Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er vel kåt da. Tror det kunne vært bra for henne å fått seg en solid runde. 

Newa trenger pikk :) 

Anonymkode: 87d18...8df

:fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Solstrålen. skrev:

Herregud! Hva er det som skjer med Newa? Viser hun sitt sanne ansikt? Hadde aldri trodd hun kunne overkjøre noen på den måten i en diskusjon. Kunne spart seg fra å være frekk da. 

Blir komisk hvis hun sender ut MP og Oscar ikke vil stå med henne, så mister hun alle alternativene sine og indirekte sender seg selv hjem. 

Ja, MP skal jo låses med Ine (Etter planen) og hvis Oscar låses med Charlotte, er jo hun fucket. Siden hun er så desperat og klengete, så er det godt mulig han vil stå med Charlotte. Jeg håper egentlig Newa ryker denne uka.

Anonymkode: c5a01...ccf

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Litt OT: Syns den «Ingrid er gravid» PR greia til hu og Erik var helt tragisk. Spesielt i og med at Erik i flere uker nå har snakket om hvor tragisk det er med clickbaits og at man selger troverdigheten sin for clicks og penger. Og så gjør han akkurat det samme (og en ganske kraftig en, selvom den er fryktelig kjedelig og oppbrukt nå) selv??? Respekten for begge to sank en del hakk der. 

Anonymkode: e6da0...71d

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er vel kåt da. Tror det kunne vært bra for henne å fått seg en solid runde. 

Newa trenger pikk :) 

Anonymkode: 87d18...8df

Hun fikk jo en liten smakebit av Erik for en stund siden da... :P
Jeg tror hun går på en smell med Oscar også. Mulig han vil ligge med henne men han er neppe noe mer interessert enn det. Selv om hun sier at hun bare vil ha noen netter med ham så tviler jeg sterkt på at det er så enkelt for henne, hun er jo tross alt den som er mest gira på å finne kjærligheten der inne.

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hun fikk jo en liten smakebit av Erik for en stund siden da... :P
Jeg tror hun går på en smell med Oscar også. Mulig han vil ligge med henne men han er neppe noe mer interessert enn det. Selv om hun sier at hun bare vil ha noen netter med ham så tviler jeg sterkt på at det er så enkelt for henne, hun er jo tross alt den som er mest gira på å finne kjærligheten der inne.

Oscar virker lei allerede. Hun går nok på samme smell igjen. Håper hun ser hvor desperat og klengete hun er. At hun roer seg litt. Ikke hiver seg over den første og beste hun ser på byen liksom.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har sett dagens episode og Newa er så jævlig irriterende!! :bond:

Anonymkode: 104c4...bb6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett dagens episode og Newa er så jævlig irriterende!! :bond:

Greit å gå i spoilertråden hvis du vil spoile. Her diskuterer vi episoder og hendelser utifra sendetid på TV. Har sett episoden selv, men klarer å vente til episoden er tilgjengelig for alle..

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit å gå i spoilertråden hvis du vil spoile. Her diskuterer vi episoder og hendelser utifra sendetid på TV. Har sett episoden selv, men klarer å vente til episoden er tilgjengelig for alle..

Åh, er det spoilling å si noen er irriterende? :klo:

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så for noen uker tilbake paradise Danmark, den siste sesongen. Og fysøren så mye bedre den var. Ikke bare taktikkprat hele tiden, de gjorde morsomme ting og lagde show. Samtidig var produksjonen sykt uforutsigbar, og det var ingen faste dager folk sjekket inn på. Noen sjekket inn bare et par timer før parseremoni med makt osv, det var mye morsommere! 

Alle episodene i det norske er sånn her: 

frokost, masse uinteressant babling 

oppdrag/pandoras/utsjekk osv

fest 

Og det er det. Kan jo spå en episode før man har sett den, kjeeedelig

Anonymkode: b2169...550

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig grov spoiler hun kom med også!! Jeg skal legge meg så jeg gidder ikke vente en time med å si dette, dere får bare lukke øynene: jeg syns Newa viste seg fra en skikkelig ekkel side i dag i måten hun snakket til Charlotte, fikk skikkelig vondt av Charlotte! Vi har jo ikke sett så mye av hvordan Charlotte er på hotellet med de andre, så jeg vet ikke om det var "fortjent" eller ikke, men likevel skikkelig ekkelt gjort å snakke sånn til henne.

Jeg har egentlig likt Newa hele veien, men nå håper jeg hun ryker. Hun virker veldig lite empatisk når hun er så drøy mot andre deltagere i en sårbar situasjon, og så blir dritsur og lei seg når hun kanskje er i fare selv..

Anonymkode: 3d70f...042

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper Charlotte ryker snart. Hennes holdning mot Newa og Andres er så jævla forkastelig. Orker ikke det drittet fra kjeften hennes og vurderer faktisk å legge paradise hotel på hylla på grunn av henne

Anonymkode: 065e0...f2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heier på Caroline og Leo👏

Anonymkode: b3151...72e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig Newa ryker i morgen. Ellers vet jeg ikke hvor mye lenger jeg orker å se på... Kan se for meg det blir heftig med skriking om det skulle skje 😂 Når hun klarer å bli så pottesur over at en jente prøvde å klare ett oppdrag, som det egentlig var vesentlig at hun klarte for å få bli, da er man tydlig dårlig på å forstå at dette er et spill. «Ja men hadde det gått så hadde jo jeg ryket i morgen» Eh ja, det var jo poenget. Charlotte og de andre skylder da ikke deg å få bli på hotellet på dems egen bekostning. Alle har da rett til å prøve å redde seg selv, var jo Newa som fikk hun på solo til å starte med. Holdningen hennes mot Charlotte var veldig fæl i dag. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig Newa ryker i morgen. Ellers vet jeg ikke hvor mye lenger jeg orker å se på... Kan se for meg det blir heftig med skriking om det skulle skje 😂 Når hun klarer å bli så pottesur over at en jente prøvde å klare ett oppdrag, som det egentlig var vesentlig at hun klarte for å få bli, da er man tydlig dårlig på å forstå at dette er et spill. «Ja men hadde det gått så hadde jo jeg ryket i morgen» Eh ja, det var jo poenget. Charlotte og de andre skylder da ikke deg å få bli på hotellet på dems egen bekostning. Alle har da rett til å prøve å redde seg selv, var jo Newa som fikk hun på solo til å starte med. Holdningen hennes mot Charlotte var veldig fæl i dag. 

Kk.

Anonymkode: fde5c...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Men hva SERIØST er galt med «øyevippene» til Charlotte?? Ser bare så komisk ut. 😅

Anonymkode: 87067...33b

• Liker 13
Skrevet

Så dialekt-forvirret hun Charlotte er. I én og samme setning slår hun over fra skikkelig lyngdøl til en eller annen blandingsdialekt. Nesten komisk å høre på:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dumt Anders røk. Han er jo skikkelig kjekk og herlig :( 

Anonymkode: 482c6...86a

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Hårstrikk79 said:

Så dialekt-forvirret hun Charlotte er. I én og samme setning slår hun over fra skikkelig lyngdøl til en eller annen blandingsdialekt. Nesten komisk å høre på:) 

Hun har sagt at hun er fra Lyngdal men bor i Bergen. Noen tar bare lett andre dialekter, og spesielt når de er såpass like.

Anonymkode: 8a7e8...aa0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun har sagt at hun er fra Lyngdal men bor i Bergen. Noen tar bare lett andre dialekter, og spesielt når de er såpass like.

Anonymkode: 8a7e8...aa0

Jeg har bodd i Lyngdal i mange år. Og den andre dialekten hun prater, ligner ikke på Lyngdalsdialekten i det hele tatt. Syns bare det er fasinerende at hun snakker to ulike dialekter i samme setning😀

Skrevet

Tipper at Anders ga fredningen til Karoline, og håper at hun bruker fredningen til å sende hjem Newa! Håper de sender inn noen gamle deltakere snart for å gjøre det litt spennende

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...