Gå til innhold

Mange slappe underliv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en vanskelig og håpløs situasjon.
Jo flere barn mannen har gitt henne, jo større pikk krever hun til gjengjeld!

Hilsen, 

Frustrert 3 barnsfar

Anonymkode: 5a3b4...ed7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne diskusjonen er egentlig ganske tåpelig, for jeg er EN kvinne, men jeg kan være både supertrang og vid. Det er mange faktorer som virker inn på hvor trang eller vid jeg er: Hvor i syklusen jeg er, grad av opphisselse og hvor våt jeg er. Stilling har også sitt å si.

Siden jeg kjører en og samme mann hele tiden, så er det ikke slik at jeg er trang eller vid i forhold til hans penis, for den er ganske så konstant størrelse på. Likevel er det altså slik at noen ganger oppleves jeg som så trang for mannen min at han spør meg om det går bra, og andre ganger er det så liten friksjon at jeg ber om en aldri så liten tørkepause. 

Jeg trener, men som en tidligere har nevnt har det utrolig lite betydning for hvor trang eller vid jeg er. Knipeøvelser har betydning for å forebygge inkontinens, og jeg tror at det hjelper for sterkere orgasmer. Likevel, det er den treningen jeg gjør av HELE kroppen (spesielt kjernemuskatluren) som først og fremst har gitt meg sterkere orgasmer, og at jeg ikke lenger ber om nåde etter 2-3 orgasmer, men orker mange. 

I noen stillinger er det dessuten vanskelig for meg å bruke musklene mine, fordi måten han ligger på meg låser/nærmest paralyserer kroppen min. I misjonær f. eks. Ligger han rett på meg, så låser han i stor grad bena og underlivet mitt. Får jeg bare en liten pute under rumpen gir det meg space og mulighet til å bruke muskler i rumpe, lår og underliv. En liten justering som gir stort utslag i hvor aktiv jeg kan være. Og mye mulig i hvor vid/trang jeg oppleves. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...