AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #21 Del Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme personer grå og grønn Tidligere krangel: Anonymkode: ec48a...950 Okay, grå er åpenbart mer enn bare oppgitt over en masete søster. Et enkeltstående tilfelle kan man ikke si så mye ut fra, siden man ikke kjenner forhistorien, men når grå reagerer slik en annen gang også er jeg enig i at grå virker som den jævlige. Da lurer jeg jo forsåvidt også på hvorfor man velger å holde kontakten. Grå får tydeligvis et eller annet ut av å tråkke på søsteren sin, og å forsøke å overbevise henne om at det er hun som er den udannede og frekke (når det tydelig hvis noe heller er motsatt), men da burde man vel heller ikke gidde å forholde seg til vedkommende. Anonymkode: b5c89...847 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 5. januar 2018 #22 Del Skrevet 5. januar 2018 Det er så dårlig gjort av deg å publisere dette på kvinneguiden. Er helt skjokkert over at du la dette ut her. Nå ligger det på nettet for alltid! Håper du tenker deg om neste gang du ska publisere noen Ts. Ha en fin dag, og spre kjærlighet i stedet for en privat samtale mellom to søstre. Dette har ingenting på nettet å gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 5. januar 2018 #23 Del Skrevet 5. januar 2018 Personlig drama hører til mellom de aktuelle personene. Dette blir for drøyt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #24 Del Skrevet 5. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun med grønt kunne skrevet enkelt og greit; kunne du kjørt meg til legen? Anonymkode: 4a96b...69f Hun kunne jo selvfølgelig det. Men det er ikke som om det er regler for hvordan man skal spørre om hjelp heller ikke bli halshugd pga et enkelt spørsmål. Så skrev hun etterpå at hun kunne ta bussen. Der kunne jo alt stoppet. Anonymkode: ec48a...950 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 5. januar 2018 #25 Del Skrevet 5. januar 2018 Nå leste jeg ikke alt men jeg følte det som om spørsmålet til grønn var litt forventningsfull og har kanskje tidligere mast og grå flippet på grunn av maset og forventningene? Uansett kunne grå ha dempet hele diskusjonen meget for det var ganske drøyt altså, man kunne enkelt sagt nei på det å kunne kjøre noen, og du vinner heller ingen diskusjon ved å publisere debatten på kvinneguiden så alle får være med å eskalere, passende at moderator får fjernet tråden for dette er mellom søskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. januar 2018 #26 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg synes det er litt rart at TS som veninne har fått alle disse screenshotsene. OG hva synes egentlig veninnen og søøsteren om at dette legges ut åpent på internett? Som nevnt over er det nok en historie her som vi ikke vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #27 Del Skrevet 5. januar 2018 Venninna hennes ville jo det skulle publiseres. Ser jo på en av de tidligere meldingene de i mellom at (hun grå) har publisert og hengt ut noen på Facebook, og mener hun har sitt på det rene. Er jo ikke bedre dette enn alle trådene om optimistiske Finn annonser, hønsehjernet på fb eller teite statuser på fb - tråden. De nye SMSene mellom grå IG grønn tyder jo på at GRÅ har et tydelig problem. Hun mangler ett og slett folkeskikk. Grønn spør bare pm hvor på Nordsjøen vedkommende er og blir halshugd igjen. En slik person er ingenting å samle på. Ts skriver også at hun har oppfattet tidligere at Grå har et seriøst problem, og her er jeg veldig enig. Virker som hun beskylder grønn for noe hun selv er. Stakkars jente. Anonymkode: 459f6...daf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #28 Del Skrevet 5. januar 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med grønn. Grå startet rabalderet selv i sin andre meld. Kunne svart mye hyggeligere og blåst den lett av. Anonymkode: 2e254...529 Helt sykt hvor hun tar av. Hun er jo helt på kanten😫 Spiller egentlig ingen rolle hva forhistorien er, man sier ikke slikt til folk! Hun bør skjemmes og oppsøke profesjonell hjelp. Ikke vanskelig å se at grå har store problemer her!! Ts, håper venninna di er grønn. Er hun det, be henne ta avstand fra søstra si. Anonymkode: 659e2...6a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #29 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg syns grønn er masete og antar en hel masse. Hun antar/forventer at grå stiller opp og kjører henne, selv om grå får et prakk med å gjøre det (forstår det slik at hun har barn). Grønn bygger opp dramaet med "ikke vær sånn/hadet" osv, når hun heller bør ta til seg kritikken grå kommer med. Greit, det kan virke som grå har et snev av PMS, men jeg tror at det ligger en historie bak her. Grå har gått lei av grønns unnskyldninger (hun høres bortskjemt ut), og sier klart ifra. Ellers preges hele samtalen av elendig kommunikasjon. Jeg har en person i familien som er likedan som grønn. Forventer og antar, og svarer på helt andre ting enn man blir spurt om. For meg er slike personer vanskelige å holde en samtale med, fordi man aldri får svar på det man spør om. Og samtalen sklir ut i tullete diskusjoner. Anonymkode: 1994b...36b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #30 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg synes hele greia bærer preg av to søstre der ingen vet når de skal slutte. Det er bare å slutte å svare på sms-ene, og ignorere dem. (Når det det ble spurt om er avklart, og det bare begynner å være beskyldninger som slenges i hytt og pine.) Hva med å være "the bigger person" og enten svare noe hyggelig, eller ikke svare i det hele tatt når