Gå til innhold

Mange slappe underliv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha pratet med kompiser om sex en del, så blir jeg overrasket over at så mange jenter har såpass slapp muskulatur i underlivet. Kan skjønne at damer som har født barn kan få komplikasjoner, men hvordan har det seg at mange jenter har så trente muskler der nede? Har heldigvis bare opplevd ei jente med unormalt vid vagina, men regner med at det må være like skuffende som å møte en mann med mikropenis. Pleier dere jenter/damer å ta knipeøvelser?

Anonymkode: e1283...533

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige nedentil, akkurat som menn er. 

Jeg sliter med det motsatte, og det er heller ikke gøy. 

Anonymkode: 754b2...728

• Liker 15
Gjest FitForFight
Skrevet

Nok en tråd for å provosere og vi venter i spenning på svar. 

Typisk helg på kg! 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange da? 

Anonymkode: 4bc2b...063

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha pratet med kompiser om sex en del, så blir jeg overrasket over at så mange jenter har såpass slapp muskulatur i underlivet. Kan skjønne at damer som har født barn kan få komplikasjoner, men hvordan har det seg at mange jenter har så trente muskler der nede? Har heldigvis bare opplevd ei jente med unormalt vid vagina, men regner med at det må være like skuffende som å møte en mann med mikropenis. Pleier dere jenter/damer å ta knipeøvelser?

Kvinner tror de ikke trenger å gjøre noe i senga. De tror det kun holder å suge. Er sexen dårlig, er det mannens feil. Enten fordi han har for liten eller fordi han ikke kan bruke den. Det er alltid mannens feil... i kvinnens hode.

Anonymkode: 6afc2...0cd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner tror de ikke trenger å gjøre noe i senga. De tror det kun holder å suge. Er sexen dårlig, er det mannens feil. Enten fordi han har for liten eller fordi han ikke kan bruke den. Det er alltid mannens feil... i kvinnens hode.

Anonymkode: 6afc2...0cd

Det skal sies at det er STOR variasjon på hvordan menn "bruker den". 

Anonymkode: 5a77b...7df

• Liker 12
Skrevet

ja, jeg pleier å ta knipeøvelser

Skrevet (endret)

Jeg liker vide damer for jeg har ganske tykk snabel. Men jeg ser at det kan være problematisk for gutta som ikke har så store staker å rutte med

Endret av WubWub
  • Liker 19
Gjest Axl Rose
Skrevet

Det er verre med de som er veldig trange. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange da? 

Anonymkode: 4bc2b...063

Var flere av de damene de har ligget med som hadde slappe muskler der nede. Selv har jeg bare opplevd ei som var unormalt vid. Er jo store variasjoner, men skal ganske mye til for min del før det blir en dealbreaker. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Axl Rose skrev:

Det er verre med de som er veldig trange. 

Ja blir jo like ille det. Betyr at man ikke kan nyte sexen i begge tilfeller. Akkurat som når jenta får smerte av samleie. Opplevd det også, og er like kjipt egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det så vanlig å være vid? Jeg tar aldri knipeøvelser, men allikevel er jo nok heller litt trang. Jeg er i et fast forhold og har mye sex, men vi må alltid starte veldig forsiktig fordi det gjør vondt og er trangt med en gang, selv om jeg er våt. 

Anonymkode: 62af0...c02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så vanlig å være vid? Jeg tar aldri knipeøvelser, men allikevel er jo nok heller litt trang. Jeg er i et fast forhold og har mye sex, men vi må alltid starte veldig forsiktig fordi det gjør vondt og er trangt med en gang, selv om jeg er våt. 

Anonymkode: 62af0...c02

Ja er like vanlig å være vid som det er for menn å ha stor penis. På samme måte som det er like vanlig å være trang som å ha liten penis. De fleste ligger nok innenfor normalen håper, men hørt noen historier der jeg begynner å lure.

• Liker 5
Skrevet (endret)
På 2018-01-05 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Etter å ha pratet med del kompiser om dette, altså om menn, hvis sitter på helgekvelder og helligdager å skriver tråder om slappe underliv og kvipeøvelser på et kvinnekorm, er de overasket og vi enige om at dette er noe av det mest skadede fenomentet vi har vært bort i.

:baby:

Endret av Perle
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Perle skrev:

Etter å ha pratet med del kompiser om dette, altså om menn, hvis sitter på helgekvelder og helligdager og skriver tråder om slappe underliv og kvipeøvelser på et kvinnekorm, er de overasket og vi enige om at dette er noe av det mest skadede fenomentet vi har vært bort i. :baby:

Ja er jo så klart skuffende om alt annet klaffer med ei dame og så blir sexen så skuffende. Det er jo ødeleggende. Akkurat som alle damer missliker sterkt en mikropenis. Er ikke det like naturlig at menn ikke liker det som kvinner ikke kan fordra en mikropenis?

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja blir jo like ille det. Betyr at man ikke kan nyte sexen i begge tilfeller. Akkurat som når jenta får smerte av samleie. Opplevd det også, og er like kjipt egentlig.

Jeg nyter sexen uansett. Ikke noe problem om hun er vid.Synes jeg, men vi er alle forskjellig.

Skrevet

Jeg tenker det dithen at , om en mann syntes alle jenter er vide så er forklaringen ; han har en bitteliten penis. 

• Liker 12
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Er dette han kompisen han som har pult seg gjennom hele verden og funnet ut at norske kvinner er de mest slarkete?

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er slarkete, men mannen er fornøyd. Han har en stor og tykk tar hele.

Gjør og knipe øvelser. Kjenner ikke forskjell fra før jeg fødte tvillinger og til nå.

Anonymkode: 897db...e9b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...