Gå til innhold

SMS drama!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beskylder du alle for å være grønn her?? Jeg er Ts altså. 

Anonymkode: ec48a...950

Denne problemstillingen er vel ganske vanlig jevnt over... du trekker ikke akkurat frem et unikt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Flere meldinger:

Samme personer.

Her er enda et bevis på at grå dikterer hva grønn skal si og gjøre. 

2471C0E2-09DB-4C27-B9F2-6D63C4750752.jpeg

FA8C4DE5-2EA9-49EA-81B6-E4E8B89A70FA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å bruke sms eller short message system slik det er skapt til å brukes?: Grønn kan du kjøre meg? Grå har dessverre ikke tid, Grønn ok, snakkes

Endret av Apis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk så fredelig verden ville vært hvis folk hadde klart å kommunisere og si i fra på en ordentlig, høflig og voksen måte :sjenert:

Anonymkode: 4a96b...69f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere meldinger:

Samme personer.

Her er enda et bevis på at grå dikterer hva grønn skal si og gjøre. 

2471C0E2-09DB-4C27-B9F2-6D63C4750752.jpeg

FA8C4DE5-2EA9-49EA-81B6-E4E8B89A70FA.jpeg

Jeg trodde grønn skulle holde seg unna søsteren? Har hun ombestemt seg og vil heller lage MER DRAMA?

Anonymkode: 3654d...4b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si jeg gleder meg til det innlegget hvor dere plutselig glemmer å sladde 😈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Flere meldinger:

Samme personer.

Slutt å legge ut folks private meldinger på nettet, TS.

Anonymkode: 9b995...15c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slutt å legge ut folks private meldinger på nettet, TS.

Anonymkode: 9b995...15c

Jeg kan ikkeeeee! Jeg mååååå! Draaaama er det jeg hekter påååå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som de to søstrene har problemer med å kommunisere. Og tviler på om forholdet kommer til å bli bedre om grå finner ut at grønn har kopiert deres private samtale og vist venninner, og spesielt ikke om hun finner ut at du lagt hele samtalen ut på Kvinneguiden. Vet grønn at du lufter deres skittentøysvasken deres her? Om det er noen som er sugen på drama så misstenkter jeg at det er deg TS. Jeg kan skjønne at du ønsker støtte venninnen din. Men hva godt kan komme ut av dette? Men noe som nesten kan garanteres er mer *bam, bam, bam* drama!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Apis skrev:

Hva er galt med å bruke sms eller short message system slik det er skapt til å brukes?: Grønn kan du kjøre meg? Grå har dessverre ikke tid, Grønn ok, snakkes

Helt enig. Det beste. Men enkelte ting sier man bare ikke til andre mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg virker det åpenbart at TS er grønn. 

Anonymkode: dcd2c...248

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde grønn skulle holde seg unna søsteren? Har hun ombestemt seg og vil heller lage MER DRAMA?

Nei. Venninna mi prøver å bevise hvordan søstra er. Tidligere meldinger. Har bedt henne slutte og sagt til admin at de skal slette tråden. Men her ser man hvordan folk som faktisk får bevis klarer å snu om på alt, og at har man ikke bevis blir man ikke trodd eller kalt for troll. Grå er faktisk ikke en snill person, men en som snur seg etter solen. Men tydeligvis at det er flere som henne her inne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Det ser ut som de to søstrene har problemer med å kommunisere. Og tviler på om forholdet kommer til å bli bedre om grå finner ut at grønn har kopiert deres private samtale og vist venninner, og spesielt ikke om hun finner ut at du lagt hele samtalen ut på Kvinneguiden. Vet grønn at du lufter deres skittentøysvasken deres her? Om det er noen som er sugen på drama så misstenkter jeg at det er deg TS. Jeg kan skjønne at du ønsker støtte venninnen din. Men hva godt kan komme ut av dette? Men noe som nesten kan garanteres er mer *bam, bam, bam* drama!!

Takk men hun hengte ut en person selv på Facebook, men bilde. Så sa hun på meldingene det er screenshot av her at hun hadde retten på sin side. Så fa har vel venninna mi det også dersom hun vil!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Venninna mi prøver å bevise hvordan søstra er. Tidligere meldinger. Har bedt henne slutte og sagt til admin at de skal slette tråden. Men her ser man hvordan folk som faktisk får bevis klarer å snu om på alt, og at har man ikke bevis blir man ikke trodd eller kalt for troll. Grå er faktisk ikke en snill person, men en som snur seg etter solen. Men tydeligvis at det er flere som henne her inne. 

Selvfølgelig er det det! For å få slutt på drama så må man selv snu seg og begynne å gå den andre veien. Det nytter ikke å stå og hyle at den andre er så fæl og at den andre må gjøre sånn og slik.

Man må SELV ta avstand.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk men hun hengte ut en person selv på Facebook, men bilde. Så sa hun på meldingene det er screenshot av her at hun hadde retten på sin side. Så fa har vel venninna mi det også dersom hun vil!

Ikke hvis hun virkelig ønsker å ha slutt på dramaet, nei. Man er ikke nødt til å synke lavere enn alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blokker den grå søsteren på mobil og facebook og andre sosiale medier inntil dere har kjølt ned og kan ta kontakt som voksne folk.

Kom dere fra A til Å på egenhånd, ikke be søsteren om å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne jo selvfølgelig det. Men det er ikke som om det er regler for hvordan man skal spørre om hjelp heller ikke bli halshugd pga et enkelt spørsmål. Så skrev hun etterpå at hun kunne ta bussen. Der kunne jo alt stoppet. 

Eksempel: 

Grønn: Hva gjør du i dag? Fri jeg, skal til legen å hente en resept og lurte på om du kunne kjøre?/ Du skal ikke tilfeldigvis ut i dag og kunne svippet meg innom legen? 

Grå: Kan du ta bussen tror du? Det blir mye stress for en liten tur i dag 

Disse folka burde beklage seg til hverandre for måten de ordla seg på, og ordne opp og snakke sammen på en ordentlig måte. Da slipper man ting som det her. Enkelt og greit; vær høflig avvisende, gi og ta, hva vil du at andre skal tenke om deg? Si unnskyld, ikke angrip den andre, godta at andre sier nei, ikke vær dømmende og moraliserende, lytt til den andre og bekreft vedkommende, enkelt og greit, det gjør faktisk livet litt lettere :) 

Anonymkode: 4a96b...69f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FitForFight

Jeg skjønner henne veldig godt angående dette med skyss, får følelsen av at det ikke er første gang hun spør? Irriterer meg grønn på folk som tror andre er sjåfør, ofte gratis i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det det! For å få slutt på drama så må man selv snu seg og begynne å gå den andre veien. Det nytter ikke å stå og hyle at den andre er så fæl og at den andre må gjøre sånn og slik.

Man må SELV ta avstand.

Enig.

Dette her minner meg om to barn i sandkassa som slår hverandre med spaden.

Unge 1: Au, du slo meg med spaden. *klask*

Unge 2: Nei, det gjorde jeg ikke det såh, du slo meg med spaden! *klask*

Unge 1: Åh, nå slo du meg igjen... *klask*

Unge 2: Nei, det var du som slo meg! Slutt! *klask*

Og sånn går no dagan. :roll:

Anonymkode: a8958...b0b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar jo parti med den grønne hissige venninna di.

Hallo du. Grå er jo den hissige her. Usaklig på alle møter og drar inn en tredjeperson for å manipulere. Og hvem faen bryr seg om man har smileys eller ikke på SMS. Hun sier at grønn skal si til ungen sin (antar jeg ut fra tråden) at det ikke er barnslig fordi HUN mener det. Hun bestemmer jo alt her.

Anonymkode: 659e2...6a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...