Gå til innhold

SMS drama!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
23 minutter siden, Mass skrev:

Det ser ut som at Grå er mektig lei av et eller annet. Hun bærer på en del frustrasjoner og uoppgjorte ting med Grønn.. og Grønn skjønner ingenting eller? 

Og hvorfor skulle Grønn vite om hvor i Nordsjøen NN skulle? Hvem bryr seg? Det er stort hav med plattformer her og der liksom.. enig med Grå, det var fisking etter svar på noe. 

Siden Grå tydeligvis har veldig mye hun brenner inne med og ønsker å si til Grønn så burde de to tatt seg en prat og renset luften. Men Grønn virker bare unnvikende.. "gidder ikke" liksom.

Så da er det Ok å blir helt psykotisk og rabiat? Opplever ikke dette slik som deg. Ser helt klart at grå har problemer, kanskje t.o.m på grensen til paranoide tanker, dårlig selvtillit +++ siden hun kritiserer og kritiserer. Hun bruker hersketeknikk ved å blande en tredjepart i samtalene slik at hun selv føler hun står sterkere. Dette skjer igjen i tråd 2 om nye meldinger. Hersketeknikkene går igjen der hun er motbydelig mot sin søster og tråkker henne langt ned. Opplever grønn som forsiktig som faktisk sier fra at nok er nok, og det renner inn meldinger etter meldinger fra grå som vil ha siste ordet. Grå er den jeg opplever som lite voksen og manipulerende, selv om grønn blir provosert av henne. Grå sier at grønn må være saklig, men i alle tilfeller er det hun som drar inn andre ting enn det som samtalen handler om.

Grønn skulle absolutt ha stoppet i dette tilfellet og ikke svart. Men der rant det flere meldinger inn. 

Jeg snakker stadig med vennene mine om hvordan det hår og kommer med spørsmål osv, får aldri kjeft fordi jeg «fisker», det er jo helt naturlig at man spør hvordan det går med folk og prøver å bry seg. Hvis ei venninne spør om jeg er hjemme, så skriver ikke jeg til henne at hun er manipulerende fordi hun ikke skriver med en gang at hun vil komme innom. Kjære, vene. Dette er drøyt!

Anonymkode: 659e2...6a7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da er det Ok å blir helt psykotisk og rabiat? Opplever ikke dette slik som deg. Ser helt klart at grå har problemer, kanskje t.o.m på grensen til paranoide tanker, dårlig selvtillit +++ siden hun kritiserer og kritiserer. Hun bruker hersketeknikk ved å blande en tredjepart i samtalene slik at hun selv føler hun står sterkere. Dette skjer igjen i tråd 2 om nye meldinger. Hersketeknikkene går igjen der hun er motbydelig mot sin søster og tråkker henne langt ned. Opplever grønn som forsiktig som faktisk sier fra at nok er nok, og det renner inn meldinger etter meldinger fra grå som vil ha siste ordet. Grå er den jeg opplever som lite voksen og manipulerende, selv om grønn blir provosert av henne. Grå sier at grønn må være saklig, men i alle tilfeller er det hun som drar inn andre ting enn det som samtalen handler om.

Grønn skulle absolutt ha stoppet i dette tilfellet og ikke svart. Men der rant det flere meldinger inn. 

Jeg snakker stadig med vennene mine om hvordan det hår og kommer med spørsmål osv, får aldri kjeft fordi jeg «fisker», det er jo helt naturlig at man spør hvordan det går med folk og prøver å bry seg. Hvis ei venninne spør om jeg er hjemme, så skriver ikke jeg til henne at hun er manipulerende fordi hun ikke skriver med en gang at hun vil komme innom. Kjære, vene. Dette er drøyt!

Du glemmer at det med _stor_ sannsynlighet er en forhistorie her. Grå oppfører seg neppe sånn mot alle. Det er grønn som har trigget noe her, som grå i denne sammenhengen sier ifra om. Ja, det rakner for henne, men jeg mistenker at det er en god grunn til det.

Anonymkode: 1994b...36b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan kjenne meg igjen med mine diskusjoner med min søster. Hun skriver så hyggelig med en gang kun fordi hun faktisk er ute etter noe annet. Ja hun er manipulerende så det holder og når hun blir fersket så er jeg gal. 

Måten denne søsteren spurte på og var jo veldig snikete, sjekke først om søsteren er ledig, sikkert for å kunne bruke mot henne om hun var det uten å ville kjøre. 

Hvis man får et helhetsbilde på gi og ta i deres forhold kan jeg nesten vedde på at søster grønn ofte bruker søster grå. Noe søster grå er lei av.

Anonymkode: 8b056...97b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykotisk er det jo virkelig ikke da. Ikke misbruk slike ord. Hun viser heller ingen dårlig selvtillit ved å si sterkt nei til sin søster. Du vet vel heller ingenting om hva søster grå har opplevd med grønn, det gjør henne paranoid om dette er den ene gangen. Men det tviler jeg på slik som hun skriver.

Slik du skriver derimot så virker det som om du er grønn og prøver å få alle til å se at søsteren din er fæl.

Har hun faktisk bussen rett på utsiden av døren og fri hele dagen så blir det mye stress for grå å kjøre. Grå skriver jo at hun har et barn som sover, tenk alt grå må pakke med seg for en liten biltur for ei som har bussen så lett tilgjengelig.

Hadde det bare vært et spørsmål fra grønn så kunne hun faktisk bare stilt det enkle spørsmålet og! Uten omveier!

Uansett hvor mye du ser fra grønn sitt ståsted så ser du ikke grå sitt ståsted.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uten å ha lest alle tre sidene, men jeg var lenge den eneste med bil i min vennegjeng og var ubegripelig lei av folk som mente jeg kunne svippe dem hit og dit hvis jeg likevel skulle ut, eller mente jeg skulle stille opp hver gang de trengte sjåfør. Dette er vel neppe en venninne heller er det ts? Det er deg. Du har sikkert mast om skyss ørten ganger, så her er meldingen i klartekst: fiks din egen transportlogistikk! Det er ditt ansvar, ingen andres. Og hvis du en sjelden gang trenger skyss så spør du direkte om noen kan kjøre deg. 

Anonymkode: ee687...2f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper TS har fått begge søstrenes  tillatelse til å legge dette åpent på nett. Ellers tar hun trolig prisen som årets verste "venninne"; selv om vi fortsatt er tidlig i januar. 

Anonymkode: 9b995...15c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles litt bisarr å diskutere andre sine krangler, men jeg gjør det likevel.

Da opplevde vi det helt forskjellig. Men okei, tar du Grønn sin side så kan jeg ta Grå sin side, jeg. Slik jeg forstod det så var de to søstre? Altså, kjent hverandre hele livet.... hvor mange lag tror du ikke ligger i underflaten her da? 

Jeg synes du trekker inn svært grove skildringer av noe som er så banalt enkelt som en krangel mellom to personer som åpenbart er lei av hverandres handlinger og som ikke snakker skikkelig ut med hverandre. Når man kommuniserer oppå mange lag med uoppgjorte hendelser så blir dette her resultatet. Sånn er det bare. Når folk ikke gidder å kommunisere sannferdig, lytte og være åpen for hva den andre prøver å si så får man bare tåle det. Tenker jeg. 

Grå er jo den som tar opp ting, og Grønn kunne fint sagt "jeg skjønner at du bærer på mange frustrasjoner mot meg, så skal vi ta og snakke ut om dette?". Grå viser seg sterk i sms'ene, men det er slett ikke sikkert at hun er like sterk som hun fremstår. Grønn sin metode "nok nå, slutt, gidder ikke høre" har jo åpenbart ikke funket hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

Jeg synes det er litt rart at TS som veninne har fått alle disse screenshotsene. OG hva synes egentlig veninnen og søøsteren om at dette legges ut åpent på internett?

Som nevnt over er det nok en historie her som vi ikke vet om. 

Det der forbauset meg også. Det å få såpass mange screenshots krever litt jobb og når man attpåtil skal ha dem fra en annens telefon så må det ha tatt litt tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Cata skrev:

Det der forbauset meg også. Det å få såpass mange screenshots krever litt jobb og når man attpåtil skal ha dem fra en annens telefon så må det ha tatt litt tid. 

Sånn som ts forklarte hvor fæl grå var med å være paranoid, psykotisk så tror jeg ts er grønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan kjenne meg igjen med mine diskusjoner med min søster. Hun skriver så hyggelig med en gang kun fordi hun faktisk er ute etter noe annet. Ja hun er manipulerende så det holder og når hun blir fersket så er jeg gal. 

Måten denne søsteren spurte på og var jo veldig snikete, sjekke først om søsteren er ledig, sikkert for å kunne bruke mot henne om hun var det uten å ville kjøre. 

