Gå til innhold

Mange slappe underliv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, pewdiepie skrev:

jeg har hatt sex med over 100 kvinner i mitt liv og alle er forskjellige. de fleste hadde normale, noen hadde trange og endel hadde vide. det er ivertfall mer vide enn trange som jeg har vært borti og penisen min er midt på treet.

jeg tror alt er genetisk og litt hva de har hatt opp i slufsa fra før av

Kanskje normalen ikke er å være direkte trang da?

Hvor mye friksjon/klem vil du si er normalt? Hva er vidt, og hva er trangt?

Anonymkode: 8ace2...766

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje normalen ikke er å være direkte trang da?

Hvor mye friksjon/klem vil du si er normalt? Hva er vidt, og hva er trangt?

normalen funker jevlig bra og det er ingen som kan klage på det. trang mus er det absolutt aller beste, da kjenner man sinnsykt mye og det er så digg. har du vid så go home

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, pewdiepie skrev:

normalen funker jevlig bra og det er ingen som kan klage på det. trang mus er det absolutt aller beste, da kjenner man sinnsykt mye og det er så digg. har du vid så go home

Ja ok, virket som du ikke syntes det var bra nok.

Hvordan kjennes de forskjellige ut? Kan du sammenligne det med noe? Ikke lett å si om man er normal eller vid. Aner ikke hva man skal sammenligne med.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Outlander skrev:

God damn Er jeg glad jeg har en god mann å dele livet med- stakkars dere jenter som havner opp med disse drittsekker. Spesielt etter du føder! 

Slapp helt av. Er fortsatt mye flere damer som dumper menn pga liten penis enn motsatt. Det ser man jo hele tiden. Må være tykk og over snittet lang som regel. Menn går faktigst langti å tilfredsstille en kvinne som regel. Kjøper dildo å bruker på henne eller sånne penisforstørrelses hylse eller hva det heter og vibratorer m.m. Menn strekker seg ofte lengre enn langt for å tilfredsstille ei dame, men det motsatte kan man vel ikke si om kvinner.

Anonymkode: e1283...533

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja ok, virket som du ikke syntes det var bra nok.

Hvordan kjennes de forskjellige ut? Kan du sammenligne det med noe? Ikke lett å si om man er normal eller vid. Aner ikke hva man skal sammenligne med.

vid kjenner man litt, men nesten ingenting, men det er spørs hvor vid hun er . Normal er som sagt normal og er mer enn godt nok. Trang er en bonus

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, pewdiepie skrev:

vid kjenner man litt, men nesten ingenting, men det er spørs hvor vid hun er . Normal er som sagt normal og er mer enn godt nok. Trang er en bonus

Ja, men hvordan vet man om man er normal eller vid?

Hvor mange fingre, hvor mye "klem" skal det være rundt én, to og tre fingre?

Skrevet

Hvis mannen maser om toeren, så er det en klar indikasjon.

Skrevet
På 6.1.2018 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Den eneste fordelen i tillegg til å hjelpe mot urinlekkasje, er at de vaginale orgasmene også kan oppleves sterkere ved en godt trent bekkenbunnsmusklatur, for disse musklene rykker under en orgasme.

Dette er ikke helt riktig. Det stemmer at det rykker i bekkenbunsmusklene under orgasme. Men i tillegg bruker man disse musklene for å FÅ orgasme. Ved å stramme og slappe av i musklene så oppnår man orgasme, og under orgasmen strammes musklene ufrivillig. I tillegg så oppleves vagina som strammere når man klemmer rundt penis med bekkenbunnsmusklene, selv om vagina egentlig ikke er blitt trangere.

• Liker 2
Skrevet

Kniper som bare det, jeg og en venninne bruker å sende hverandre knipe snaps. Ergo vi skriver kniiip og da må vi knipe uansett hvor vi er eller hva vi gjør. Det gjør det hele litt mer morsomt ;D

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig at man har respekt for hver enkelt individ som man er og at ingen skal føle skam over at man enten er for liten, vid, høy eller lav...

... men at alt skal være opp til mannens penisstørrelse er svært uberettiget urettferdig, mens ingen fokus settes på bredden av venusbegeret.

På tide at kvinnen tar litt ansvar her!

Anonymkode: 5a3b4...ed7

• Liker 3
Skrevet (endret)

Huff! Enten så har man for liten rumpe, eller for stor. 
For små brøst-for store brøst.
For tykk - for tynn.
For høy- for kort.
Og nå.. VID VAGINA!?
Javel... Snart kommer det vel en hel jævla bølge av instagram brukere som viser en hvordan en skal knipe igjen fitte musklene..:raven:

Endret av Madde123
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke møtet riktig kvinner kjære deg.  Og du traff meg ikke.  Jeg har vært med sammen mann de siste 25 år og til tross at vajayjayen min er ikke like stram som det var før jeg fikk barn fungere munnen min like bra som når jeg var 20.   Slutt å vagina shame jenter arsehole. 

Anonymkode: 8f384...bb4

det er såpass mye penisshaming, mye mer en vajayjay shaming at det der må være helt innafor :)

j

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Madde123 skrev:

Huff! Enten så har man for liten rumpe, eller for stor. 
For små brøst-for store brøst.
For tykk - for tynn.
For høy- for kort.
Og nå.. VID VAGINA!?
Javel... Snart kommer det vel en hel jævla bølge av instagram brukere som viser en hvordan en skal knipe igjen fitte musklene..:raven:

listen for menn som kvinner har er mye mye mye lengre

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig at man har respekt for hver enkelt individ som man er og at ingen skal føle skam over at man enten er for liten, vid, høy eller lav...

... men at alt skal være opp til mannens penisstørrelse er svært uberettiget urettferdig, mens ingen fokus settes på bredden av venusbegeret.

På tide at kvinnen tar litt ansvar her!

kvinner tar dessverre aldri ansvar, de skylder som oftest på andre, eller får empati/ingenstraff når gjerningen skjer

det kalles pussy pass

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet

Nok en tråd om å slenge mest mulig drit om kvinner :roll:  Noen kvinner er slappe nedentil, mens noen menn har slapp pikk og hengeballer. Get over it!

Anonymkode: 19f7f...84d

• Liker 2
Skrevet
På 6.1.2018 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Vaginaen er en muskel som utvider seg og trekker seg sammen etter behov, som alle andre muskler. Den blir ikke oppbrukt eller løs av å brukes, på samme måte som armene ikke akuratt blir oppbrukte eller løsere av å brukes heller. Vagina er som er strikk som kan utvide seg etter behov, men så fort gjenstanden som ikke strekker den ut lenger er der, så går den tilbake til opprinnelig og trang størrelse igjen (så fremt den ikke blir ødelagt, som kan skje etter flere fødsler)  så det å foreksempel ha hatt en partner som er meget velutstyrt gjør heller ikke en vagina permanent videre.n

Anonymkode: 433a4...08a

Kjøper overhodet ikke at vaginaen er en supermuskel som ved å bli opptrent (aka utvidet) til å klare å bli fistet vil falle tilbake til sin eksakte opprinnelige form bare fistingen opphører. Den vil så klart bli merkbart trangere, men aldri så trang som den en gang har vært.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hele denne tråden handler om er at kvinner ønsker så stor pikk som mulig.
Det har blitt et image.
Hvis ikke sexen er god så er det et resultat av for liten pikk.
Kanskje på tide at kvinner tar til seg hvor urettferdig dette har vært for menn at han skal føle seg mindreverdig til tross for at han egentlig er gjennomsnittlig?
Når ikke gjennomsnittet holder, da er ting feil. 
Av og til lurer jeg på om dette kan være et slags argument eller mannens motstykke til Metoo kampanjen....
I hvert fall når kvinnen i det minste kan trene opp muskulaturen, enn å "psyke" ut mannen ved å sende han til nærmeste dildobutikk.:huh:

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at grensen går ved tre barn. Den fjerde vil da ramle ut, og slarken er et faktum.

På den annen side, å stramme inn vagina, er en meget enkel kirurgisk øvelse som gjøres poliklinisk.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, DominantHr skrev:

Min erfaring er at grensen går ved tre barn. Den fjerde vil da ramle ut, og slarken er et faktum.

På den annen side, å stramme inn vagina, er en meget enkel kirurgisk øvelse som gjøres poliklinisk.

Er kastesting eller korssting best?

Anonymkode: f802a...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...