det kommer beskyldninger. Anonymkode: be854...3a1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #31 Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg synes dere virker like dramatiske alle tre (inkluderer deg siden du la ut om denne private samtalen, skam deg). Anonymkode: 156f9...4c4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 5. januar 2018 #32 Del Skrevet 5. januar 2018 Dramaqueens hele gjengen, men spesielt deg som legger ut dette på kvinneguiden. Hva slags tanke er et egentlig å skape drama rundt andre sine private samtaler på nett? Tenk hvis den tredje personen leser dette og kjenner igjen seg selv. Hvor kult tror du det føles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 5. januar 2018 #33 Del Skrevet 5. januar 2018 Det virker som om disse to har masse uoppgjort. Om grønn ikke ønsker å krangle, tror jeg det ville vært mer effektivt å bare slutte svare når grå tar av. Å gjenta «nå gir du deg» ørten ganger, heller tydeligvis bensin på bålet. Og ja, jeg ser også grå sitt poeng, selv om hun tar helt av. Ønsker man skyss, ber man om det med en gang, i stedet for å først lodde stemningen for å treffes, for deretter snike det inn når der blir klart at søsteren er hjemme. Dusse to hadde sannsynligvis hatt veldig godt av å kommunisere mye mindre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #34 Del Skrevet 5. januar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns grønn er masete og antar en hel masse. Hun antar/forventer at grå stiller opp og kjører henne, selv om grå får et prakk med å gjøre det (forstår det slik at hun har barn). Grønn bygger opp dramaet med "ikke vær sånn/hadet" osv, når hun heller bør ta til seg kritikken grå kommer med. Greit, det kan virke som grå har et snev av PMS, men jeg tror at det ligger en historie bak her. Grå har gått lei av grønns unnskyldninger (hun høres bortskjemt ut), og sier klart ifra. Ellers preges hele samtalen av elendig kommunikasjon. Jeg har en person i familien som er likedan som grønn. Forventer og antar, og svarer på helt andre ting enn man blir spurt om. For meg er slike personer vanskelige å holde en samtale med, fordi man aldri får svar på det man spør om. Og samtalen sklir ut i tullete diskusjoner. Anonymkode: 1994b...36b Helt enig! Grå er den mest oppegående og redelige her, mens grønn maser og maser. Og typisk støtter alle på KG den grønne masekoppen og sier at grå er for streng.. Anonymkode: 3654d...4b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #35 Del Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, Hactar skrev: Det virker som om disse to har masse uoppgjort. Om grønn ikke ønsker å krangle, tror jeg det ville vært mer effektivt å bare slutte svare når grå tar av. Å gjenta «nå gir du deg» ørten ganger, heller tydeligvis bensin på bålet. Og ja, jeg ser også grå sitt poeng, selv om hun tar helt av. Ønsker man skyss, ber man om det med en gang, i stedet for å først lodde stemningen for å treffes, for deretter snike det inn når der blir klart at søsteren er hjemme. Dusse to hadde sannsynligvis hatt veldig godt av å kommunisere mye mindre. Jepp! Anonymkode: 3654d...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #36 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme personer grå og grønn Tidligere krangel: Anonymkode: ec48a...950 Herremin, her er det et eller annet galt. Får inntrykk av at grønn prøver å holde en samtale gående og bryr seg. Men her er det grå som spør om hjelp på akkurat same måte som hun kritiserte grønn for i de første meldingene.hun sier at man kan kalle en spade for en spade, likevel klager hun når grønn skriver akkurat likens. Hun kommer med beskyldninger og oppfører seg helt psykotisk selv. Enig med de over om at GRÅ trenger hjelp. Anonymkode: 659e2...6a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 5. januar 2018 #37 Del Skrevet 5. januar 2018 Det ser ut som at Grå er mektig lei av et eller annet. Hun bærer på en del frustrasjoner og uoppgjorte ting med Grønn.. og Grønn skjønner ingenting eller? Og hvorfor skulle Grønn vite om hvor i Nordsjøen NN skulle? Hvem bryr seg? Det er stort hav med plattformer her og der liksom.. enig med Grå, det var fisking etter svar på noe. Siden Grå tydeligvis har veldig mye hun brenner inne med og ønsker å si til Grønn så burde de to tatt seg en prat og renset luften. Men Grønn virker bare unnvikende.. "gidder ikke" liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #38 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun med grønt kunne skrevet enkelt og greit; kunne du kjørt meg til legen? Anonymkode: 4a96b...69f Hun torde vel ikke være direkte. Ser man den grå forstår man jo at man må trå varsomt for at hun ikke skal eksplodere men POFF ble det likevel. Anonymkode: 82efc...e67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #39 Del Skrevet 5. januar 2018 Starten på samtalen viser at det er ikke første gang grønn pakker inn et spørsmål. De første meldingene var ok. Jeg skal. Ok. Kom innom etterpå og så endrer samtalen seg. Så kommer det fram irritasjon fra grå. Dette har hun opplevd tidligere og sier fra i klartekst. Anonymkode: ef2e2...56f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. januar 2018 #40 Del Skrevet 5. januar 2018 Wow, bare WOW 😳 Jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte! Først vil jeg si at disse meldingene bør slettes! Dette er en privat samtale mellom to personer og har ingenting på nettet å gjøre. Når det er sagt så er jeg faktisk usikker på hvem av dem jeg syntes er værst. Det er helt tydelig store kommunikasjonsproblemer ute å går her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå