AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #101 Del Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Dette her minner meg om to barn i sandkassa som slår hverandre med spaden. Unge 1: Au, du slo meg med spaden. *klask* Unge 2: Nei, det gjorde jeg ikke det såh, du slo meg med spaden! *klask* Unge 1: Åh, nå slo du meg igjen... *klask* Unge 2: Nei, det var du som slo meg! Slutt! *klask* Og sånn går no dagan. Anonymkode: a8958...b0b 🤪🤪🤪 Anonymkode: 659e2...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 5. januar 2018 #102 Del Skrevet 5. januar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både min venninne og jeg har egne biler. Og venninna mi logget på min konto med min bruker og posta. Så har ingen kopier. Hun posta selv. Så skrev jeg teksten. Hun er helt knust og sliten av å ha det slik. Men hun tar poenget og holder seg inna søstra si. Anonymkode: ec48a...950 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere meldinger: Samme personer. Her er enda et bevis på at grå dikterer hva grønn skal si og gjøre. Anonymkode: ec48a...950 Du har ingen kopier, venninna di logget inn kontoen din for å poste bildene her. For så, 25 minutter senere har du plutselig enda flere skjermbilder. Bruker visst kontoen din en del, denne venninnen din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #103 Del Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Mayoo skrev: Du har ingen kopier, venninna di logget inn kontoen din for å poste bildene her. For så, 25 minutter senere har du plutselig enda flere skjermbilder. Bruker visst kontoen din en del, denne venninnen din. Anonymkode: a8958...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #104 Del Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo du. Grå er jo den hissige her. Usaklig på alle møter og drar inn en tredjeperson for å manipulere. Og hvem faen bryr seg om man har smileys eller ikke på SMS. Hun sier at grønn skal si til ungen sin (antar jeg ut fra tråden) at det ikke er barnslig fordi HUN mener det. Hun bestemmer jo alt her. Anonymkode: 659e2...6a7 . Anonymkode: 3654d...4b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #105 Del Skrevet 5. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Dette her minner meg om to barn i sandkassa som slår hverandre med spaden. Unge 1: Au, du slo meg med spaden. *klask* Unge 2: Nei, det gjorde jeg ikke det såh, du slo meg med spaden! *klask* Unge 1: Åh, nå slo du meg igjen... *klask* Unge 2: Nei, det var du som slo meg! Slutt! *klask* Og sånn går no dagan. Anonymkode: a8958...b0b Nettopp. Anonymkode: 3654d...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #106 Del Skrevet 5. januar 2018 Søstre krangler. Sånn er det bare. Anonymkode: 8b056...97b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #107 Del Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Søstre krangler. Sånn er det bare. Anonymkode: 8b056...97b Det stemmer ikke. Har aldri kranglet med min søster en eneste gang, vi er langt oppi årene. Anonymkode: 3654d...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #108 Del Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Søstre krangler. Sånn er det bare. Anonymkode: 8b056...97b Joda, folk krangler. Men det får vel være måte på. Synes litt synd på grå som på hevde seg selv på en slik måte at hun blir nedlatende. Diktering fra hennes side om hva som er rett og galt i hennes øyne virker det som. Det hun mener er rett skal visst være rett for alle. Anonymkode: 4ce8c...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #109 Del Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke. Har aldri kranglet med min søster en eneste gang, vi er langt oppi årene. Anonymkode: 3654d...4b5 Nei så når det ikke stemmer for deg så stemmer det ikke for noen andre? Anonymkode: 8b056...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #110 Del Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, folk krangler. Men det får vel være måte på. Synes litt synd på grå som på hevde seg selv på en slik måte at hun blir nedlatende. Diktering fra hennes side om hva som er rett og galt i hennes øyne virker det som. Det hun mener er rett skal visst være rett for alle. Anonymkode: 4ce8c...b1f Jeg ser virkelig ikke den ene som noe bedre enn den andre jeg altså. Anonymkode: 8b056...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #111 Del Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei så når det ikke stemmer for deg så stemmer det ikke for noen andre? Anonymkode: 8b056...97b Nei, men jeg ødela generaliseringen din. Anonymkode: 3654d...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 5. januar 2018 #112 Del Skrevet 5. januar 2018 Jammen like greit at man er for voksen til å holde på sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #113 Del Skrevet 5. januar 2018 41 minutter siden, Mayoo skrev: Du har ingen kopier, venninna di logget inn kontoen din for å poste bildene her. For så, 25 minutter senere har du plutselig enda flere skjermbilder. Bruker visst kontoen din en del, denne venninnen din. Usaklig. Spiller ingen rolle hvem ts er i denne sammenhengen. Sier hun at hun er veninna så er hun sikkert det. Ingen grunn til å tro noe annet såfremt ikke du skal lage drama om det også. Anonymkode: 4ce8c...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #114 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har biler, hvorfor forventer dere at andre skal hente dere? Anonymkode: 3654d...4b5 Forventning er det jo ærlig talt ikke. Hun skrev bare hva hun hadde tenkt og godtok et nei. Trenger ikke bli totalidiot fordi og slenge med slarva. Anonymkode: 4ce8c...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 5. januar 2018 #115 Del Skrevet 5. januar 2018 Har sympati med grå. Ja, hun tar av og tar en hel diskusjon bare fordi søsteren "regnet med" å bli tilbudt å bli kjørt. Men det er jo tydelig at det har bygget seg opp over tid. Grønn er også kontrollerende. Når grå prøver å forklare sin sak så er det beordrende "nå slutter du", type "nå er det nok!"-meldinger. Typisk sånne som skal kontrollere og bestemme over andre. At når noen sier noe upopulært da skal de bare holde kjeft. LOL, nå leste jeg andre diskusjonen, hva faen? Ja, da virker det som grå er spesielt kranglefant og kverulerende. Hvis jeg var grønn og virkelig ikke kjente meg igjen i disse karakteristikkene så ville jeg bare latt være å svare i stedet for å si "nå slutter du er du snill", det virker bare kontrollerende, og som at man må ha siste ord. Noe begge tilsynelatende virker som vil ha. Man kan sette grenser for seg selv ved å la være å svare på sånn. Virker som to dramaqueens begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #116 Del Skrevet 5. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Grå er den mest oppegående og redelige her, mens grønn maser og maser. Og typisk støtter alle på KG den grønne masekoppen og sier at grå er for streng.. Anonymkode: 3654d...4b5 Hun er jo ikke for streng, hun er jo helt MANIAC Anonymkode: 4ce8c...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #117 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, ♥Missy♥ skrev: Helt enig. Det beste. Men enkelte ting sier man bare ikke til andre mennesker. DETTE!! Uansett hvem som har rett eller feil her så snakker man rett og slett ikke slik til folk, og der går grå langt over streken. I alle tre postene er det jo hun som tar av. Siste post krangler hun angående smileys i meldinger. Sier som grønn: Hvordan kan man tolke en sms surt dersom det kun er vanlige ord som blir brukt????? Anonymkode: 659e2...6a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 5. januar 2018 #118 Del Skrevet 5. januar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usaklig. Spiller ingen rolle hvem ts er i denne sammenhengen. Sier hun at hun er veninna så er hun sikkert det. Ingen grunn til å tro noe annet såfremt ikke du skal lage drama om det også. Anonymkode: 4ce8c...b1f Hvor skrev jeg at det spilte en rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 5. januar 2018 #119 Del Skrevet 5. januar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: DETTE!! Uansett hvem som har rett eller feil her så snakker man rett og slett ikke slik til folk, og der går grå langt over streken. I alle tre postene er det jo hun som tar av. Siste post krangler hun angående smileys i meldinger. Sier som grønn: Hvordan kan man tolke en sms surt dersom det kun er vanlige ord som blir brukt????? Anonymkode: 659e2...6a7 Det er da mange som er gode til å være passiv aggressive på sms. Hele denne tråden vitner om at Grønn er ute etter å ta Grå - skal liksom vise for verden hva for et dårlig menneske søsteren er-holdning, så Grå er vel ikke helt på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #120 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg ødela generaliseringen din. Anonymkode: 3654d...4b5 Allmennkjent at søstre krangler, tror heller det er få unntak. Anonymkode: 8b056...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå