo i kveld? Det var jo enten henne, AM eller Karoline som ville få fredningen i kveld, så er det da at Karoline eller AM bruker fredningen til å gå til Oskar?

Endret av missmcbeal
Skrevet

Newa tok litt av i går, men samtidig så kan jeg ikke fordra Charlotte heller. Jeg synest egentlig bare det er bra at noen tørr å prøve å ta styringa, men hun argumenterer jo ganske dårlig da. Vil heller se Charlotte ut enn Newa nå, men ser dårlig ut for Newa sin del. 

• Liker 4
Skrevet

Newa var direkte ufin mot Charlotte. Å dra frem "Jeg har vært her fra starten" korte blir bare teit. "Jeg har vært her fra starten og alle vil ha meg her.Jeg fortjener å være her. Ingen liker deg og ALLE vil ha deg ut kjære deg. Oscar vil ikke stå med deg. Det har han sagt til meg nemlig" Hvem er alle? Eneste som har sagt at han vil ha ut Charlotte er vel Marius. Hvorfor ble Newa så sur fordi de hadde et hemmelig oppdrag? Newa er blitt så ufyselig! Herregud, la Newa ryke i kveld! 

Som forventet, så røyk Anders ut. Hadde håpet Marius ville ryke jeg. Newa sa noe om at "Jeg vil stå med Oscar til Semifinalen og så bli partner med Marius igjen😊" Ja, lykke til med den planen 

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, måten Marius omtaler Charlotte på cam.. Hva er det han har sånn i mot henne? Utrolig ekkelt med skadefro oppførsel. Trodde han var litt mer sympatisk enn det han har fremstått de siste par episodene... Newa har jeg lukta lunta på tidligere, men hadde faktisk litt høyere tanker om han. 

Anonymkode: 74f86...ce9

Skjønner heller ikke hvorfor han har så mye i mot henne? Sier på cam hele tiden han vil ha henne ut. Håper Charlotte får bli fremfor Newa. Bare for å se trynet til Newa, som mener ALLE vil ha henne der 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Skjønner heller ikke hvorfor han har så mye i mot henne? Sier på cam hele tiden han vil ha henne ut. Håper Charlotte får bli fremfor Newa. Bare for å se trynet til Newa, som mener ALLE vil ha henne der 

Han har jo ikke nødvendigvis noe imot henne selv om han vil ha henne ut. Det er et spill. 

Anonymkode: d13d8...b3b

AnonymBruker
Skrevet
På 2.5.2018 den 9.38, Lord Friendzone skrev:

Jepp, Newa er faktisk den eneste av de «opprinnelige» jentene som er igjen. Jeg trodde hun ville ryke etter en uke eller to - og var neppe alene om dét. Men noen kan komme langt på at de ikke oppfattes som en trussel. Av guttene er det kun Erik og Leo som har vært med i alle episodene.

S10_E01_girls.thumb.jpg.1dceee25ebfacadddefcd367e8ab92da.jpg

Flere som synes Cathrine alltid virket så anstrengt og klossete i kroppsholdningen og kroppsspråket? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo ikke nødvendigvis noe imot henne selv om han vil ha henne ut. Det er et spill. 

Det er mulig jeg husker feil her, men jeg tror han nevnte en eller annen gang i snakkeboksen at det var viktig å få Charlotte ut og heller beholde Ine og Oscar, fordi at de var to potensielle spillere på hans og Eriks allianse, som begynner å bli veldig liten nå. Ikke at det var noe personlig mot Charlotte, men siden Charlotte ikke spiller på deres allianse. Det er større sjanse for at Oscar og Ine gjør det. Eller noe sånt. Husker ikke helt, men har for meg at han har nevnt noe om dette.

Anonymkode: ce667...d83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så fan av Charlotte (hun var ganske bitch mot Anders) men Newa er jo helt forferdelig! Blir mer og mer lik Isabel. Ikke rart de to har blitt så gode venner. 

Synes det var veldig unødvendig å si ingen likte Charlotte og ville ha henne ut. Så da skal hun bare gi seg og ikke kjempe mer? Make sense. At Newa har vært der fra starten av er det dårlig argument. Samme argument brukte hun under frokostbordet "Jeg har vært her fra starten så........"

Anonymkode: 203af...6e2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så fan av Charlotte (hun var ganske bitch mot Anders) men Newa er jo helt forferdelig! Blir mer og mer lik Isabel. Ikke rart de to har blitt så gode venner. 

Synes det var veldig unødvendig å si ingen likte Charlotte og ville ha henne ut. Så da skal hun bare gi seg og ikke kjempe mer? Make sense. At Newa har vært der fra starten av er det dårlig argument. Samme argument brukte hun under frokostbordet "Jeg har vært her fra starten så........"

Anonymkode: 203af...6e2

Jeg er helt enig.

Men, så var det ingen som sto opp for Charlotte heller, det var litt dårlig gjort det også. De andre lot Newa bare ture frem og være ekkel. Syns det var modig av Charlotte å sitte der og ta i mot drittkjefta uten å mukke. 

Hun så ikke blid ut da hun snudde kortet sitt og det ikke var noe bilde der, så de lot tydeligvis Newa få siste ord og så ble hun bare enda mer kjepphøy.

Jeg liker ikke Charlotte og håper hun fyker, men akkurat nå håper jeg Newa går først. Så Charlotte. Så Mathias og AM. 

Anonymkode: af407...ca1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tipper Karoline får fredninga. Det smarteste av henne da er å stelle seg bak Erik, for ved siden av Karoline og Leo som det sterkeste paret er det Erik og Ingrid som er sterke sammen så det vil være taktisk det beste å splitte de to, for å selv gå tilbake til Leo neste uke og stå som det eneste sterke paret.

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...