AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #21 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var flere av de damene de har ligget med som hadde slappe muskler der nede. Selv har jeg bare opplevd ei som var unormalt vid. Er jo store variasjoner, men skal ganske mye til for min del før det blir en dealbreaker. Anonymkode: e1283...533 Hvor mange er "flere"? Snakkes det om 20? 50? 200? Jeg tror ikke jeg er så fryktelig stram, er innmari dårlig på å ta knipeøvelser, men både han jeg var gift med og et par andre som jeg har datet siden den gangen har kommentert hele tiden at jeg er så stram og skulle ikke tro at jeg hadde født flere barn osv. Mulig det er jeg som er naiv altså, skal ikke påstå noe annet, men jeg syns bare det høres så rart ut at "så mange" damer er vide... Er litt enig med Wub - dersom menn klager på at så mange damer er vide så kanskje det er de som klager som er fellesnevneren og ikke damene? 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner tror de ikke trenger å gjøre noe i senga. De tror det kun holder å suge. Er sexen dårlig, er det mannens feil. Enten fordi han har for liten eller fordi han ikke kan bruke den. Det er alltid mannens feil... i kvinnens hode. Kvinner? Eller kvinnen din? Syns litt synd på deg som har funnet deg en kvinne som klager på hvor dårlig du er i senga. Anonymkode: 4bc2b...063 1
Zanzibar3 Skrevet 6. januar 2018 #22 Skrevet 6. januar 2018 Ser ut som flere her bør lese denne: https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201109/the-rare-truth-about-tight-and-loose-women 1
Jølle Skrevet 6. januar 2018 #23 Skrevet 6. januar 2018 5 timer siden, Charlene87 skrev: ja, jeg pleier å ta knipeøvelser Hvordan fungere egentlig det?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #24 Skrevet 6. januar 2018 16 minutter siden, Jølle skrev: Hvordan fungere egentlig det? for eksempel forsøke å klemme ping pong baller flate når man f.eks sitter på bussen og har ingen ting annet å gjøre er mitt beste tips Anonymkode: 5a3b4...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #25 Skrevet 6. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha pratet med kompiser om sex en del, så blir jeg overrasket over at så mange jenter har såpass slapp muskulatur i underlivet. Kan skjønne at damer som har født barn kan få komplikasjoner, men hvordan har det seg at mange jenter har så trente muskler der nede? Har heldigvis bare opplevd ei jente med unormalt vid vagina, men regner med at det må være like skuffende som å møte en mann med mikropenis. Pleier dere jenter/damer å ta knipeøvelser? Anonymkode: e1283...533 Da henter du deg ei thaidame Punktum! Og husk å henge denne på kofferten: " Liten tiss på tur".. Anonymkode: 77dc7...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #26 Skrevet 6. januar 2018 Her er det motsatt, sex er så uendelig smertefullt, nettopp fordi jeg er for trang. Vi må også ta de utrolig rolig og sakte , og må ha glideliddel som hjelp. Men selv da er det et smertehelvete uten like. Jeg er trang og han er vanlig vill jeg tro. Anonymkode: 12e59...0d2
Jølle Skrevet 6. januar 2018 #27 Skrevet 6. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: for eksempel forsøke å klemme ping pong baller flate når man f.eks sitter på bussen og har ingen ting annet å gjøre er mitt beste tips Anonymkode: 5a3b4...ed7 Jeg er ikke jente med vagina,så trenger ingen tips.Var bare interessant hvordan kvinner egentlig trener opp musa for å bli strammere
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #28 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Jølle skrev: Jeg er ikke jente med vagina,så trenger ingen tips.Var bare interessant hvordan kvinner egentlig trener opp musa for å bli strammere Når man har sex så kan kvinnen klemme rundt penis for at det skal bli strammere. Det er akkurat samme type klemming når man skal ta knipeøvelser. Anonymkode: 4bc2b...063
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #29 Skrevet 6. januar 2018 Jenter snakker om penisstørrelser med venninder, men menn gjør ikke det med kompiser. Her er det en gutt med liten pikk som prøver å ta hevn gitt Anonymkode: 433a4...08a 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #30 Skrevet 6. januar 2018 11 timer siden, Jølle skrev: Jeg er ikke jente med vagina,så trenger ingen tips.Var bare interessant hvordan kvinner egentlig trener opp musa for å bli strammere Det er samme muskelen som gutter bruker for å "bevege" på penis. Når mannen strammer så beveger penisen seg litt opp. På kvinnen så skjer det i skjeden. Det er bekkenmuskulaturen som strammes. Anonymkode: 69a4c...5de 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #31 Skrevet 6. januar 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange er "flere"? Snakkes det om 20? 50? 200? Jeg tror ikke jeg er så fryktelig stram, er innmari dårlig på å ta knipeøvelser, men både han jeg var gift med og et par andre som jeg har datet siden den gangen har kommentert hele tiden at jeg er så stram og skulle ikke tro at jeg hadde født flere barn osv. Mulig det er jeg som er naiv altså, skal ikke påstå noe annet, men jeg syns bare det høres så rart ut at "så mange" damer er vide... Er litt enig med Wub - dersom menn klager på at så mange damer er vide så kanskje det er de som klager som er fellesnevneren og ikke damene? Kvinner? Eller kvinnen din? Syns litt synd på deg som har funnet deg en kvinne som klager på hvor dårlig du er i senga. Anonymkode: 4bc2b...063 Så da mener du selvsagt også at kvinner som klager på at mannen har liten penis egentlig selv er vide og at mannen slettes ikke har liten penis? Eller er dette noe som kun gjelder menn? Bare menn kan ha utstyr under gjennomsnitt? Anonymkode: af698...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #32 Skrevet 6. januar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Pleier dere jenter/damer å ta knipeøvelser? Anonymkode: e1283...533 Knipeøvelser gjør ikke vagina trangere. Knipeøvelser er for å forhindre eller forminske inkonsinens/urinlekkasje. Damer som ikke lekker trenger ikke ta knipeøvelser, men man anbefaler det under og etter en graviditet fordi mange kvinner opplever urinlekkasje da. Man blir heller ikke videre i vagina av en fødsel, men etter mange fødsler kan musklaturen revne og da oppleves man slappere/videre. Den eneste fordelen i tillegg til å hjelpe mot urinlekkasje, er at de vaginale orgasmene også kan oppleves sterkere ved en godt trent bekkenbunnsmusklatur, for disse musklene rykker under en orgasme. Så å trene knipeøvelser for å få en strammere vagina er bortkastet, for det skjer ikke og går ikke an, men det er nyttig for å få sterkere orgasme og forhindre urinlekkasje. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Var ikke flertallet, men en god del. Kanskje ca 20-35%. De har hatt ganske mange partnere også da, så kan jo være derfor de har truffet på en del som var videre enn snittet. Selv har jeg tosifret antall og bare opplevd ei som føltes som for vid, selv om det også er indivuduelle forskjeller på alle jeg har ligget med. Men ingen av de andre har vært et problem bortsett fra et par som føltes for trange og vi måtte bruke veldig lang tid på foreplay og glidemiddel. Anonymkode: e1283...533 Det er heller ikke riktig at det er noen sammenheng med antall partnere og hvor vid eller trang vagina er. Vaginaen er en muskel som utvider seg og trekker seg sammen etter behov, som alle andre muskler. Den blir ikke oppbrukt eller løs av å brukes, på samme måte som armene ikke akuratt blir oppbrukte eller løsere av å brukes heller. Vagina er som er strikk som kan utvide seg etter behov, men så fort gjenstanden som ikke strekker den ut lenger er der, så går den tilbake til opprinnelig og trang størrelse igjen (så fremt den ikke blir ødelagt, som kan skje etter flere fødsler) så det å foreksempel ha hatt en partner som er meget velutstyrt gjør heller ikke en vagina permanent videre. Jeg tenker at disse kompisene dine er sure fordi de har liten penis eller fordi de har blitt avvist av jenta og er veldig uerfarne med lite kunnskap når det kommer til sex og kvinnekropp og vagina. Men hva mener du egentlig med at de sier det er "mange slappe underliv" og ca 20-35%? Mener du at de sitter å forteller deg detaljert etter hver enkelt kvinne de har ligget med om vaginaen hennes? Lite trolig. 