Hvis man får et helhetsbilde på gi og ta i deres forhold kan jeg nesten vedde på at søster grønn ofte bruker søster grå. Noe søster grå er lei av.

Det er feil. Jeg kjenner grønn, hun er ikke slik. Har vitnet flere situasjoner med de, og grå eksploderer og er egoistisk og tett og slett stygg i munnen. Hun bruker ingen bare så det er sagt. Hun spør like mye som grå spør om ting. 

Anonymkode: ec48a...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som ts forklarte hvor fæl grå var med å være paranoid, psykotisk så tror jeg ts er grønn. 

Det å poste alle disse screenshot'ene er jo noe som er like dramatisk som personligheten til grønn. Det kan enten være en drama-dame eller to drama-venninner.

Grå ville nok aldri ha postet.

Anonymkode: 3654d...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er feil. Jeg kjenner grønn, hun er ikke slik. Har vitnet flere situasjoner med de, og grå eksploderer og er egoistisk og tett og slett stygg i munnen. Hun bruker ingen bare så det er sagt. Hun spør like mye som grå spør om ting. 

Grønn er den som lager drama her!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det stemmer, hvorfor har du postet samtaler hvor grå høres ok ut og grønn høres små-gal ut? Hvorfor har du ikke heller postet en samtale hvor grønn høres normal ut og grå høres gal ut?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten å ha lest alle tre sidene, men jeg var lenge den eneste med bil i min vennegjeng og var ubegripelig lei av folk som mente jeg kunne svippe dem hit og dit hvis jeg likevel skulle ut, eller mente jeg skulle stille opp hver gang de trengte sjåfør. Dette er vel neppe en venninne heller er det ts? Det er deg. Du har sikkert mast om skyss ørten ganger, så her er meldingen i klartekst: fiks din egen transportlogistikk! Det er ditt ansvar, ingen andres. Og hvis du en sjelden gang trenger skyss så spør du direkte om noen kan kjøre deg. 

Anonymkode: ee687...2f2

Både min venninne og jeg har egne biler. Og venninna mi logget på min konto med min bruker og posta. Så har ingen kopier. Hun posta selv. Så skrev jeg teksten. Hun er helt knust og sliten av å ha det slik. Men hun tar poenget og holder seg inna søstra si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det å poste alle disse screenshot'ene er jo noe som er like dramatisk som personligheten til grønn. Det kan enten være en drama-dame eller to drama-venninner.

Grå ville nok aldri ha postet.

Grå har jo allerede hengt ut en annen person på Facebook. Står jo i meldingene. Les før du kommenterer!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jo! Det å be om å bli hentet er å bruke andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Grå har jo allerede hengt ut en annen person på Facebook. Står jo i meldingene. Les før du kommenterer!! 

Jeg har lest. Såvidt jeg forstod har grå blitt sint fordi noen andre har postet bilde av et barn? Det skulle bare mangle at man blir sint av det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, Mass skrev:

Det føles litt bisarr å diskutere andre sine krangler, men jeg gjør det likevel.

Da opplevde vi det helt forskjellig. Men okei, tar du Grønn sin side så kan jeg ta Grå sin side, jeg. Slik jeg forstod det så var de to søstre? Altså, kjent hverandre hele livet.... hvor mange lag tror du ikke ligger i underflaten her da? 

Jeg synes du trekker inn svært grove skildringer av noe som er så banalt enkelt som en krangel mellom to personer som åpenbart er lei av hverandres handlinger og som ikke snakker skikkelig ut med hverandre. Når man kommuniserer oppå mange lag med uoppgjorte hendelser så blir dette her resultatet. Sånn er det bare. Når folk ikke gidder å kommunisere sannferdig, lytte og være åpen for hva den andre prøver å si så får man bare tåle det. Tenker jeg. 

Grå er jo den som tar opp ting, og Grønn kunne fint sagt "jeg skjønner at du bærer på mange frustrasjoner mot meg, så skal vi ta og snakke ut om dette?". Grå viser seg sterk i sms'ene, men det er slett ikke sikkert at hun er like sterk som hun fremstår. Grønn sin metode "nok nå, slutt, gidder ikke høre" har jo åpenbart ikke funket hittil. 

Beskylder du alle for å være grønn her?? Jeg er Ts altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hun tar poenget og holder seg inna søstra si.

Lurt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beskylder du alle for å være grønn her?? Jeg er Ts altså. 

Du tar jo parti med den grønne hissige venninna di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...