20-35% er heller ikke "mange" i den forstand, og med tanke på at 40% menn har penisstørrelse under den gjennomsnittsstørrelsen kvinner foretrekker så er det kanskje ikke så rart at de opplever kvinnene "vide" heller. Anonymkode: 433a4...08a 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #33 Skrevet 6. januar 2018 12 timer siden, Jølle skrev: Jeg er ikke jente med vagina,så trenger ingen tips.Var bare interessant hvordan kvinner egentlig trener opp musa for å bli strammere Det er faktisk mer nyttig for menn seksuelt sett å trene bekkenbunnsmusklaturen sin , PC muskelen som den heter. For det gjør at man holder mye lenger i senga, og får mye kraftigere orgasme, og har lettere for å oppnå multiorgasmer Det går ikke an å trene opp musa for å bli strammere generelt sett. Det er en myte som uvitende menn tror. Se mitt innlegg over. Anonymkode: 433a4...08a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #34 Skrevet 6. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Det er faktisk mer nyttig for menn seksuelt sett å trene bekkenbunnsmusklaturen sin , PC muskelen som den heter. For det gjør at man holder mye lenger i senga, og får mye kraftigere orgasme, og har lettere for å oppnå multiorgasmer Det går ikke an å trene opp musa for å bli strammere generelt sett. Det er en myte som uvitende menn tror. Se mitt innlegg over. Anonymkode: 433a4...08a Det er ikke mulig å trene opp en muskel for å holde lengre i sengen eller for å få lengre/multi orgasmer. Det er en mye som mange uvitende damer tror. Det er derimot mulig å trene opp musklene i underlivet for kvinner slik at de kan knipe med disse under sex for å føles trangere ut. Anonymkode: af698...3bf 3
Gjest GiftMann38 Skrevet 6. januar 2018 #35 Skrevet 6. januar 2018 12 hours ago, Zanzibar3 said: Ser ut som flere her bør lese denne: https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201109/the-rare-truth-about-tight-and-loose-women Tror ikke det er så mye å lære om et fysiologisk fenomen i et psykologisk tidsskrift gitt.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #36 Skrevet 6. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mulig å trene opp en muskel for å holde lengre i sengen eller for å få lengre/multi orgasmer. Det er en mye som mange uvitende damer tror. Det er derimot mulig å trene opp musklene i underlivet for kvinner slik at de kan knipe med disse under sex for å føles trangere ut. Anonymkode: af698...3bf Da har du litt å lære om sexologi gitt. Ta for eksempel et kurs i www.avansertseksualitet.no eller bruk det uendelige internettet. Du går glipp av et mye mer fantastisk sexliv om du som mann ikke trenger pc muskelen din for lengre utholdelse og sterkere orgasmer. Og nei, det går ikke ann å bli trangere for kvinner av å gjøre knipeøvelser, men som du sier kan man bruke disse musklene under samleie og dermed "klemme" litt rundt penis, men det er jo bare i noen sekunder, som når man flexer en hvilken som helst annen muskel, og ikke noe man kan holde under hele samleiet. Anonymkode: 433a4...08a 5
Zanzibar3 Skrevet 6. januar 2018 #37 Skrevet 6. januar 2018 2 timer siden, GiftMann38 skrev: Tror ikke det er så mye å lære om et fysiologisk fenomen i et psykologisk tidsskrift gitt. Da har du ikke lest teksten 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 6. januar 2018 #38 Skrevet 6. januar 2018 3 minutter siden, Zanzibar3 said: Da har du ikke lest teksten Det stemmer
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #39 Skrevet 6. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Knipeøvelser gjør ikke vagina trangere. Knipeøvelser er for å forhindre eller forminske inkonsinens/urinlekkasje. Damer som ikke lekker trenger ikke ta knipeøvelser, men man anbefaler det under og etter en graviditet fordi mange kvinner opplever urinlekkasje da. Man blir heller ikke videre i vagina av en fødsel, men etter mange fødsler kan musklaturen revne og da oppleves man slappere/videre. Den eneste fordelen i tillegg til å hjelpe mot urinlekkasje, er at de vaginale orgasmene også kan oppleves sterkere ved en godt trent bekkenbunnsmusklatur, for disse musklene rykker under en orgasme. Så å trene knipeøvelser for å få en strammere vagina er bortkastet, for det skjer ikke og går ikke an, men det er nyttig for å få sterkere orgasme og forhindre urinlekkasje. Det er heller ikke riktig at det er noen sammenheng med antall partnere og hvor vid eller trang vagina er. Vaginaen er en muskel som utvider seg og trekker seg sammen etter behov, som alle andre muskler. Den blir ikke oppbrukt eller løs av å brukes, på samme måte som armene ikke akuratt blir oppbrukte eller løsere av å brukes heller. Vagina er som er strikk som kan utvide seg etter behov, men så fort gjenstanden som ikke strekker den ut lenger er der, så går den tilbake til opprinnelig og trang størrelse igjen (så fremt den ikke blir ødelagt, som kan skje etter flere fødsler) så det å foreksempel ha hatt en partner som er meget velutstyrt gjør heller ikke en vagina permanent videre. Jeg tenker at disse kompisene dine er sure fordi de har liten penis eller fordi de har blitt avvist av jenta og er veldig uerfarne med lite kunnskap når det kommer til sex og kvinnekropp og vagina. Men hva mener du egentlig med at de sier det er "mange slappe underliv" og ca 20-35%? Mener du at de sitter å forteller deg detaljert etter hver enkelt kvinne de har ligget med om vaginaen hennes? Lite trolig. 20-35% er heller ikke "mange" i den forstand, og med tanke på at 40% menn har penisstørrelse under den gjennomsnittsstørrelsen kvinner foretrekker så er det kanskje ikke så rart at de opplever kvinnene "vide" heller. Anonymkode: 433a4...08a Ingen av de har det som kategoriseres som liten penis og ingen ble dumpet. Var bare en følelse de hadde av samleiet og ikke noe de fortalte disse jentene om. De fant på en unnskylding å gikk videre. Hadde de hatt liten penis kunne jeg forstått at de føltes vide ut. Nå er det vel sånn at de fleste jenter og damer også har dildo. Disse er ofte større enn penis til partner, så kanskje ikke så rart at de føles vide ut da. Har vært i spessielt et langvarig forhold. Der føltes hun veldig trang ut da vi ble sammen, men gradvis føltes hun videre og videre. Var hun jeg tilslutt gjorde det slutt med pga jeg fikk liten nytelse av sexen. Hun kjøpte seg dildo og vibratorer som gradvis ble større og større, og etter hvert føltes hun såpass vid ut at samleie ga meg ingen ting. Hun selv likte å ha samleie, men følte at det ikke var like deilig når det ikke gav meg like mye som før. Anonymkode: e1283...533 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #40 Skrevet 6. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de har det som kategoriseres som liten penis og ingen ble dumpet. Var bare en følelse de hadde av samleiet og ikke noe de fortalte disse jentene om. De fant på en unnskylding å gikk videre. Hadde de hatt liten penis kunne jeg forstått at de føltes vide ut. Nå er det vel sånn at de fleste jenter og damer også har dildo. Disse er ofte større enn penis til partner, så kanskje ikke så rart at de føles vide ut da. Har vært i spessielt et langvarig forhold. Der føltes hun veldig trang ut da vi ble sammen, men gradvis føltes hun videre og videre. Var hun jeg tilslutt gjorde det slutt med pga jeg fikk liten nytelse av sexen. Hun kjøpte seg dildo og vibratorer som gradvis ble større og større, og etter hvert føltes hun såpass vid ut at samleie ga meg ingen ting. Hun selv likte å ha samleie, men følte at det ikke var like deilig når det ikke gav meg like mye som før. Anonymkode: e1283...533 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaginaen er en muskel som utvider seg og trekker seg sammen etter behov, som alle andre muskler. Dette er jo bare tull. Alle som er litt oppegående vet at alle muskler i kroppen kan trenes og gjøres sterkere, musklene blir større og vil således gjøre skjeden trangere. Anonymkode: 5a3b4...ed7 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå